Orgasm utan stim av klit

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tjejer som gillar analsex gillar smärtan. Och gillar att ge sin kille nåt sjukt skönt. Det är inte skönt...

Ja, det var ju en av mina två kvinnokategorier som säger sig gilla analsex, dvs masochistbruden... Men hon tycker ju eg inte heller att det är skönt
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hej pussycat!

Jag tillhör de 10% som får orgasm utan klitoris stimulans. Det var även så jag fick mina första orgasmer.
Jag stimulerar sällan klitoris då jag inte upplever det som så skönt (händer att jag provar emellanåt för man ska ju som tjej gilla det! :D) Men jag gillar det fortfarande inte!

Jag skälver endast i orgasm om jag blir penetrerad!

MEN! Din lyckost! :) Skatta dig lycklig! Har du provat smeka klittan utanpå trosorna? Ibland kan det vara skönare för hon är ju jädr känslig...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har hört en del tjejer som påstår sig gilla analsex. Däremot har jag aldrig varit med någon som bett om att få analsex. En sak som dock alla tjejer jag varit med gillat är att bli slickade i rumpan. Hur är det med det? Tänder någon tjej här inne på det?

Alla killar känner tjejer som säger sig gilla det... IACK! Jag vill då INTE bli slickad där! Det är alltid tarmbakterier vid öppningen hur noga man än tvättar sig. Därf är det viktigt att killen håller ordning på sin apparatur under sex - men ifall tjejen är riktigt kåt är det lugnt, för den sura miljön dödar de flesta bakterier. Vet ni att vi har lika mkt bakterier i tarmen som hjärnan väger?! Tarmbakterierna är oxå jävl aggressiva om de hamnar på fel ställe - kan leda till svamp om de hamnar i den främre öppningen o urinvägsinfektion om de råkar hamna i urinrörsmynningen...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
på tal om naturligt & inte, samt bakterier...

modet med rakade & vaxade kön r inte det bästa
antalet vestibulit ökar kraftig på grund av detta mode
sexigt lr inte...!?

(klart det inte blir bättre av en massa tarmbakterier i vaginan)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
på tal om naturligt & inte, samt bakterier...

modet med rakade & vaxade kön r inte det bästa
antalet vestibulit ökar kraftig på grund av detta mode
sexigt lr inte...!?

(klart det inte blir bättre av en massa tarmbakterier i vaginan)

VA? Är det möjligt? Tycker jag o Doc H lika?! Rakade musar är min andra känsliga punkt förutom analsex. Jag kan predika mot det hur länge som helst, men jag avstår för tillfället! :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
på tal om naturligt & inte, samt bakterier...

modet med rakade & vaxade kön r inte det bästa
antalet vestibulit ökar kraftig på grund av detta mode
sexigt lr inte...!?

(klart det inte blir bättre av en massa tarmbakterier i vaginan)

VA? Är det möjligt? Tycker jag o Doc H lika?! Rakade musar är min andra känsliga punkt förutom analsex. Jag kan predika mot det hur länge som helst, men jag avstår för tillfället! :)
attans
 

CarlKarl

Ny medlem
Kön
Man
@ Pussycat

Jag tycker du skall vara lite ödmjuk. Du må ha pratat med många tjejer om analsex, men dra inte alla över en kam.
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Jaha, Pussycat... Du verkar ha andra erfarenheter än jag. Du delar upp de kvinnor som säger sig gilla analsex i två grupper och så påstår du att de som säger sig gilla det egentligen inte gillar det ändå. Jag vet ju inte vilka du umgås med så det är ju svårt för mig att invända mot dina erfarenheter. Jag kan bara säga att flera kvinnor jag varit med uttryckligen sagt sig uppskatta analsex och företett alla tecken på att göra det och själva bett om det vid upprepade tillfällen. Så dina och mina erfarenheter verkar silja sig åt. En annan skillnad är att jag inte påstår att alla kvinnor kan delas upp så strikt som du påstår att de kan.

Jag tycker att du verkar resonera väldigt kategoriskt och dömande. Om du uppvisar en sådan attityd i verkliga livet - där de önskade svaren s.a.s. framgår redan från början - så får du ju också tolka svaren därefter. Inte för att jag vill avfärda dina erfarenheter eller de du talat med om detta, men man måste kanske ibland värdera de svar man får utifrån hur man ställt frågan och hur man i förväg presenterat sin egen syn på frågan.

Jag skrev inte till dig för att övertyga dig om analsex. Jag skrev för att jag trodde du ville ha tips om orgasm och jag försökte dela med mig av de erfarenheter jag gjort, vad de nu kan vara värda. Det gör mig fullständigt detsamma om just du gillar analsex eller inte.

För övrigt kan jag väl säga att jag aldrig tjatar om någonting i sexväg med de kvinnor jag träffar. Dels gillar jag inte tjat eller att tjata, dels tror jag inte att man får något bra sex eller samvaro i övrigt om det har behövts tjat för att få till det. Då är jag hellre utan. Just analsex är för mig personligen inte så viktigt. För mig är det det totala samspelet som spelar roll. Om hon sedan råkar gilla eller inte gilla just analsex är inte avgörande för mig. Jag har haft fantastisk sex också med kvinnor som absolut inte gillar analsex, liksom jag har haft det med sådana som verkligen går igång på det.

Vidare skulle jag vilja föreslå - för din egen skull (mig gör det ju som sagt detsamma) - att du tar en titt på kvinnans underlivsanatomi en gång till. Nerverna från klitoris går t.ex. inte I blydläpparna. Det är dessutom inte enbart nerver i sig som sträcker sig bakåt från toppen av klitoris. Utöver detta är det dessutom så att de olika områdena i underlivet är föbundna med andra nerver, muskler, senor m.m. Tryck eller stimulans av ett område kan fortplanta sig till ett annat. Anal stimulans handlar inte enbart om prostata.

Skönt att bajsa? Tja, de flesta finner nog någon sorts njutning i att kissa och bajsa ibland. Det är väl inte så konstigt om man tänker efter, att kroppen gjort det så lätt för oss som möjligt att bli av med våra slaggprodukter.

"borde det ju vara orgasmskönt att bajsa. Då kunde man ju sitta o skicka bajskorven in o ut tills man fick orgasm."

Det skulle man rent teoretiskt kunna tänka sig, om det inte vore för själva "korvens" konsistens, doft och övriga hygienaspekter av det hela. Det är nog inte så lätt ens om man skulle vilja. En dildo eller en kuk, däremot, är något annat. Varför tror du att det säljs buttplugs? Är det bara killar som gillar dem? De når ju inte upp till prostatan, t.ex.

"Finns nog ingen som får orgasm av att bajsa."

Nej, men väl av anal stimulans, ibland tillsammans med annan stimulans.

DocH höll med dig. Jag skulle för min del vilja säga att jag sågar alla dina punkter, sånär som på individuell variation. Men som generaliseringar är de fel. Tror jag.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Åter till det som jag ser som "ämnet" i tråden - inte analsexets vara eller inte vara - utan orgasm utan klitorisstimulans:

EN enda gång har jag upplevt en vaginalorgasm, men det var efter låååång tids föregående stimuli av klitoris och i "missionären" så det blev ju liksom lite orsak och verkan där......Personligen är jag så "beroende" av klitorisstimulans att jag har svårt att ens tänka mig att jag skulle kunna komma på nåt annat sätt och jag undanber mig lektioner i ämnet, jag är såååå nöjd med min sköna, fina klitta och pillar så gärna på den!:D
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
@ Pussycat

Jag tycker du skall vara lite ödmjuk. Du må ha pratat med många tjejer om analsex, men dra inte alla över en kam.

Har pratat m för många kvinnor för att kunna vara ödmjuk då det gäller detta ämne. Som jag tidigare sa tror jag inte på att en kvinna kan tycka att det är sexuellt skönt förrän jag möter den kvinnar irl. Tills dess är jag benhård! :)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Steph: Ska bara kommentera en grej du sa! Självklart måste man ställa frågor objektivt, utan att personlig inställning märks om man vill få ett ärligt svar! Jag brukade helt enkelt fråga: "Har du testat anal6" - då kom omdömet ang det automatiskt... Och det där m analplugg tror jag mest män uppskattar... Nu ska åtminstone jag lämna detta ämne för jag kan ändå inte påverka dig!
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
@ Pussycat

Jag tycker du skall vara lite ödmjuk. Du må ha pratat med många tjejer om analsex, men dra inte alla över en kam.

Har pratat m för många kvinnor för att kunna vara ödmjuk då det gäller detta ämne. Som jag tidigare sa tror jag inte på att en kvinna kan tycka att det är sexuellt skönt förrän jag möter den kvinnar irl. Tills dess är jag benhård! :)

KAnske är dags att vi ses IRL då ?????????;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ska vi träffas misstänker jag att vi vill vara ifred! Dessutom - bara för att man har intima samtal behöver det inte leda till intima handlingar! Egga inte upp er för mkt nu pojkar! :)
 
Toppen