Orgasm utan stim av klit

olaolaussson

Ny medlem
Kön
Man
Ursäkta om jag tar upp ämnet igen, men pussycat:
Jag har då varit med i ett stort antal debatter, både vad gäller politik och ändra ämnen och utan att vara något större insatt i ämnet anal stimulans kan jag lungt konstatera att din debattteknik är så kass, ometodisk och ett försök till dominerande som den bara kan b
Du lyckas dra slutsatster av vad max 50 kvinnor sagt, av de tre miljarder som finns och därigenom tro att alla tycker lika.

Kanske är det fantasin om någonting spännande som är "kåtfaktorn" i analsex?
Det kan vara hur mycket saker som hellst, sex baserar sig på någonting subjektivt och varje person upplever det helt på sitt sätt.
Det är förmätet av dig att ta dig friheten och plädera föra alla andra kvinnor. MYCKET förmätet.
Låt människor uppleva saker som de vill.
Dessutom har du ju haft lite tur, kvinnors åsikter accepteras ju mycket enkllare på detta forum, skönt att några ger bra mothugg i alla fall.
 

olaolaussson

Ny medlem
Kön
Man
Du lyckas även vrida på hela verkligheten och säga att folk inte respekterar dina åsikter.
Det är precis vad folk hitills i tråden har gjort, att debbatera saker är inte fel. Du har däremot gått till personangrepp på massor av människor som endast svarat på själva innehållet.
 
Toppen