Onani-utmaning: Death my cumming

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kan man hoppa in nu efter ett tag , inte hållit räkningen men igår var de över 10ggr och har hållit minst 5 om dagen i 5 dagar. Trodde de var ganska normalt?
Ja bara hoppa in. Tänker jag ska sätta stoppdatum 1 juni så räknar jag sen ihop en lista med allas prestationer (såvida de skriver här).
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Om det är stoppdatum första juni så får jag avstå ett nytt försök. Jag redovisar dock mitt förra resultat igen, vilket var sju orgasmer under samma dag.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kan man hoppa in nu efter ett tag? inte hållit räkningen men igår var de över 10ggr och har hållit minst 5 om dagen i 5 dagar. Trodde de var ganska normalt?
Det låter väldigt osannolikt att du har fått 5 orgasmer om dagen i 5 dagar och igår över 10 orgasmer på samma dag? Det betyder att du fick 6 orgasmer dagen efter de 5 och 7 orgasmer dagen därefter och 8 nästa dag och 9 orgasmer i förrgår...
Jag måste säga att jag inte tror dig...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Såg inte tråden förens igår, brukar få minst 5 om dagen ja, men har inte följt denna innan. Så som du skriver har jag inte följt än nej. Men skulle nog lyckas med, speciellt om man inte jobbar. Antar de är onormalt?
Om vi snackar om samma sak, alltså orgasmer med spermasprut, då är du nog väldigt ensam om att klara det. Så, ja, du är inte normal!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag fick en igår bare en hittills idag men dagen är ung. Lite jobbigt med bara en eller två ibland vill man ha mer men kan vara skönt att göra det men inte behöver gå hela vägen. Måste det vara onani jag skulle gärna tänka mig att komma i en kvinna är ju orgasm det också.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag fick en igår bare en hittills idag men dagen är ung. Lite jobbigt med bara en eller två ibland vill man ha mer men kan vara skönt att göra det men inte behöver gå hela vägen. Måste det vara onani jag skulle gärna tänka mig att komma i en kvinna är ju orgasm det också.
Orgasm som orgasm tänker jag också...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu är det bakning med Tina som domare nu kommer snart tvåan naken i sängen med ett kraftig stånd, problemet är nog att bara komma en gång. Andra vackra kvinnor också och man såg mycket av Tinas ben.
 
Toppen