Onani-utmaning: Death my cumming

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vi brukar köra Death by burpiees på träning så jag tänkte att det kanske går att göra samma med onani.

Det funkar så här:

Du onanerar och får en orgasm.

NÄSTA gång du onanerar (om det är nästa dag eller en vecka senare spelar ingen roll) så måste du onanera till två orgasmer. Inte nödvändigtvis direkt efter varandra, men inom samma dag.

Nästa gång du onanerar måste du den dagen få tre orgasmer, gången efter det fyra på en dag och så fortsätter du till du inte klarar av det längre.

Så varje gång du initierar en ny session lägger du på att du måste få en till orgasm den dagen.

Varför jag lägger in tidsfristen på en dag är för att ge er killar en chans. Men kan nog tänka mig att det blir jobbigt när ni kommer upp till 5-10 sprut per dag. ;)

Tanken är att skriva här vilken session när är på och hur det gått fram tills ni inte längre klarar att få så många orgasmer som krävs per dag.

______________________________

Jag börjar, imorse smekte jag mig och fick en orgasm så jag är på dag 1. :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vi brukar köra Death by burpiees på träning så jag tänkte att det kanske går att göra samma med onani.

Det funkar så här:

Du onanerar och får en orgasm.

NÄSTA gång du onanerar (om det är nästa dag eller en vecka senare spelar ingen roll) så måste du onanera till två orgasmer. Inte nödvändigtvis direkt efter varandra, men inom samma dag.

Nästa gång du onanerar måste du den dagen få tre orgasmer, gången efter det fyra på en dag och så fortsätter du till du inte klarar av det längre.

Så varje gång du initierar en ny session lägger du på att du måste få en till orgasm den dagen.

Varför jag lägger in tidsfristen på en dag är för att ge er killar en chans. Men kan nog tänka mig att det blir jobbigt när ni kommer upp till 5-10 sprut per dag. ;)

Tanken är att skriva här vilken session när är på och hur det gått fram tills ni inte längre klarar att få så många orgasmer som krävs per dag.

______________________________

Jag börjar, imorse smekte jag mig och fick en orgasm så jag är på dag 1. :)

Provat death by burpees @HarleyQ
Detta är en fantastisk bra ide!

Hoppas en del kvinnor hoppar på detta!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Provat death by burpees @HarleyQ
Detta är en fantastisk bra ide!

Hoppas en del kvinnor hoppar på detta!

Ja jag fick ideen efter träningen igår, men behövdes tweakas lite regelmässigt. För ni killar åker ut snabbt om ni måste köra alla sprut efter varandra. Även vi tjejer kommer inte eller så långt (pun intended) trots att de flesta av oss kan komma flera gånger på rad.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Som äldre man, jag är 65, så har man svårare att få orgasm, så det är ju ett handicap.
Men jag hakar på. Nu har klockan passerat midnatt, men igår runkade jag mig till en skön orgasm på cam.
Så nästa gång ska det bli två orgasmer den dagen.... Ska bli intressant hur långt jag kommer i tävlingen. Har nog aldrig fått mer än som högst tre och det var längesedan nu... Wish me luck!
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kom upp i 6-7 st på en dag som ung och hade ont i bollarna sen i några timmar :/. Nu som lite äldre blir det nog svårt att komma dit men men, alltid trevligt att runka så jag är på .
Fråga...räknas sprut/orgasm efter knulla också? Antar det men måste fråga.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag kom upp i 6-7 st på en dag som ung och hade ont i bollarna sen i några timmar :/. Nu som lite äldre blir det nog svårt att komma dit men men, alltid trevligt att runka så jag är på .
Fråga...räknas sprut/orgasm efter knulla också? Antar det men måste fråga.
HarleQ får väl avgöra det. Det är hon som är "dommare"....haha. Men jag skulle anta att det gäller. Orgasm som orgasm...
 

Mys

Ny medlem
Ålder
51
Kön
Man
Asså, kommer få skavsår likt när man var 15 hahaha
Lite ojämnt tjej/kille tycker jag :-D Domaren, räknas analorgasm också?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Dag 1 en orgasm
Dag 2 två orgasmer
Dag 3 tre orgasmer
Dag 4 fyra
Osv

Inne på dag två, en avklarad
Men det behövde väl inte vara dagar i rad? Eller?
I så fall måste jag få två idag då jag runkade av en igår....

Edit: Läste spelreglerna nu igen. Det behöver inte vara dagar i rad....
 
Toppen