Onanera tillsammans skåne

Status
Stängd för vidare inlägg.

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja vi borde få ihop en träff där vi kan va några stycken och ha en runkdag! Har någon av er ett ställe där vi kan va? Är typ aldrig ensam hemma så bäst hade varit hemma hos någon som bor ensam eller ett hotellrum eller liknande!
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
bumpar tråden lite..
Om det finns plats hos dig i helsingborg så kan jag cykla en bit (ifrån ramlösa trakten typ)
bilrunk kanske? Är öppen för förslag bara det känns fint för båda..
(Jag måste inte vara ombytt om det inte är din grej, runka ihop/runka dig är väl det viktiga^^)
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Vaar i skåne finns ni?
har en tågbiljett som varar tills 01 aå kan ta mig en liten bit (jag finns i hbg)
runka lite ihop och känna av varann?
Tycker om att titta också om du/ni är bekväma med det! :)
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaar i skåne finns ni?
har en tågbiljett som varar tills 01 aå kan ta mig en liten bit (jag finns i hbg)
runka lite ihop och känna av varann?
Tycker om att titta också om du/ni är bekväma med det! :)
Jag bor i Malmö! Såg detta lite väl sent för att hinna idag men jag hoppar gärna på tåget och tar mig någon annanstans någon dag! Hemma hos mig funkar det inte tyvärr så om du har något ställe vi kan va hade det varit perfekt! Runkar gärna tillsammans men har verkligen inget problem med att du kollar på mig om du hellre vill det!
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Jag bor i Malmö! Såg detta lite väl sent för att hinna idag men jag hoppar gärna på tåget och tar mig någon annanstans någon dag! Hemma hos mig funkar det inte tyvärr så om du har något ställe vi kan va hade det varit perfekt! Runkar gärna tillsammans men har verkligen inget problem med att du kollar på mig om du hellre vill det!
wups svarade priv medelande.. kanske bäst så ändå^^
/utemöten går ju! sommar-ish nu ju! wohoo!
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
hej igen! ba
Har snackat lite med tjackrunkarn så vi får nog till en träffsåsmåningom...
Men om det finns någon mer i helsingborgstrakten som vill umgås så är jag på!
fågelskådartornet (naturplats vattennånting, söder om ljusekulla) där kan man va det är ganska diskret på ovanvåningen (man hinner skyla sig om det skulle komma turister..
om ni hittar dit och har lust att jämföra kukar eller nått så... ja.. :)

Vi måste komma loss altså!
För mycket snack och lite runkträff tycker jag :)
blir vi några stycken kan jag nog tänka mig att vara ombytt och provsmaka era kukar, hihi:p
men det är min kink det, jag är helt på att bara ha gemensam runkstund också!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
hej igen! ba
Har snackat lite med tjackrunkarn så vi får nog till en träffsåsmåningom...
Men om det finns någon mer i helsingborgstrakten som vill umgås så är jag på!
fågelskådartornet (naturplats vattennånting, söder om ljusekulla) där kan man va det är ganska diskret på ovanvåningen (man hinner skyla sig om det skulle komma turister..
om ni hittar dit och har lust att jämföra kukar eller nått så... ja.. :)

Vi måste komma loss altså!
För mycket snack och lite runkträff tycker jag :)
blir vi några stycken kan jag nog tänka mig att vara ombytt och provsmaka era kukar, hihi:p
men det är min kink det, jag är helt på att bara ha gemensam runkstund också!
Vår nya och hittills bästa idé är att vi bestämmer en träff med några stycken här som är intresserade. Till exempel i Malmö. Vi bokar ett hotellrum en dag/natt och så kan folk antingen hänga där hela dagen eller komma och gå som man vill!
De som bara vill runka gör det och de som vill göra mer gör precis det dom känner för. Sug, knull etc.
Då kan man kolla på varandra eller porr eller vadsomhelst och bara ha en held dag/natt av anonymt kul och total tillfredsställelse för alla inblandade!
Personligen är jag mest sugen på att runka och kolla på andra som runkar och att @snoppfjollan har med sig lite sexiga outfits. Schoolgirl speciellt så jag kan agera ut fantasin om att smiska eller kolla på då någon smiskar eller knullar och suger andra! :)

Då vi får sen intresse av den grejen kan vi hitta ett datum som funkar för alla!

Jag och @snoppfjollan chattar på kik så om fler använder det tycker jag att vi skapar en gruppchatt där vi planerar och snuskar oss sålänge!
Hoppas vi blir några stycken! Men vi kommer att göra det iallafall!

Ännu bättre och billigare blir ju om någon bor ensam i lägenhet eller hus och okej med att ordna träff där!
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
*Hoppas*
Sen vill jag inte förstöra för de som vill vara grabbar o bara runka ifred.. så..
Men.. heh..
hihi, låter som en dröm..! Klä upp sig runkträff och.... ja..


Gud asså jag behöver en lugnande dildo i stjärten eller ta av denna penisburen... man blir ju aldeles tokig ibland :X3:
 

linin

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Vår nya och hittills bästa idé är att vi bestämmer en träff med några stycken här som är intresserade. Till exempel i Malmö. Vi bokar ett hotellrum en dag/natt och så kan folk antingen hänga där hela dagen eller komma och gå som man vill!
De som bara vill runka gör det och de som vill göra mer gör precis det dom känner för. Sug, knull etc.
Då kan man kolla på varandra eller porr eller vadsomhelst och bara ha en held dag/natt av anonymt kul och total tillfredsställelse för alla inblandade!
Personligen är jag mest sugen på att runka och kolla på andra som runkar och att @snoppfjollan har med sig lite sexiga outfits. Schoolgirl speciellt så jag kan agera ut fantasin om att smiska eller kolla på då någon smiskar eller knullar och suger andra! :)

Då vi får sen intresse av den grejen kan vi hitta ett datum som funkar för alla!

Jag och @snoppfjollan chattar på kik så om fler använder det tycker jag att vi skapar en gruppchatt där vi planerar och snuskar oss sålänge!
Hoppas vi blir några stycken! Men vi kommer att göra det iallafall!

Ännu bättre och billigare blir ju om någon bor ensam i lägenhet eller hus och okej med att ordna träff där!
Fan, tvingar ni mig att installera kik igen alltså.. Okej då...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen