Onanera tillsammans skåne

Status
Stängd för vidare inlägg.

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
vad synd.. messa lite med tjackrunkarn men han var iväg ikväll...
Jag ska eventuellt på en date i osby ikväll... men han svarar inte nu efter jag varit och rakat mig :´(
Dags att ta på buren och hoppas att man får napp^^


Hoppas det blir av med en träff på fler nåndag! fantiserat 1000000 gånger om dennna onnanera träffen :D

... blev så glad när det var okej att vara tjejklädd och umgås... snyft...
Känner mig nog lite ensam nu... :S
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Är i tornet naturpunkt vattebvård.

Det som ligger söder om ljusekulla..(Helsingborg)

ombytt och blev påsatt för rn timme sedan typ...

Fler gummin finns om nägon vill titta förbi?!



Om du inye vill stoppa kuken i stjärten serckag gärna på när en manskuk sprutar (gärma över mig om du vill det!)

puss!
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Är i tornet naturpunkt vattebvård.

Det som ligger söder om ljusekulla..(Helsingborg)

ombytt och blev påsatt för rn timme sedan typ...

Fler gummin finns om nägon vill titta förbi?!



Om du inye vill stoppa kuken i stjärten serckag gärna på när en manskuk sprutar (gärma över mig om du vill det!)

puss!
synd man missa det var bara en bit från Helsingborg igår
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en idé! Nästa vecka är det malmöfestivalen och jag är ledig onsdag kväll och hela helgen fredag-söndag. Den helgen hade det varit ett perfekt tillfälle att få några stycken samlade här? Om vi bara hittar ett ställe, lägenhet, billigt hotellrum så kan ju folk komma och gå hur de vill under en hel dag och i rummet får alla göra vad de vill (sålänge alla inblandade vill såklart). T.ex om någon vill knulla eller ha annan form av sex så kan jag och de som vill runka och kolla på eller kolla porr etc. Bara ha en nice dag med mycket naket och snusk och orgasmer! Och så kan ju de som vill festa också :)

Jag är tillbaka på kik nu så de som är intresserade kan ju bilda en grupp där eller på session eller varsomhelst och se om vi kan planera ihop något!

Vi hörs alla pervon och onanister!
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag har en idé! Nästa vecka är det malmöfestivalen och jag är ledig onsdag kväll och hela helgen fredag-söndag. Den helgen hade det varit ett perfekt tillfälle att få några stycken samlade här? Om vi bara hittar ett ställe, lägenhet, billigt hotellrum så kan ju folk komma och gå hur de vill under en hel dag och i rummet får alla göra vad de vill (sålänge alla inblandade vill såklart). T.ex om någon vill knulla eller ha annan form av sex så kan jag och de som vill runka och kolla på eller kolla porr etc. Bara ha en nice dag med mycket naket och snusk och orgasmer! Och så kan ju de som vill festa också :)

Jag är tillbaka på kik nu så de som är intresserade kan ju bilda en grupp där eller på session eller varsomhelst och se om vi kan planera ihop något!

Vi hörs alla pervon och onanister!
Är med ledig på Fredag-Söndag
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen