Onani-utmaning: Death my cumming

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Dag tre har kommit en gång hittills, sov över hos min kusin fick låna en kort morgonrock, tyckte att den var perfekt om man skulle komma åt sitt kön. Möjligtvis använde kusinen den när hon onanerar.
Eftersom som är ensamstående kvinna har hon erkänt att hon och även Fanny hennes dotter gör det men aldrig tillsammans.
Vi kan prata om detta vi har alltid haft bra kontakt ända sedan vi började med doktors lekar med lite petting i unga år.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tvåan avklarad med hjälp av kusinens använda trosor och en analplugg. Även dotterns trosor fanns där men nej hon är för ung även om hon är byxmyndig så en 52årig släkting med en 16åring jättefel.
Lite kinky med kusinen men vill väl inte ha sex med henne är väl därför jag onanera för att lätta på spänningarna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tvåan avklarad med hjälp av kusinens använda trosor och en analplugg. Även dotterns trosor fanns där men nej hon är för ung även om hon är byxmyndig så en 52årig släkting med en 16åring jättefel.
Lite kinky med kusinen men vill väl inte ha sex med henne är väl därför jag onanera för att lätta på spänningarna.
Ni skulle kunna onanera ihop. Det är också trevligt...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nja det vet jag inte om jag vill tror inte att kusin skulle vilja det heller och absolut inte hennes dotter. Min kusin säger att hon inte ångrar det vi gjorde men är glad att vi inte hade samlag. Själv var jag så ung att den skulle in i hålet i slidan visste jag inte kusinen njöt ju av smekandet av klitorisen.
Att den skulle in i hålet under klitorisen misstänkte kusinen men sade inget.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Trean avklarad så dag tre är klar kom till Emma Green som lagade mat. Får vila nu så jag klara av fyra imorgon. Dette flesta jag fått är elva under 24timmar men då var det även andra kvinnor och män med i bilden.
Man älskade som vanligt med en kvinna men det var ett massa andra som gjorde det intill. Sedan byte man kvinna. Jag hade inte sex med alla men flera gånger med speciellt två stycken och de hade inget emot det. Men detta är länge sedan nu skulle jag nog somna efter tre stycken tror jag och komma igen under det dygnet tveksamt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är inne på dag fyra två orgasmer redan. Börjar bli tomt får vänta om det skall bli något sprut.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fått två till så är uppe i fyra kommer nog att hålla upp några dagar, behöver samla kraft om jag skall lyckas att komma fem gånger nästa gång. Talat med en arbetskamrat hon sade att tio gånger var inga problem för henne men bara när hon är med en annan kvinna. Detta gjorde mig väldigt förvånad hon är gift med en man och har två barn.
Jag vet inte varför det var så kanske vet en kvinna vad som är skönt eftersom de själva har smekt sig, eller det att de bara handlar om sex ingen kärlek. Detta vet jag inte bara egna teorier. Jag är bara förvånad att hon sa hur många gånger hon kunde komma.
En annan sak tror jag läst någon stans att får man upp till 8-10 orgasmer under en timme finns det risk för hjärnskador vet inte om det är sant, för mig och de flesta män är det omöjligt. Någon kvinna kanske kan klara av det men borde väl klinga av där också.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fått två till så är uppe i fyra kommer nog att hålla upp några dagar, behöver samla kraft om jag skall lyckas att komma fem gånger nästa gång. Talat med en arbetskamrat hon sade att tio gånger var inga problem för henne men bara när hon är med en annan kvinna. Detta gjorde mig väldigt förvånad hon är gift med en man och har två barn.
Jag vet inte varför det var så kanske vet en kvinna vad som är skönt eftersom de själva har smekt sig, eller det att de bara handlar om sex ingen kärlek. Detta vet jag inte bara egna teorier. Jag är bara förvånad att hon sa hur många gånger hon kunde komma.
En annan sak tror jag läst någon stans att får man upp till 8-10 orgasmer under en timme finns det risk för hjärnskador vet inte om det är sant, för mig och de flesta män är det omöjligt. Någon kvinna kanske kan klara av det men borde väl klinga av där också.
Med en ren tjejgissning så tror jag det kan vara så som du skriver att det är skillnad på att ha sex med någon annan för enbart sexets skull, än att ha sex med sin käresta. Då kommer så många andra känslor in som tillfredställer lustbehovet. Med ren sexakt koncentreras allt till könsorganet och man kan då komma flera ggr...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det hade varit fusk, min man har velat hjälpa mig också men jag har varit hård med reglerna :giggle:
Tycker inte det är fusk. Orgasm som orgasm. Fast å andra sidan så ska det ju handla om onani, så liiiite fusk kanske det är ändå.... Men man skulle kunna ha partnern som hetsar med att onanera tillsammans utan att röra vid varann....
 

Lisa77

Aktiv medlem
Tycker inte det är fusk. Orgasm som orgasm. Fast å andra sidan så ska det ju handla om onani, så liiiite fusk kanske det är ändå.... Men man skulle kunna ha partnern som hetsar med att onanera tillsammans utan att röra vid varann....
Beror på hur man tolkar utmaningen. Jag tolkar den strikt men köper att andra tolkar på annat sätt :giggle:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är faktiskt lite stolt nu en gammal man nja 52år är väl kanske medelålder, men har lyckats redan nu kommit fem gånger idag.
Senast sprutet kom nu till bytt är bytt,
trodde inte jag skulle klara det efter de senaste dagarnas kraftiga onani stunder.
Kanske det att jag var osäker höjde förmågan, men sista gången var nästan en torr orgasm, är totalt tömd nu.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Med en ren tjejgissning så tror jag det kan vara så som du skriver att det är skillnad på att ha sex med någon annan för enbart sexets skull, än att ha sex med sin käresta. Då kommer så många andra känslor in som tillfredställer lustbehovet. Med ren sexakt koncentreras allt till könsorganet och man kan då komma flera ggr...
Tror lite som det är du skriver har man sex med sin käresta är hennes njutning viktigare än min egna. Sedan är det hela människan inte bara brösten och könsorganet man koncentrera sig på.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tror lite som det är du skriver har man sex med sin käresta är hennes njutning viktigare än min egna. Sedan är det hela människan inte bara brösten och könsorganet man koncentrera sig på.
Ja, och man har troligtvis en massa andra känslor för den personen och allt spelar in i den väv av kärlek, åtrå, omtanke etc... man har till sin käresta.
Kärlek och sex hör ihop, men sex och kärlek hör inte alltid ihop.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är faktiskt lite stolt nu en gammal man nja 52år är väl kanske medelålder, men har lyckats redan nu kommit fem gånger idag.
Senast sprutet kom nu till bytt är bytt,
trodde inte jag skulle klara det efter de senaste dagarnas kraftiga onani stunder.
Kanske det att jag var osäker höjde förmågan, men sista gången var nästan en torr orgasm, är totalt tömd nu.
Bra jobbat!
Betänk att jag var 10 år äldre än dig förra året då jag var med i tävlingen. Och jag uppfattade det som att det skulle vara dygn i sträck. Inte nån paus på några dagar emellan... Jag klarade sex dagar. Hade ju övrig familj att ta hänsyn till och inte lätt att få tid till onani som passade in då.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kommer förmodligen att vänta några dagar men nu med våren kommer ofta kvinnor med bara ben eller strumpbyxor. Tycker jag kan vara väldigt upphetsande.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Blir nog inget mer på denna tråd var ett rolig tanke men som nu kom sex och senare sju gånger blir mer ett krav en njutning.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Blir nog inget mer på denna tråd var ett rolig tanke men som nu kom sex och senare sju gånger blir mer ett krav en njutning.
Hur många orgasmer fick du ihop sista dagen då?
Håller med dig. Det var ingen njutning på slutet, men det hade jag inte förväntat mig heller. Snarare en plåga att tvinga fram orgasmen. En tävling och ett test att se vad jag klarade. Men att få ihop 21 orgasmer på nästan en vecka hör inte till det normala.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hur många orgasmer fick du ihop sista dagen då?
Håller med dig. Det var ingen njutning på slutet, men det hade jag inte förväntat mig heller. Snarare en plåga att tvinga fram orgasmen. En tävling och ett test att se vad jag klarade. Men att få ihop 21 orgasmer på nästan en vecka hör inte till det normala.
Fick ihop fem på en dag sedan dess har jag inte kommit. Jag gör det gärna länge och kommer rejält en många mindre, men beror väl lite vilket humör man är på och hur mycket tid man har.
 
Toppen