Nylonstrumpor på killar ?

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Blir alltid så mycket mycket kåtare med härliga sköna underkläder på. Så härligt att sakta klä på sig och känna nylonet mot de rakade benen. Svalt och upphetsande. Tar inte långtid att komma när jag väl runkar. Vet inte varför det är så men inget jag tänker sluta med för det är sååå skönt
Jag vet hur det känns. Tar alltid på mig strumpbyxor när jag runkar och och ofta visar mig i cam för nån tjej
 

carrolover

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har varit hemma hos en arab och runkat ihop, vi båda tog på oss hans frus stayups, bh:ar och stringtrosor när vi runkade (hans initiativ!) Det var sjukt skönt och självklart så kunde vi inte låta bli att ta mycket i varandra när vi hade hennes underkläder på.

Det känns bra att veta att det är så många som brukar ha trosor och nylonstrumpor när ni runkar. Jag tycker det är så sexigt
 

Jannenylon

Medlem
Kön
Man
Jag har varit hemma hos en arab och runkat ihop, vi båda tog på oss hans frus stayups, bh:ar och stringtrosor när vi runkade (hans initiativ!) Det var sjukt skönt och självklart så kunde vi inte låta bli att ta mycket i varandra när vi hade hennes underkläder på.

Det känns bra att veta att det är så många som brukar ha trosor och nylonstrumpor när ni runkar. Jag tycker det är så sexigt
Låter riktigt mysigt!
 
Toppen