Ni lite äldre gubbar hur runkar ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst är det skönt att spara på sperman några dagar. Har precis runkat till porr men utan att spruta. Sparar till nån dag jag är ensam hemma och kan njuta i lugn och ro. Blir nog på torsdag
Det blev inte så. Frun ville knulla och det säger jag aldrig nej till. Hon är 60+ har ett antal kilo för mycket men har en härligt blöt och kåt fitta skön att tömma sig i. Blev en runk ändå två dagar senare men inte så mycket sprut då.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
JAG ÄR 60 ÅR GILLAR ATT RUNKA VARJE DAG SKULLE GÄRNA VILJA RUNKA NÅGONS KUK.
Jag är 68 år och runkar inte varje dag, men några gånger i veckan i alla fall, men min kåthet ger sig till känna nästan varje dag och dessutom så tycker jag att det är en härlig känsla att få greppa någon annan killes styva kuk och runka honom tills han sprutar, gärna en stor kuk.(y)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är 65. Runkar dagligen men inte alltid till sprut. Trycket i sprutet och mängden sperma är inte alls som det var förr. Det är jag lite sorgsen över... Har inte sex med frun mer än kanske en gång varannan månad numera, tyvärr. Men det finns andra orsaker till det. Runkar och suger däremot andra kukar när tillfälle ges.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag är 68 år och leker ofta med kuken och runkar, men det blir nog bara kanske tre sprut i veckan, sjukdom och medicin därför sätter lite käppar i hjulet, men är ofta kåt, så gott som dagligen. Ska kanske träffa en kille nästa vecka och se vad vi kan göra för varandra tillsammans. Jag har sett bilder på hans kuk och den ser riktigt fin ut så om inte han backar ur så gör inte jag det heller och jag antar att jag kommer att suga hans kuk och i alla fall runka den tills det går för honom.
Nu är min kuk helt styv av detta skrivande.
Hur gick det. Är ju ett tag sedan, men lite nyfiken
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Lite trist när man då äntligen tror att det ska bli något av.
Ja, tråkigt nog väldigt många som ångrar sig eller inte dyker upp. Själv har jag de flesta fall haft flyt, bara råkat ut att den man ska träffa inte dykt upp en gång :)
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Snart 50, gift blir inte så mycket egentid med runk, men nu håller jag på, gillar att stoppa in saker i baken samtidigt som jag runkar. Får stånd direkt. Även ett snabbrunk är skönt, men idag har jag 2 timmar själv.

Tillägg, provar precis nu toaborsten i baken, inte borsten då, utan handtaget med kondom. Skönt.
 

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Hej. Jag är 68 år. Runkar så gott som varje dag. Ofta i sängen på morgonen när sambon gått till jobbet. Kollar på portfilm, ibland blir det runk på Dirtyroulette med andra kåta gubbar. Runkar även på nakenbad. Nu är det snart dags för den säsongen att kolla på andra kukar, dra sig undan lite och runka av nån annan kåtgubbe. Skönt att känna en annan hård kuk i handen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag runkar rätt så ofta men det går i vågor ibland tre till fyra orgasmer på förmiddagen sen kan det dröja någon vecka. Även ett lång runk i flera timmar händer också ibland.
I genomsnitt 3-4 gånger i veckan orkar inte lika mycket som när jag var yngre, men kommer starkare på äldre dagar.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej. Jag är 68 år. Runkar så gott som varje dag. Ofta i sängen på morgonen när sambon gått till jobbet. Kollar på portfilm, ibland blir det runk på Dirtyroulette med andra kåta gubbar. Runkar även på nakenbad. Nu är det snart dags för den säsongen att kolla på andra kukar, dra sig undan lite och runka av nån annan kåtgubbe. Skönt att känna en annan hård kuk i handen.
Jag runkar inte riktigt varje dag, men det händer i alla fall ofta att jag sitter och leker med min kuk vid datorn och fantiserar om att runka någon annans styva kuk. I sommar ska jag även försöka ta mig till någon form av nakenbad och liksom du spana in andras kukar och förhoppningsvis få se lite runkande och sugande. Jag brukar också vara ute på dirtyroulette emellanåt och sityta och kolla på gubbar som runkar, men jag tittar ju förstås väldigt gärna på yngre killar som runkar och jag har ju min kuk framme och väl zoomad med bra ljus så att den riktigt syns vilket ju är mina avsikt. Tyvärr så är det många med schyssta kukar som bara klickar vidare hela tiden, kanske i väntan på att det ska dyka upp en Tjej/Kvinna, men dom är vääääldigt sällsynta.
Ha en bra dag.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar inte riktigt varje dag, men det händer i alla fall ofta att jag sitter och leker med min kuk vid datorn och fantiserar om att runka någon annans styva kuk. I sommar ska jag även försöka ta mig till någon form av nakenbad och liksom du spana in andras kukar och förhoppningsvis få se lite runkande och sugande. Jag brukar också vara ute på dirtyroulette emellanåt och sityta och kolla på gubbar som runkar, men jag tittar ju förstås väldigt gärna på yngre killar som runkar och jag har ju min kuk framme och väl zoomad med bra ljus så att den riktigt syns vilket ju är mina avsikt. Tyvärr så är det många med schyssta kukar som bara klickar vidare hela tiden, kanske i väntan på att det ska dyka upp en Tjej/Kvinna, men dom är vääääldigt sällsynta.
Ha en bra dag.
Tillägg: Fyllde 69 år i Tisdags.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
63 år, runkar nästan varje morgon men inte till sprut. Det blir sprut var annan eller tredje vecka och drar ut på det sköna så den goa försatsen kommer och pausar lite då för att njuta riktigt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
63 år, runkar nästan varje morgon men inte till sprut. Det blir sprut var annan eller tredje vecka och drar ut på det sköna så den goa försatsen kommer och pausar lite då för att njuta riktigt.
Wow... så långa uppehåll kan inte jag vänta med. Är det kanske knepet med att få försats? Att inte spruta oftare än varannan- var tredje vecka? Jag får aldrig nån försats. Lite avis på alla som får det. Verkar så gott att kladda i...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen