Onanera på jobbet.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har hänt några gånger blev påkommen en gång av en lite yngre vacker kvinnliga kollega.
Hon verkade inte bry sig men drog upp sin kjol och drog av trosorna och visade sin fitta.
Jag kom direkt, jag har pojkvän så du får inte göra något mer en att titta. Nu har jag något att tänka på nästa gång jag skall onanera.
Blir nästan varje dag när jag duschar även om jag har en pojkvän, sade hon.
Nu har man blivit äldre så har man blivit försiktigare
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
För länge sedan praoade jag på ett café. Det var under den tiden när jag precis upptäckt onani och börjat få utlösning också och var kåt precis hela tiden. Så varje gång jag gick på toa under de två veckorna brukade jag också runka snabbt och komma i handfatet.
 
K

KjellKåt

Gäst
Var nog lite blottare när jag jobbade som bil mekaniker. I bland så var jag naken under overallen och hade ofta dragkedjan ner till naveln. Var så otroligt skönt och pirrande om man hade kvinnliga kunder, hade en kvinna och trodde hon skulle krypa in i overallen.
Kunde inte hålla ståndet nere så tror hon ana att jag var kåt.
När hon åkte så var det snabbt ut på toan, fram till piss rännan, ner med dragkedjan och runka. Sperma strålen träffar plåten i rännan, tror jag stönade högt. Då säger en röst, den var det tryck i, då står verkstad chefen bredvid mig. Bara smita i väg tyst.
 
D

Danskan

Gäst
Jag runkar på jobbat ibland, om där inta är många där runkar jag på min plats i det öpne kontoret. Känns fantastisk intenst att titta mig omkring, med den hårda kuk så nära ett sprut.

Äller också i ett mötesrom, har sprutat på golvat en gång til min vackra chefs Instagram bildar med henna och en teammedlem i bikini på pcn.
Fantastisk intens orgasmsprut
 
Last edited by a moderator:

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har alltid gillat att riskera att kunna bli påkommen och runka lite här och var, inklusive på jobb. Hade även en kk på ett jobb under några år och vi knullade lite här och var på toaletter och städskrubbar mm. Härlig nymfoman till tjej. Några gånger blev det lite pinsamt för vi fick vänta ut en kollega i ett omklädningsrum medan vi var på toaletten. Han ville in men jag skyllde på dålig mage och sa att jag skulle bli långvarig. "Jag kan vänta" tyckte han...men gav upp efter cirka 30 minuter i alla fall så att tjejen kunde smita ut :p.

De arbetsrockar som tjejerna hade på stället också gjorde att man ibland fick se lite godsaker. Klart att kuken då reste sig så man fick smita iväg och runka.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har hänt några gånger blev påkommen en gång av en lite yngre vacker kvinnliga kollega.
Hon verkade inte bry sig men drog upp sin kjol och drog av trosorna och visade sin fitta.
Jag kom direkt, jag har pojkvän så du får inte göra något mer en att titta. Nu har jag något att tänka på nästa gång jag skall onanera, sade hon.
Blir nästan varje dag när jag duschar även om jag har en pojkvän, sade hon.
Nu har man blivit äldre så har man blivit försiktigare
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Så härligt det är att läsa om alla era sköna runkstunder.
Otroligt härligt att läsa om dina nya bikinitrosor @troskuken.
Själv går jag alltid klädd i trosor, ibland bara lite mer diskreta sådana som när jag åker till jobbet (byter om i gemensamt omklädningsrum, så då fegar jag ur och väljer sköna briefs eller härliga boxertrosor)

Jag har för vana att alltid stå och runka min kuk till en skön edge överhandfatet vid varje toalettbesök när jag har tvättat mig ren nertill.
Igår blev det en skön sådan runkstund som vanligt, men jag missbedömde edgen och runkade lite för länge så när jag väl hade avbrutit kände jag orgasmen och sprutet närma sig. Det blev en sådan där underbart ruinerad orgasm som lämnade mycket av kåtheten kvar.
Jag tog allt i handen och sög i mig min smaskiga sperma och stod framför spegeln och sköljde runt allt av mitt härliga sprut i munnen medan jag på nytt tvättade händerna och min kuk.
Sedan drog jag trosorna tillrätta och knäppte arbetsbyxorna innan jag svalde min härliga kuksås och återgick till arbetet.
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Självklart händer det att man drar en runk på toaletten på jobbet. Brukar spruta i handfatet i den "vanliga" toaletten, eller direkt i pissoaren, om man är inne på den, man kan låsa om sig på båda så jag har inte blivit påkommen, som väl är. Hade fått byta jobb om det hade hänt känner jag... Men skönt och behövligt är det när man inte kan hålla sig... Är ju rätt jobbigt att gå runt och känna att kuken styvnar hela tiden i byxorna...
 
Toppen