Onanera tillsammans skåne

Status
Stängd för vidare inlägg.

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror våran hotellträffgrej inte blir av.. humm..
Någon som vil styra upp träff i skåne så hänger jag gärna på iaf!
Sorry jag har varit inaktiv på senaste tiden! Har tänkt på det och kan vi styra upp det i helsingborg istället för malmö är det bättre för mig! Så kan jag åka iväg och inte känna att det är så nära hem och kan njuta av det utan stressen att behöva gå hem! Har sommarbiljetten nu så inget problem att komma till hbg! Bodde på hotell H5 nära knutpunkten nyligen och det är billigt och bra så om vi delar på det är det inte alls mycket per person!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon som är bekväm att lägga till mig på whatsapp eller snapchat eller signal istället för kik? Lättare att chatta där och är mycket mer aktiv där! Skicka pm för mitt telefonnummer isåfall så planerar vi hotellträffen där eller bara någon annan gruppträff eller individuell träff! Efter mitt första möte här från forumet nu är jag mer sugen än någonsin på mer!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Sorry jag har varit inaktiv på senaste tiden! Har tänkt på det och kan vi styra upp det i helsingborg istället för malmö är det bättre för mig! Så kan jag åka iväg och inte känna att det är så nära hem och kan njuta av det utan stressen att behöva gå hem! Har sommarbiljetten nu så inget problem att komma till hbg! Bodde på hotell H5 nära knutpunkten nyligen och det är billigt och bra så om vi delar på det är det inte alls mycket per person!
Jag kan ta med mina dildos och även min lösfitta som alla gärna får använda och komma i så jag får va sist och knulla den i allas sperma! Mmh!
 

trosrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Så vad säger ni? Ett hotellrum en dag i juli? Någonstans centralt nära Knutpunkten.

Drop in under eftermiddagen och sen håller man på så länge man vill på kvällen?

Veckodag eller helg?
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Så vad säger ni? Ett hotellrum en dag i juli? Någonstans centralt nära Knutpunkten.

Drop in under eftermiddagen och sen håller man på så länge man vill på kvällen?

Veckodag eller helg?
Låter bra för min del funkar Tors/Fredag och helger
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen