Onanera tillsammans skåne

Status
Stängd för vidare inlägg.

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Fan att man skall vara bannad på kik...
DM:a mig och berätta om planerna. Allt låter toppen.
hur fan blir man bannad där altså? xD haha
/seriös fundering... heh

***
Avaktar lite respons ifr tjackrunkarn , hursom så blir det väl tidigast nångång i juni så...
Men kul att det verkar finnas intresse... sen så får man väl se hur väl det slår ut irl..
Hör av er till honom om ni är på att vara med iaf, är man 10 och delar på ett rum så är det ju inte så stora pengar lixom...
jag hopppas på det bästa iaf!

/tjingeling!

edit*
**Det blir nog kosmos för mig idag om någon kring hbg har lust och kika förbi! :) är där efter 16 typ!**
 
Last edited:

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi borde skapa en chattgrupp där vi kan planera! Jag loggar in så oregelbundet här och missar då folk skriver!
Tycker att kik är en skitdålig app egentligen! Signal eller wire eller något hade varit mycket smidigare och bättre! Whatsapp om folk är seriösa och kan tänka sig att inte va anonyma om vi ändå ska träffas så gör det väl inget om vi vet vem alla är? Sålänge vi håller det inom gruppen och bara bjuder in de som verkligen vill ses!
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
minnet på min tele är typ fullt så lite ont om plats för massa nytt, har dock signal (tror jag)
Styr ni uppp en grupp på kik sålänge så funkar det väl hoppas jag?
beroende på hur ni som kommer känner så behöver jag veta vem som inte vill snuska med mig i trans så vi undviker dålig stämning...

Någon frågade om jag kmr transa och det vill jag 100%
Är alla där ok med det så låter det ännuroligare för min del..
men jag ska inte egotrippa, hoppas det blir mysig runkstund för alleman!
ps. hur ordnar vi upp porretc? har någon med sig så det går o spela upp via tvn där eller ska vi glo på en liten padda eller hur ska det gå till?^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen