Onani-utmaning: Death my cumming

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Vilken skön, härlig utmaning. Ledsen att jag inte sett detta innan. Men det är ju aldrig för sent så att säga så jag börjar väl med dag 1 här då. Inledde dagen med ett riktigt skönt sprut i duschen på gymmet, något som alltid gör mig stenhård och kåt med tanke på att det är en förhållandevis offentlig plats.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Idag blir väl första riktiga utmaning för en 52-åring… två gånger avklarade och två gånger kvar :love:
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Insåg just att jag inte måste göra det dagligen, vilken tur. Då blir det avhållsamhet idag :p
Så, imorgon siktar jag på fem sprut :love:
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Fast när vi körde den här tävlingen för något år sedan så var det dagar i rad som räknades.
Nja... jag tror att du missförstod det. Läs ursprungsinlägget så ser du vilka regler som gällde.

För övrigt tror jag att min fru hade vunnit den här tävlingen med lätthet. Om hon hade ställt upp förstås.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fast när vi körde den här tävlingen för något år sedan så var det dagar i rad som räknades.
Kollade snabbt vad Harley skrev i början.

"
Du onanerar och får en orgasm.

NÄSTA gång du onanerar (om det är nästa dag eller en vecka senare spelar ingen roll) så måste du onanera till två orgasmer. Inte nödvändigtvis direkt efter varandra, men inom samma dag.

Nästa gång du onanerar måste du den dagen få tre orgasmer, gången efter det fyra på en dag och så fortsätter du till du inte klarar av det längre.

Så varje gång du initierar en ny session lägger du på att du måste få en till orgasm den dagen."


Det är varje gång du startar en ny session som du måste lägga på en orgasm. Vi pratade om det hemma och det hade varit lite unfair för killarna annars tyckte hon. Men om du kan köra dagvis så bordet det ju vara plus i kanten. :D
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kollade snabbt vad Harley skrev i början.

"
Du onanerar och får en orgasm.

NÄSTA gång du onanerar (om det är nästa dag eller en vecka senare spelar ingen roll) så måste du onanera till två orgasmer. Inte nödvändigtvis direkt efter varandra, men inom samma dag.

Nästa gång du onanerar måste du den dagen få tre orgasmer, gången efter det fyra på en dag och så fortsätter du till du inte klarar av det längre.

Så varje gång du initierar en ny session lägger du på att du måste få en till orgasm den dagen."


Det är varje gång du startar en ny session som du måste lägga på en orgasm. Vi pratade om det hemma och det hade varit lite unfair för killarna annars tyckte hon. Men om du kan köra dagvis så bordet det ju vara plus i kanten. :D
Ok. Jag är överbevisad. Jag hade fel. En helt ny upplevelse på hur det känns...
Men jag körde varje dag och klarade av dag 6. Jag vet inte om jag hade klarat fler om jag pausat några dagar emellan. Tufft var det i alla fall och tappade lusten för att onanera de närmsta dagarna efteråt. 65 år gammal är det inte lika lätt som när man var yngre...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok. Jag är överbevisad. Jag hade fel. En helt ny upplevelse på hur det känns...
Men jag körde varje dag och klarade av dag 6. Jag vet inte om jag hade klarat fler om jag pausat några dagar emellan. Tufft var det i alla fall och tappade lusten för att onanera de närmsta dagarna efteråt. 65 år gammal är det inte lika lätt som när man var yngre...
Ja jag var tvungen att kolla "reglerna" själv. Är ju Harleys påhitt det här och hon är inte hemma. :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ok. Jag är överbevisad. Jag hade fel. En helt ny upplevelse på hur det känns...
Men jag körde varje dag och klarade av dag 6. Jag vet inte om jag hade klarat fler om jag pausat några dagar emellan. Tufft var det i alla fall och tappade lusten för att onanera de närmsta dagarna efteråt. 65 år gammal är det inte lika lätt som när man var yngre...
Ha, strongt att köra varje dag! Det får du en guldstjärna för av mig.
 
Toppen