Orgasm utan stim av klit

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tillhör också 10% klubben och kan således anses vara lyckligt lottad. Jag kan få orgasm utan klitorisstimulering lite då och då, helst i missionären eller då jag rider min älskare. Jag kan även få det när jag använder min stora feta rosa jellydong som är ådrig och grov och töjer bra. Sist men inte minst så har jag, som jag skrivit om tidigare, utvecklat en teknik så jag kan få orgasm enbart genom ”knipövningar”. Jag har faktiskt knipit fram orgasmer i bilköer, på flygplatser, tom ett sammanträde.

Under ämnet analsex kan jagbara säga att jag aldrig fullföljt ett analsamlag, det sved så in i h-e men jag kan däremot tycka att lite smek eller slick runt anus kan vara upphetsande då och då.

Hej Åsa! ;o)

/Satyrico
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Tack, MissSecret och Snäckan_sugen, för lite balanserande bidrag till debatten. Inte för att olika individers varierande preferenser för a6 är det viktiga i sig, utan för respekten för andra debattörer och debattklimatet. Visst kan en rå men hjärtlig stämning vara kul, men det hindrar inte att man visar en grundläggande artighet också i umgänget med okända.

F.ö. ser jag inte varför inte män skulle kunna uttala sig också i frågor som rör kvinnlig onani och kvinnlig anatomi. Även män onanerar med och åt kvinnor ibland. en kvinna har väl som regel endast praktisk erfarenhet av just sin egen onani, medan än man kanske har det från flera. ;)

Trevlig fortsättning på helgen på er, allihop!
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har bara så jävl svårt för att läsa en massa snack om anal6 när jag frågade om klitoris. Jag avskyr anal6 som alla förstått vid det här laget. Blev väld upprörd då anal6 kom in på min fråga som handlade om ngt helt annat. Ni får forts att tycka att det är underbart m anal6 men mig övertygar ni ej...

Och det var då värst vad känsliga ni verkar vara- så fort ngn inte håller med er/tror på er blir det panik. Jag har provat anal6 många ggr pga mitt ex så gärna ville. Tror så här i eft.hand att det mkt handlade om makt o kränkning- han visste att jag avskydde det.

Det känns näml som att man ska bajsa men samtid inte får ut bajskorven- den har liksom fastnat. Man får svimmningskänslor för att korven sitter fast o anus tvingas vara öppet för länge. Ringmuskeln är en explosiv muskel som snabbt öppnas o sedan lika snabbt sluts - såvida man inte är jävl hård i magen!

Visste ni anal6-älskare att man lätt kan bli analinkontinent av anal6. Ringmuskeln är näml inte konstruerad för att stå öppen länge. Det lär ju bli kul! Nu lovar jag att inte öppna käften mera hur mkt ni än provocerar mig. Tyst ska jag förbli här...
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har bara så jävl svårt för att läsa en massa snack om anal6 när jag frågade om klitoris. Jag avskyr anal6 som alla förstått vid det här laget. Blev väld upprörd då anal6 kom in på min fråga som handlade om ngt helt annat. Ni får forts att tycka att det är underbart m anal6 men mig övertygar ni ej...

Och det var då värst vad känsliga ni verkar vara- så fort ngn inte håller med er/tror på er blir det panik. Jag har provat anal6 många ggr pga mitt ex så gärna ville. Tror så här i eft.hand att det mkt handlade om makt o kränkning- han visste att jag avskydde det.

Det känns näml som att man ska bajsa men samtid inte får ut bajskorven- den har liksom fastnat. Man får svimmningskänslor för att korven sitter fast o anus tvingas vara öppet för länge. Ringmuskeln är en explosiv muskel som snabbt öppnas o sedan lika snabbt sluts - såvida man inte är jävl hård i magen!

Visste ni anal6-älskare att man lätt kan bli analinkontinent av anal6. Ringmuskeln är näml inte konstruerad för att stå öppen länge. Det lär ju bli kul! Nu lovar jag att inte öppna käften mera hur mkt ni än provocerar mig. Tyst ska jag förbli här...

Det måste väl vara väldigt skönt att du slipper ha analsex då;):p

Jag tror inte att någon är ute efter att provocera dig, även om du uppenbarligen uppfattar andras inlägg som en ren provokation riktade till dig och dina åsikter.

Men du får nog räkna med att bli lite retad:cool:;):love::love:

Kram på dig! Och du! Sluta aldrig att tro på dig själv;):love::love:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Tror så här i eft.hand att det mkt handlade om makt o kränkning- han visste att jag avskydde det.

Fy fasen, det var inte kul - han verkar vara ett genuint prakt-svin. Tack för att du berättar, då blir det lättare att förstå varför du är så "envis". Nån har kränkt dig, sånt är svårt att hantera... En jobbig människa som givit dig negativ energi.. det är HANS fel - inte ditt - men du har tyvärr kvar en del av hans negativa energi ett tag, även om du förhoppningsvis är kvitt skitstöveln. :)

Håller med Snäckan - kram på dig!
 

nippler

Medlem
Kön
Man
Alla får väl gilla vad dom vill. Det ä väl en sådant samhälle vi lever i - så länge det är lagligt.

Min fru är inte särskilt förtjust i analsex men dom gånger jag ger henne helkroppsmassage brukar det - ibland - ingå massage av anus och det blir hon jättekåt av. Senast tryckte hon sig bakåt mot mig så att min finger gick hela vägen in. Hon kommer också snabbt och hårt och mycket när jag har ett finger i analen och slickar henne. Analsex hos oss är till 100 % på hennes villkor och händer väl nu och då men det är alltid hon som tar initiativet till det.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är av m mannen sedan flera år tack o lov! Anal6 har jag lovat mig själv att aldr mera ställa upp på i mitt liv...
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Vill egentligen inte lägga mig i denna diskussion för den har gått lite åt fel håll tycker jag.

Ville bara säga att var och en tar ansvar för sitt liv och sin kropp.
Sex känns och upplevs olika för olika människor.


Alla tycker inte om samma saker, alla tänder inte på samma saker.
så är det bara :)

Gör det som känns rätt och skönt för dig :love: :love:

Själv gillar jag klitoris stimulering men behöver det inte alltid för att komma :p
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Min fd ville inte ha klit stim för att det kändes för mycket, blev obehagligt. Hon fick orgasm bara av inre stimulans, multipla nästan varje gång.
Så det finns olika varianter, samma som hos killar.
En del får orgasm lätt av avsugning, jag får inte det, aldrig fått när nån sugit mej.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Vill egentligen inte lägga mig i denna diskussion för den har gått lite åt fel håll tycker jag.

Ville bara säga att var och en tar ansvar för sitt liv och sin kropp.
Sex känns och upplevs olika för olika människor.


Alla tycker inte om samma saker, alla tänder inte på samma saker.
så är det bara :)

Gör det som känns rätt och skönt för dig :love: :love:

Själv gillar jag klitoris stimulering men behöver det inte alltid för att komma :p

Det där var bra sagt tycker jag, behöver inte vara krångligare än så.. jag håller med! :)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vill egentligen inte lägga mig i denna diskussion för den har gått lite åt fel håll tycker jag.

Ville bara säga att var och en tar ansvar för sitt liv och sin kropp.
Sex känns och upplevs olika för olika människor.


Alla tycker inte om samma saker, alla tänder inte på samma saker.
så är det bara :)

Gör det som känns rätt och skönt för dig :love: :love:

Själv gillar jag klitoris stimulering men behöver det inte alltid för att komma :p

Det där var bra sagt tycker jag, behöver inte vara krångligare än så.. jag håller med! :)



Sorry, men det är inte så enkelt! Är man en ung tjej så orkar man ibland inte hävda sin rätt. Jag sa alltid att jag inte ville, men han tjatade så förbannat, så ibland ställde jag upp bara för att få slut på tjatandet! Tror att det många ggr är fallet m anal6 - att det är killen som vill o tjejen som ställer upp, änfast det känns hemskt för henne... :-(
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Sorry, men det är inte så enkelt! Är man en ung tjej så orkar man ibland inte hävda sin rätt. Jag sa alltid att jag inte ville, men han tjatade så förbannat, så ibland ställde jag upp bara för att få slut på tjatandet! Tror att det många ggr är fallet m anal6 - att det är killen som vill o tjejen som ställer upp, änfast det känns hemskt för henne... :-(

Kom igen nu pussycat00!

Om du skriver i tråden "kvinnlig onani" så borde du förstå att detta inte är rätta stället om du vill prata om våldtäkt, kränkningar, överfall, misshandel eller andra otaliga exempel på olika brott som pågår ideligen i vårt samhälle:sleep::sleep::sleep:

Alla som skriver här, vet att alla dessa problem finns. Men om man vill ha kåtstimulans för att få en skön orgasm när man onanerar då vill man inte konfronteras med överfall!

Jag förstår att det jag säger kan verka syniskt, men det finns olika trådar för olika slags "problem" på detta forum!

Det finns en utmärkt tråd med rubriken Hjälp!!! Där kanske du kan be om hjälp för att komma tillrätta med de kränkningar du har blivit utsatt för.

Till sist en fråga: Underskattar du alla som skriver här, så till den milda grad att du inte tror att någon inser att det är skillnad mellan unga tjejer och vuxna kvinnor?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag svarade bara på föregående talares inlägg! Det handlade om att alla skulle ta ansvar för sin sexualitet typ o att alla gillar olika saker. Sa bara att det tyvärr inte är så enkelt. Det jag beskrev var inte ett brott- enträgna önskningar finns det nog ingen brottsrubricering på... Så du menar att här ska vi bara skriva om det som gäller för vuxna, självständiga kvinnor?! Har sagt det förr o jag provar igen: Nu kommer jag inte att kommentera ngt mera på denna tråd...
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag svarade bara på föregående talares inlägg! Det handlade om att alla skulle ta ansvar för sin sexualitet typ o att alla gillar olika saker. Sa bara att det tyvärr inte är så enkelt. Det jag beskrev var inte ett brott- enträgna önskningar finns det nog ingen brottsrubricering på... Så du menar att här ska vi bara skriva om det som gäller för vuxna, självständiga kvinnor?! Har sagt det förr o jag provar igen: Nu kommer jag inte att kommentera ngt mera på denna tråd...
yes...upps sa jag det högt.;)
tycker bara det är dags att avsluta denna..bar iväg åt fel håll för längesedan.
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Men då har du å andra sidan inte fått pröva min sugning! :)

Skadar ju aldrig att testa :D
Men...tyvärr har jag gett upp hoppet om det dära att få orgasm av bara sugning :(
Men om det skulle hända nån gång så skulle jag bli väldigt överraskad och kanske gifta mej igen [:0]
Nä, glöm det sista ;)
 

Östgötacasanovan

Ny medlem
Kön
Man
Jag har själv inga erfarenheter kring analsex, så jag tänker inte sitta och påstå att det jag säger nu är sant på något sätt, men mina tankar behöver luftas.

En punkt (eller område) som inte alltför många pratar om att utnyttja när det gäller manuell stimulans är bakre delen av den slemhinna som omger livmodertappen. Främre delen är även känd som A-punkten, men även bakre delen är också mycket känslig för stimulans. Det låter i mina öron tänkbart att nervändarna i detta område även kan stimuleras via ändtarmen. Skiljeväggen mellan ändtarm och vagina är trots alls rätt tunn.

Så. Inga sanningar. Bara tankar, funderingar och resonemang.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Tråden startades av MIG o handlade om KLITORIS. Då får jag en massa svar m anal6 ist. Det är min ömmaste punkt! Tråkigt att min klitorisfråga blev en anal6fråga!

Alla tjatar om att jag inte respekterar andra. Det gör jag, men tycker ni att respektera innebär att man måste hålla med? Som jag har sagt tidigare så spelar det för mig ingen roll hur mkt ni säger att ni gillar anal6. Jag tror det inte förrän jag träffar en kvinna IRL som säger det (vilket jag oxå tidigt gjort klart).

Om jag säger att jag skiter i vad ni säger om anal6 för ni kan inte påverka mig - innebär det då att jag inte respekterar er? Ja, det kanske blir så... Men jag har ju sagt fr börj att jag inte ändrar min uppfattning här. Varf respekterar inte ni det då, utan fortsätter att tjata om hur underbart det är med anal6?

Ni kan väl starta en egen tråd o snacka om ert kära anal6. O slutligen Miss Secret känns du inte trovärdig. Att en kvinna skulle onanera genom att köra upp en dildo i slidan o en annan i ändan låter mera som en mans fantasier... Tack o hej!



Jag brukar göra precis som Miss Secret. Om man gillar att ha något i rumpan är det nästan oöverträffbart att samtidigt få något i både fittan och baken...


Det är min åsikt som baseras på mina egna erfarenheter.

(Varför skulle en kvinna penetrera sig själv analt och vaginalt samtidigt med dildos eller liknande om de inte tyckte om det? När man onanerar är man ju oftast ensam och behöver absolut inte tänka på att tillfredsställa någon annan?)
 

La Dolce Vita

Medlem
Kön
Kvinna
(Varför skulle en kvinna penetrera sig själv analt och vaginalt samtidigt med dildos eller liknande om de inte tyckte om det? När man onanerar är man ju oftast ensam och behöver absolut inte tänka på att tillfredsställa någon annan?)

Bästa frågan och svaret torde vara uppenbart;)
 
Toppen