Orgasm utan stim av klit

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ska vi träffas misstänker jag att vi vill vara ifred! Dessutom - bara för att man har intima samtal behöver det inte leda till intima handlingar! Egga inte upp er för mkt nu pojkar! :)

var helt inne på att ni skulle få vara ifred
m e n jag hoppas få reda på lite detaljer....om vad ni pratade om
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
1: För att svara på tråden: Jag har svårt för att få orgasm utan klitorisstimulans, men det kan hända att jag bara har för dåligt tålamod och vill att det ska gå lite för snabbt. Har testat ibland att hålla fingrarna borta, emn det är såå störande att inte pilla när man vet exakt hur skönt det skulle vara att göra det...

Lite annorlunda är det däremot om jag har något (kuk el sak) i rumpan. Då händer det ibland att jag kommer bara utav det.

Då kommer vi in på punkt 2, som varit ett diskussionsämne i denna tråden. Många vet säkert redan att jag är en av de massvis med tjejer som finns som faktiskt helt och fullt uppskattar analsex. I vårt förhållande är det nästan oftar jag som föreslår det än min sambo gör det. Och NEJ, det är inte för att behaga honom, utan för att behaga mig själv :)

Pussycat007: Du kanske inte tror på mig, men om man ska behöva träffas irl för att det man säger ska verka trovärdigt så framstår det här forumet som mycket slöseri med tid. När det gäller de tjejer du frågat så är jag inte alls förvånad över att de inte rakt ut sagt att de gillar analsex. I min umgängeskrets är det inte något man talar speciellt öppet om, och man skulle kunna kalla det ganska tabubelagt. Jag och mina tjejkompisar kan visst snacka om sex, men analt är lite tabu och jag är inte helt säker på att jag rätt ut skulle säga att jag gillar det.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag förstår inte problemet. Alla har sina egma sexuella preferenser och att tända på smärta och obehag är långt ifrån sällsynt. Om jag tar hem ett one night stand och hon explicit säger att hon vill ha analsex då nekar jag inte, eftersom hon vill och jag tycker det är skönt. Om ja får så ger ja alltid tjejen klitorisstimulans medan jag penetrerar.

Jag har kuken i hennes anal och hon upplever obehag vilket tänder henne. Jag masserar klitoris vilket är ren njutning. Hon stönar och är våt. Är det nåt att fördöma pussycat?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det spelar tyvärr ingen roll vad ni säger... Analsex är för mig den känsligaste punkten - jag blir förbannad på nolltid! En av tjejerna jag pratade m jobbar dessutom på soc. Hon hade intervjuat ca 40 kvinnor o sex o anal6 å jobbets vägnar. Hon sa att jag kunde lägga till dessa 40 på min lista oxå... Men jag räknad inte med dem då jag sa att jag hade pratat m alltför många!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det spelar tyvärr ingen roll vad ni säger... Analsex är för mig den känsligaste punkten - jag blir förbannad på nolltid! En av tjejerna jag pratade m jobbar dessutom på soc. Hon hade intervjuat ca 40 kvinnor o sex o anal6 å jobbets vägnar. Hon sa att jag kunde lägga till dessa 40 på min lista oxå... Men jag räknad inte med dem då jag sa att jag hade pratat m alltför många!
vi vet att det r en öm punkt för dig
men din åsikt r inte den allenarådande.
du sänker alla andra åsikter genom att dela in kvinnor i två grp
säger de emot det så ger du oss statisk
statistik & matematik har jag har läst tillräckligt för att veta att man kan vända & vrida på det till vilka resultat som helst
(tar du samma klientel så får du säkert att mer än 50% r hustrumissandlare)

låt oss släppa diskutionen med a6s vara lr inte vara
samt att det r upp till alla här att vara rädda om varandra & respektera allas åsikter
jag vet att många unga killar r totalt porrskadade
jag vet oxå att a6 r en krydda som inte ska vara vanilj i sexlivet

därför kan vi vara överens över att vi ska samverka för att tjejer som inte vill
ska kunna & lära sig att säga nej, end off business för dem,ingen tjatsex
men de som vill & gillar det lämnar vi ifred.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Suck! Varför kan ni inte bara respektera min åsikt o låta mig vara ifred?! Det handlar bara om att jag ska respektera er - jag don't give a damn vad ni tycker ang anal6! Jävl tragiskt att min tråd blev helt förstörd... Jag frågade om tjejerna kunde få orgasm utan stim av klit o då ska det bli en massa jävl snack om anal6! Det kan ni väl snacka om på en annan tråd?! [}:)]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Suck! Varför kan ni inte bara respektera min åsikt o låta mig vara ifred?! Det handlar bara om att jag ska respektera er - jag don't give a damn vad ni tycker ang anal6! Jävl tragiskt att min tråd blev helt förstörd... Jag frågade om tjejerna kunde få orgasm utan stim av klit o då ska det bli en massa jävl snack om anal6! Det kan ni väl snacka om på en annan tråd?! [}:)]

låt oss återgå till ordningen i klassen:
tillbaka till ämnet

jag har bara träffat en del kvinnor, få men det r en skön upplevelse, som får orgasm utan att de/moi leker med hela deras fitta
endast penetrerande sex...
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Suck! Varför kan ni inte bara respektera min åsikt o låta mig vara ifred?! Det handlar bara om att jag ska respektera er - jag don't give a damn vad ni tycker ang anal6! Jävl tragiskt att min tråd blev helt förstörd... Jag frågade om tjejerna kunde få orgasm utan stim av klit o då ska det bli en massa jävl snack om anal6! Det kan ni väl snacka om på en annan tråd?! [}:)]

låt oss återgå till ordningen i klassen:
tillbaka till ämnet

jag har bara träffat en del kvinnor, få men det r en skön upplevelse, som får orgasm utan att de/moi leker med hela deras fitta
endast penetrerande sex...


En skön upplevelse i repris... vem vet...vad som sker i sommar... :p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
@ Pussycat

Jag tycker du skall vara lite ödmjuk. Du må ha pratat med många tjejer om analsex, men dra inte alla över en kam.

Har pratat m för många kvinnor för att kunna vara ödmjuk då det gäller detta ämne. Som jag tidigare sa tror jag inte på att en kvinna kan tycka att det är sexuellt skönt förrän jag möter den kvinnar irl. Tills dess är jag benhård! :)

Ehhh...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Suck! Varför kan ni inte bara respektera min åsikt o låta mig vara ifred?! Det handlar bara om att jag ska respektera er - jag don't give a damn vad ni tycker ang anal6! Jävl tragiskt att min tråd blev helt förstörd... Jag frågade om tjejerna kunde få orgasm utan stim av klit o då ska det bli en massa jävl snack om anal6! Det kan ni väl snacka om på en annan tråd?! [}:)]

Jag tror alla respekterar din åsikt. Men det här är ju trots allt ett diskussionsforum, att man både talar OCH lyssnar?

Sorry att jag snodde tråden, tillbaka till skönt snusk! :p Dessvärre har jag (av förklarliga skäl) inte så jäkla mycket att tillföra ämnet, annat än att jag tycker det är intressant att läsa och att jag uppmanar till så mycket skönt snusk som möjligt - OCH att va rädda om varann!

Och KRAM till dig PussyCat, på't igen! ;)
 

henrikhenrik

Ny medlem
Kön
Man
Pussycat när du börjar respektera andras åsikter, kanske de respekterar dina.

Jag har i träffat två tjejer i mitt liv som gillat analsex, och en kvinna som kunna få vaginala orgasmer.

Skulle det möjligtvis kunna vara så att människor är olika?

Ingen argumenterar emot dig på punkten att majoriteten av kvinnor inte uppskattar analsex pussycat. Det betyder inte att det inte finns några som gör det.

Är detta logik du förstår?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Grejen är att jag ska tydl måsta tro på att det ni säger är sant. Det gör jag inte. Det gjorde jag klart redan i början. Sa att för att jag ska tro på att en kvinna kan tycka att det är skönt m anal6 så måste hon berätta det för mig irl. Ändå fortsätter ni att tjata om att jag ska respektera era åsikter o att människor är olika etc. Jag säger bara att ni får säga o tycka vad ni vill, men påverka mig kan ni ej. Jag sa oxå att alla män känner kvinnor som säger sig gilla det, men ingen kvinna jag har mött känner ngn annan kvinna som gillar det. Alltså är jag inte det minsta förvånad över att ni känner en massa kvinnor som säger sig gilla det. Hursomhelst summa sumarum: Låt mig vara ifred o försök inte övertala mig för det går ej... Snacka m ngn annan - ni är ju ganska många här som har samma åsikt! Ni kan väl skapa en ny tråd o prata med varandra ist för att gå an på mig...
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmm..smaken är som baken...Jag är ingen stor digare av anal6. En gång varjag dock ihop med en tjej som vile att jag skulle in där. Men visst är det ovanligt. Angående orgasmer utan kitstim så är det oxå ovanligt. Kan bara påminna mig en tjej jag varit ihop med som fick det regelmässigt typ. Missionären och hon kom efter någon minut. Flera gånger! Häftigt..
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hmm..smaken är som baken...Jag är ingen stor digare av anal6. En gång varjag dock ihop med en tjej som vile att jag skulle in där. Men visst är det ovanligt. Angående orgasmer utan kitstim så är det oxå ovanligt. Kan bara påminna mig en tjej jag varit ihop med som fick det regelmässigt typ. Missionären och hon kom efter någon minut. Flera gånger! Häftigt..

Vad underbart! Avundas den tjejen! :)
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Anledningen till att jag själv tog upp analsex var bl.a. att den tjej som jag varit tillsammans med en längre tid och som haft lättast att komma utan stimulans av klitoris, gjorde det just genom analsex (samt också genom vanligt samlag).

HON gick igång på det och bad om det, liksom en del andra har gjort. Dock inte alla.

Det var liksom den enda poängen med mitt inlägg, inte att försöka övertyga dig. Det var du som bad om tips, jag försökte ge dig några. Gillar du inte dem står det dig fritt att låta bli. Ingen fara.

Men sedan tror jag som någon av tjejerna här skrev att det här med a6 fortfarande är lite tabu, kanske särskilt för tjejer. Så om man förväntar sig att få ett ärligt svar på en fråga om a6 så gäller det nog för det första att man känner personen rätt så väl och för det andra att man själv uppvisar en attityd som gör att personen man frågar känner sig bekväm med att svara ärligt på den frågan.

Med all respekt, pussycat, så ger du här i forumet inte intryck av att ge en diskussionspartner de vibbar som kanske krävs för att hon ska öppna sig såpass som krävs för att svara ärligt om a6. Jag tror, för din egen skull, att du skulle tjäna på att fundera igenom lite hur du bemöter folk och hur de uppfattar dig.

Du tror inte att vi eller våra nuvarande eller f.d. tjejer (som vi varit ihop med länge i vissa fall) talar sanning. Jag tror inte att dina "väninnor" talar sanning, inte allihop i alla fall.

Som sagt: ingen försöker övertyga dig om att DU ska ha eller gilla a6. Vi bara delar med oss av våra erfarenheter och du bemöter dem faktiskt inte särskitl artigt.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Steph: Jag är en väld bra samtalspartner irl o har ofta fått höra att jag är en mkt bra lyssnare. De kvinnor som jag har talat med står jag naturligtvis nära - man går väl inte o börjar prata anal6 på stan lr typ i fikarummet på jobbet?! Det känns som att du vill att jag ska säga: "Ja, alla är vi olika o gillar olika saker!" MEN det gjorde jag klart redan i början att jag inte kommer att säga då det gäller anal6. Enda gången jag skulle tro det vore om jag fick prata m en kvinna irl som sa att hon tyckte om det - det har jag oxå sagt flera ggr. När ska du börja lyssna på mig?!

Jag har min åsikt o du får ha vilken åsikt du vill, men låt mig bara vara är du snäll! :-(
 

kille71

Medlem
Kön
Man
det hela blir ju lite små roligt när män uttalar sig om kvinnlig anatomie och könsorganer.... finns ju ingen som är mindre berättigat att göra det.
Alltså ärligt, dom flesta män tror ju fortfarande att bruden i porrrulerna är en realität och är förvånad varvör kvinnorna irl funkar helt annorlunda. Kvinnors sexualität är total annolunda manlig. Det leder ju logiskt till att vi män
1. kan absolut inte utalar oss om det.
2. ska absolute inte göra det och respekterar att det är en sektion i forumet som handlar just om ...KVINNLIG ONANI, inte om hur män ser på kvinnlig onani.
Jag tror att det är dags att accepterar och respekterar det om vi vill har kvinnor kvar här. Annars blir det precis som vilken porrforum som helst på weben... en klubb av runkande män som har ingenting med kvinnlig sexualität gemensam.
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag tillhör också 10% klubben och kan således anses vara lyckligt lottad. Jag kan få orgasm utan klitorisstimulering lite då och då, helst i missionären eller då jag rider min älskare. Jag kan även få det när jag använder min stora feta rosa jellydong som är ådrig och grov och töjer bra. Sist men inte minst så har jag, som jag skrivit om tidigare, utvecklat en teknik så jag kan få orgasm enbart genom ”knipövningar”. Jag har faktiskt knipit fram orgasmer i bilköer, på flygplatser, tom ett sammanträde.

Under ämnet analsex kan jagbara säga att jag aldrig fullföljt ett analsamlag, det sved så in i h-e men jag kan däremot tycka att lite smek eller slick runt anus kan vara upphetsande då och då.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tillhör också 10% klubben och kan således anses vara lyckligt lottad. Jag kan få orgasm utan klitorisstimulering lite då och då, helst i missionären eller då jag rider min älskare. Jag kan även få det när jag använder min stora feta rosa jellydong som är ådrig och grov och töjer bra. Sist men inte minst så har jag, som jag skrivit om tidigare, utvecklat en teknik så jag kan få orgasm enbart genom ”knipövningar”. Jag har faktiskt knipit fram orgasmer i bilköer, på flygplatser, tom ett sammanträde.

Under ämnet analsex kan jagbara säga att jag aldrig fullföljt ett analsamlag, det sved så in i h-e men jag kan däremot tycka att lite smek eller slick runt anus kan vara upphetsande då och då.

Vilken kvinna! Du är lyckligt lottad Åsa! :)
 
Toppen