Nylonstrumpor på killar ?

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är även härligt att ha ett par strumpbyxor under jeansen en dag . Spännande , lite förbjudet , jag blir så kåt innan dan är över och man kan ta av sig jeansen och runka . Känner man sig riktigt tuff så skippar man sockarna så någon kan få en glimt.
 

Cap'nCrunch

Ny medlem
Kön
Man
Jag har experimenterat lite med det där :) Tycker det är skönt att leka i ett par hudfärgade strumpbyxor, först smeka sig utanpå och sedan göra ett hål för kuken och pungen och runka.
Tabu naturligtvis, sedan tror jag att det ofta förknippas med att vara passiv och undergiven eller sissy och liknande, men jag är snarare tvärtom i min läggning. Skönt och porrigt och lite kul hur som helst.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Har antingen stayups och trosor på mig under vanliga kläder ibland eller höfthållare och nylonstrumpor.
Strumpbyxor också såklart.
Det vore trevligt att träffa någon som också brukar ha det under vanliga kläder
Visst vore det väl det.
Har alltid drömt om att träffa en likasinnad, vara klädd tillsammans i nylonstrumpor mm..
Men de jag hittills fått kontakt med, oftast på BC har varit alldeles för ”grova” i sin konversation.
Jag är inte gay, skulle bara vilja träffa någon som liksom jag gillar att klä sej, se på porr och runka ihop typ..
 

Jannenylon

Medlem
Kön
Man
Visst vore det väl det.
Har alltid drömt om att träffa en likasinnad, vara klädd tillsammans i nylonstrumpor mm..
Men de jag hittills fått kontakt med, oftast på BC har varit alldeles för ”grova” i sin konversation.
Jag är inte gay, skulle bara vilja träffa någon som liksom jag gillar att klä sej, se på porr och runka ihop typ..
Samma här, har sökt med ljus och lykta men inte hitta någon. Finns mycket konstigt folk på bc…
 
B

ballroomblitz

Gäst
Blir alltid så mycket mycket kåtare med härliga sköna underkläder på. Så härligt att sakta klä på sig och känna nylonet mot de rakade benen. Svalt och upphetsande. Tar inte långtid att komma när jag väl runkar. Vet inte varför det är så men inget jag tänker sluta med för det är sååå skönt
 
Toppen