Onani-utmaning: Death my cumming

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fick ihop fem på en dag sedan dess har jag inte kommit. Jag gör det gärna länge och kommer rejält en många mindre, men beror väl lite vilket humör man är på och hur mycket tid man har.
Ja, det var mer en kul grej att testa, men som sagt inget jag gör igen.
Njuter hellre av en eller två orgasmer som ger mig tillfredsställels och njutning.
Jag hade ett skönt sex med frun i går morse efter 13 veckors uppehåll. Sjukdom och annat elände har satt käppar i hjulet så därför har det inte blivit något på så lång tid. Men desto mera njutning på alla sätt och vis av att känna på och pulla hennes fitta och känna hur hon runkar kuken och smeker mitt ollon. Att sedan tränga in i slidan känns nästan som det är första gången! Värmen som omsluter kukskaftet och känslan att glida in o ut är obeskrivligt skön....
Sedan onanerar hon sig till orgasm och får fem orgasmer i rad innan hon är nöjd och jag drar ut och runkar av mig och lägger satsen på hennes fittbuske. Njutning på hög nivå!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ja, det var mer en kul grej att testa, men som sagt inget jag gör igen.
Njuter hellre av en eller två orgasmer som ger mig tillfredsställels och njutning.
Jag hade ett skönt sex med frun i går morse efter 13 veckors uppehåll. Sjukdom och annat elände har satt käppar i hjulet så därför har det inte blivit något på så lång tid. Men desto mera njutning på alla sätt och vis av att känna på och pulla hennes fitta och känna hur hon runkar kuken och smeker mitt ollon. Att sedan tränga in i slidan känns nästan som det är första gången! Värmen som omsluter kukskaftet och känslan att glida in o ut är obeskrivligt skön....
Sedan onanerar hon sig till orgasm och får fem orgasmer i rad innan hon är nöjd och jag drar ut och runkar av mig och lägger satsen på hennes fittbuske. Njutning på hög nivå!
Det slår det mesta träng in i slidan på den man älskar speciellt om det var ett tag sedan. Första gången får man nog aldrig uppleva igen, var sig för mig eller någon kvinna, vad jag vet har jag tagit oskulden på tre kvinnor kan vara fler men tre som jag vet. Ingen av dem hade ont men bara en av de tre fick orgasm. Jag lyckades ge en av dem orgasm senare den andra älskade jag inte med igen.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Vi brukar köra Death by burpiees på träning så jag tänkte att det kanske går att göra samma med onani.

Det funkar så här:

Du onanerar och får en orgasm.

NÄSTA gång du onanerar (om det är nästa dag eller en vecka senare spelar ingen roll) så måste du onanera till två orgasmer. Inte nödvändigtvis direkt efter varandra, men inom samma dag.

Nästa gång du onanerar måste du den dagen få tre orgasmer, gången efter det fyra på en dag och så fortsätter du till du inte klarar av det längre.

Så varje gång du initierar en ny session lägger du på att du måste få en till orgasm den dagen.

Varför jag lägger in tidsfristen på en dag är för att ge er killar en chans. Men kan nog tänka mig att det blir jobbigt när ni kommer upp till 5-10 sprut per dag. ;)

Tanken är att skriva här vilken session när är på och hur det gått fram tills ni inte längre klarar att få så många orgasmer som krävs per dag.

______________________________

Jag börjar, imorse smekte jag mig och fick en orgasm så jag är på dag 1. :)
OJ oj oj HJÄLP :ROFLMAO:
Men jag gör ett försök och har inte börjat än men återkommer i kväll efter jobbet!
Noll än så länge alltså men dagen är inte slut än ;)

Känner redan hur suget gör att det pockar på ...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
OJ oj oj HJÄLP :ROFLMAO:
Men jag gör ett försök och har inte börjat än men återkommer i kväll efter jobbet!
Noll än så länge alltså men dagen är inte slut än ;)

Känner redan hur suget gör att det pockar på ...
Ska bli kul att följa dig och se vad du klarar...hehe

@HarleyQ kan du inte göra en sammanställning över resultaten? Det vore intressant ut ett 'forskarperspektiv' att se vad genomsnittet mellan män och kvinnor blir. Om det är så som man lärt sig, att män behöver mera återhämtning mellan orgasmerna, och hur mycket som påverkar att kvinnor kan få flera orgasmer på rad (vilket i alla fall inte jag klarar).
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Ska bli kul att följa dig och se vad du klarar...hehe

@HarleyQ kan du inte göra en sammanställning över resultaten? Det vore intressant ut ett 'forskarperspektiv' att se vad genomsnittet mellan män och kvinnor blir. Om det är så som man lärt sig, att män behöver mera återhämtning mellan orgasmerna, och hur mycket som påverkar att kvinnor kan få flera orgasmer på rad (vilket i alla fall inte jag klarar).
Det är ju lite knepigt att känna en slags prestationsångest i detta samband, men jag är en tävlingsmänniska så jag ställer upp!
Min chef bjöd på AW idag så jag är lite onykter för att uttrycka det milt! Men jag började ju egentligen min första dag här med två så jag kan väl gå in i den här tävlingen i efterhand ?
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hoppas att det är enligt reglerna i denna tävling att man kan få en bonusdag den första dagen på grund av att jag var alldeles för onykter i går efter jobbet!

Idag vaknade jag bakiskåt milt sagt så jag har börjat dagen med min första men jag känner på mig att det ligger fler på lut ...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är ju lite knepigt att känna en slags prestationsångest i detta samband, men jag är en tävlingsmänniska så jag ställer upp!
Min chef bjöd på AW idag så jag är lite onykter för att uttrycka det milt! Men jag började ju egentligen min första dag här med två så jag kan väl gå in i den här tävlingen i efterhand ?
Nu är inte jag någon domare i tävlingen, men jag tycker du kan räkna med dina två och köra tre nästa dag! Försök att njuta av dina orgasmer, för när du kommit upp i antal blir det jobbigt.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Nu är inte jag någon domare i tävlingen, men jag tycker du kan räkna med dina två och köra tre nästa dag! Försök att njuta av dina orgasmer, för när du kommit upp i antal blir det jobbigt.
Tack för tipset och jag lovar att njuta! Jag må vara en tävlingsmänniska men om det blir jobbigt då har ju hela syftet gått förlorat!

Så jag är kanske mera av en lysningsnjutare än en tävlingsmänniska om jag tänker efter ;)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tack för tipset och jag lovar att njuta! Jag må vara en tävlingsmänniska men om det blir jobbigt då har ju hela syftet gått förlorat!

Så jag är kanske mera av en lysningsnjutare än en tävlingsmänniska om jag tänker efter ;)
Nu vet jag inte hur skillnaden i upplevelser av orgasm är mellan kvinnor och män. Men inte helt obekant är det att vi män oftast slaknar direkt och att vi behöver återhämtning för att kunna prestera igen. Personligen tappar jag både lust och stånd efter orgasmen, men vet att en del killar åtminstone har lusten kvar. Så vi är alla olika. Jag har aldrig lyckats att få någon orgasm direkt efter den första i alla fall. Det är i stort sett omöjligt att runka en slak kuk igen som fortfarande är lite öm. Så att jag lyckades med sex dagar i rad är en bedrift. Det blir 21 orgasmer under de dagarna och kan lugnt säga att de sista orgasmerna gav absolut ingen njutning.... Men kul att ha provat och klarat så pass bra!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ska bli kul att följa dig och se vad du klarar...hehe

@HarleyQ kan du inte göra en sammanställning över resultaten? Det vore intressant ut ett 'forskarperspektiv' att se vad genomsnittet mellan män och kvinnor blir. Om det är så som man lärt sig, att män behöver mera återhämtning mellan orgasmerna, och hur mycket som påverkar att kvinnor kan få flera orgasmer på rad (vilket i alla fall inte jag klarar).

Ja! Jag ska göra en sammanställning, har haft så fullt upp på senare tid. Men ska försöka i veckan, i sämsta fall innan månadens slut. :)
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Nu vet jag inte hur skillnaden i upplevelser av orgasm är mellan kvinnor och män. Men inte helt obekant är det att vi män oftast slaknar direkt och att vi behöver återhämtning för att kunna prestera igen. Personligen tappar jag både lust och stånd efter orgasmen, men vet att en del killar åtminstone har lusten kvar. Så vi är alla olika. Jag har aldrig lyckats att få någon orgasm direkt efter den första i alla fall. Det är i stort sett omöjligt att runka en slak kuk igen som fortfarande är lite öm. Så att jag lyckades med sex dagar i rad är en bedrift. Det blir 21 orgasmer under de dagarna och kan lugnt säga att de sista orgasmerna gav absolut ingen njutning.... Men kul att ha provat och klarat så pass bra!
Att veta hur andra upplever sina orgasmer kan väl ingen veta? eller?

Men jag vet ju att mina orgasmer kan skilja sig åt! Alla tar mig inte till de himmelska höjderna så att säga även om de är sköna och avslappnande i all fall ;)


Jag tror att jag får ge upp på tredje dagen för jag längtar inte ens efter fler än tre eftersom det börjar göra mer ont än det känns skönt:notworthy:

Men det kanske behövs mera träning som i alla andra sammanhang :p:cool:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Att veta hur andra upplever sina orgasmer kan väl ingen veta? eller?

Men jag vet ju att mina orgasmer kan skilja sig åt! Alla tar mig inte till de himmelska höjderna så att säga även om de är sköna och avslappnande i all fall ;)


Jag tror att jag får ge upp på tredje dagen för jag längtar inte ens efter fler än tre eftersom det börjar göra mer ont än det känns skönt:notworthy:

Men det kanske behövs mera träning som i alla andra sammanhang :p:cool:
Jag tror inte man kan träna detta....

Men fler än tre tror jag absolut att du kan klara. Du får ju göra uppehåll och paus emellan. Bara du får dem inom samma dag. Fyra blir ju en på morgonen, en vid lunch, en på sen eftermiddag och den fjärde på kvällen i sängen innan du somnar. Sen sover du sött som ett barn.... Garanterat!

Sedan hade jag uppfattat reglerna fel, för jag trodde det skulle vara dagarna i rad. Men som jag senare förstod så kunde man hålla uppe från orgasmer någon eller några dagar för att sedan på't igen...

Kämpa på! Visst, du kommer bli öm framöver men vad gör man inte för forskningen....hehehe
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Totalt glömt bort denna tråd då jag var lite ”under isen” pga händelser irl…
Men nu kör vi nr 3 (av 6) innan jag hoppar i duschen :love:
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gammal man gör så gott han kan :p
Med en timme tillgodo så fixade jag det sjätte och sista sprutet för dagen :love:
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag tror inte man kan träna detta....

Men fler än tre tror jag absolut att du kan klara. Du får ju göra uppehåll och paus emellan. Bara du får dem inom samma dag. Fyra blir ju en på morgonen, en vid lunch, en på sen eftermiddag och den fjärde på kvällen i sängen innan du somnar. Sen sover du sött som ett barn.... Garanterat!

Sedan hade jag uppfattat reglerna fel, för jag trodde det skulle vara dagarna i rad. Men som jag senare förstod så kunde man hålla uppe från orgasmer någon eller några dagar för att sedan på't igen...

Kämpa på! Visst, du kommer bli öm framöver men vad gör man inte för forskningen....hehehe
Tror du inte på att man kan få håriga händer av för mycket runkande heller ;):ROFLMAO:


Nja jag gillar att träna men när jag ägnar mig åt "grottforskning" så kommer jag fram till att det ska vara njutbart och inte en kamp som kan göra ont!
Så mitt bidrag till den här forskningen får nog bli att det börjar göra ont efter tre så även om det tar emot så ger jag upp den här kampen :notworthy:
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror du inte på att man kan få håriga händer av för mycket runkande heller ;):ROFLMAO:


Nja jag gillar att träna men när jag ägnar mig åt "grottforskning" så kommer jag fram till att det ska vara njutbart och inte en kamp som kan göra ont!
Så mitt bidrag till den här forskningen får nog bli att det börjar göra ont efter tre så även om det tar emot så ger jag upp den här kampen :notworthy:
Såklart det ska vara njutning :love:
För min del så funkar det, hittills med utspridning av tillfällena, med för kort tid emellan så skulle det inte bli skönt alls (vet av erfarenhet då jag haft det på order tidigare vid tillfällen :X3: )
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Såklart det ska vara njutning :love:
För min del så funkar det, hittills med utspridning av tillfällena, med för kort tid emellan så skulle det inte bli skönt alls (vet av erfarenhet då jag haft det på order tidigare vid tillfällen :X3: )
Det är ju så av naturliga skäl att ju längre fram i tävlingen man kommer, ju kortare blir återhämtningstiden mellan orgasmerna. Till slut kändes kuken mer bortdomnad och svårt att få den att resa sig....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tror du inte på att man kan få håriga händer av för mycket runkande heller ;):ROFLMAO:


Nja jag gillar att träna men när jag ägnar mig åt "grottforskning" så kommer jag fram till att det ska vara njutbart och inte en kamp som kan göra ont!
Så mitt bidrag till den här forskningen får nog bli att det börjar göra ont efter tre så även om det tar emot så ger jag upp den här kampen :notworthy:
Jag har ganska mycket hår på händerna och när jag ser på dem nu, så har jag dessutom fått några långa hårstrån på några av fingrarna. Så nu förstår jag varför jag ser ut som jag gör....
 
Toppen