Nylonstrumpor på killar ?

polaren

Ny medlem
Kön
Man
Jag hörde att någon hade provat nylonstrympor (stayups) medans han satt och runkade var det skönt och upphetsande? Jag tänder lite på iden med svarta stayups och kanske strumpebandshållare i spets till, men det är ju bara på tjejer man har sett det? Är det någon här som provat och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter?
/Polaren
 

MagicalTrevor

Medlem
Kön
Man
Skylle vilja testa det.
String, nylon strumpor, sånna lång för varsitt ben som slutar på låret, och sånna där som håller upp och en kort kjol
Inte bög, eller nått åt det hållet, men när amn är kåt så vill man bara testa allt som tjejer har/gör osv :D
 

dirtycumlover

Ny medlem
Kön
Man
Det är lite kinky att runka iförd stay ups och stringtrosor! Har gjort det mången gång!:p

Förr ägde jag en dildo av större storlek! Den fick min röv smaka på ibland oxå! Blev jävligt kåt av att ha ovanstående underkläder på mig samtidigt dom jag körde på mig själv i arslet med en dildo!

Hade alltid en spegel så jag kunde se alla vinklar!!!:D

" FOR THE LOVE OF CUM "
 

man

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by heimat

Man> Använder bara trosor när jag är hemma jag. Speciellt mysigt att ha under mjukisbrallorna och bara vänta tills tjejen tar av mej byxorna och ser stringen :) Hände senast igår
Heimat> Det har hänt att min fru har sett mig i string. Hon blir inte direkt kåt av detta, Så jag använder string och nylonstrumpor-stayup lite i smyg synd............:(
 

man

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by trosmannen

Visst är det skönt att runka i stayups.:oops:
Det går inte att beskriva känslan,den måste upplevas...känns lite förbjudet och jävligt upphetsande!

Anders
Anders> Jag har kollat dina bilder mycket upphetsande.
Är själv hetro men gillar att ta på mig stayup, string, strumpbyxor och bla, runka.
Helt underbart......
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Man> Min tjej blir la inte direkt kåt av att jag har nån annans stringtrosor på mej men hon har absolut inget emot det och eftersom jag gillar det så är hon helt med på det. Coolt en gång när hon satte på sej "mina string" och jag hennes och tog henne bakifrån :)
 
Toppen