Onani-utmaning: Death my cumming

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Men det behövde väl inte vara dagar i rad? Eller?
I så fall måste jag få två idag då jag runkade av en igår....

Edit: Läste spelreglerna nu igen. Det behöver inte vara dagar i rad....

Exakt, det behöver inte vara dagar i rad, utan nästa session kör igång nästa gång du onanerar.


Jag kom upp i 6-7 st på en dag som ung och hade ont i bollarna sen i några timmar :/. Nu som lite äldre blir det nog svårt att komma dit men men, alltid trevligt att runka så jag är på .
Fråga...räknas sprut/orgasm efter knulla också? Antar det men måste fråga.

Asså, kommer få skavsår likt när man var 15 hahaha
Lite ojämnt tjej/kille tycker jag :-D Domaren, räknas analorgasm också?

Jag är domare så jag säger så här, orgasm som orgasm räknas...även anala. :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Egentligen skulle alla kvinnor börja dagen med välkomnande orgasm
En orgasm och en skön dusch, sen hade nog världen varit en bättre plats
Dag 3, två avklarade...
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Dag Lördag 2: Den löste jag med en morgonmys och avslutade skönt på kvällen med lite porr och womanizer...men...

Dag 3 Söndag: Började igen på morgonen, det är ganska enkelt och mysigt att få en liten soft orgasm...sen gick hela dagen och nu har jag tittat på härlig porr (en petite asian gang banged by bbc) och första kom rätt snabbt men då kom jag i flow och med min mindre satisfyer kom jag en rejält djup orgasm, en sån där så jag blir helt tyst i en evighet (nåja några sekunder men ändå) och jag har klarat tre men fan i Hvte va kåt jag är nu...vill fortsätta....hela kroppen är helt ryckig men nej...icke...får vänta...finns risk att jag vaknar 00:01 och kör igång igen...tortyr det här!! *skrattar*
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Dag Lördag 2: Den löste jag med en morgonmys och avslutade skönt på kvällen med lite porr och womanizer...men...

Dag 3 Söndag: Började igen på morgonen, det är ganska enkelt och mysigt att få en liten soft orgasm...sen gick hela dagen och nu har jag tittat på härlig porr (en petite asian gang banged by bbc) och första kom rätt snabbt men då kom jag i flow och med min mindre satisfyer kom jag en rejält djup orgasm, en sån där så jag blir helt tyst i en evighet (nåja några sekunder men ändå) och jag har klarat tre men fan i Hvte va kåt jag är nu...vill fortsätta....hela kroppen är helt ryckig men nej...icke...får vänta...finns risk att jag vaknar 00:01 och kör igång igen...tortyr det här!! *skrattar*


Måste straffa dig om du inte håller dig reglerna...
 
Toppen