Onanera tillsammans skåne

Status
Stängd för vidare inlägg.

Talisman64

Medlem
Kön
Man
Någon som vill ses för runka och suga, kan ses i bilen, Saxtorp eller hos mig, allt diskret såklart. Bor i Dösjebro så gärna någon som bor nära så man kan ses snabbt !!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon som är sugen idag? Har ingenstans att va men om någon har bil och vill plocka upp mig i malmö så kan vi runka i bilen någonstans eller vad somhelst!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Har alla kik eller session eller någon annan app? Jag kan skapa en gruppchatt isåfall så vi får koll på när de som är sugna har tid och kan styra upp någon träff!

Varje gång jag loggar in har jag missat något så känns som att vi behöver bättre kommunikation!
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Har alla kik eller session eller någon annan app? Jag kan skapa en gruppchatt isåfall så vi får koll på när de som är sugna har tid och kan styra upp någon träff!

Varje gång jag loggar in har jag missat något så känns som att vi behöver bättre kommunikation!
Har KIK gpe1966
 

trosrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja. Är vi åtminstone fyra stycken så känns det ju som grupp på riktigt tänker jag, och är värt att köra på!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska vi testa att alla laddar ner session? Mycket bättre och lättare än kik.

Mitt id:
05a1768ee27637151f510936bcc5f83a55814feedac8b427217963cecf8361de15

Om ni är bekväma med whatsapp eller signal är jag okej med det! Även telefon om alla är diskreta och faktiskt bara är sugna på runk och kul tillsammans!

Kanske ses nu innan nyår någon gång? Jag är så jävla sugen och hittar aldrig någon som faktiskt är redo att ses då det väl blir dags! Nu styr vi upp detta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen