Onani-utmaning: Death my cumming

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Wish me luck, omgång 4/7 på ingång innan det blir några timmars, ofrivillig, avhållsamhet men förhoppningsvis ska jag klara av alla 7 innan 23:59 :love:
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
5/7 fick bli en snabbis inne på toaletten :X3:
Kan bli jobbigt att ha tre kvar om jag kommer hem för sent…
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Phew. Med en kvart tillgodo så klarar jag 7/7.
Kan väl inte påstå att nr 6 & 7 var mina skönaste runk :X3: Och spruten var knappast något som gick till historien.
Jag är rätt uttömd nu och undrar om #8 är något att ta sig an… inte imorgon i alla fall :ROFLMAO:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Phew. Med en kvart tillgodo så klarar jag 7/7.
Kan väl inte påstå att nr 6 & 7 var mina skönaste runk :X3: Och spruten var knappast något som gick till historien.
Jag är rätt uttömd nu och undrar om #8 är något att ta sig an… inte imorgon i alla fall :ROFLMAO:
Grattis!
Jag missförstod reglerna och körde på dag efter dag. Jag tycker det är fusk att ta paus och vila sig...hahaha
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Att veta hur andra upplever sina orgasmer kan väl ingen veta? eller?

Men jag vet ju att mina orgasmer kan skilja sig åt! Alla tar mig inte till de himmelska höjderna så att säga även om de är sköna och avslappnande i all fall ;)


Jag tror att jag får ge upp på tredje dagen för jag längtar inte ens efter fler än tre eftersom det börjar göra mer ont än det känns skönt:notworthy:

Men det kanske behövs mera träning som i alla andra sammanhang :p:cool:
Men härligt och bra jobbat, med tanke på att du tidigare skrivit att du knappt fått mer än en orgasm samma dag tidigare!
 
Toppen