Orgasm utan stim av klit

M

MissSecret

Gäst
Jag kan också få orgasm utan klitorisstimulering och om jag är riktigt riktigt kåt så kan jag få orgasm helt utan stimulering. Jag har också fått orgasm bara genom att min dåvarande älskare sög och slickade mina bröstvårtor.

Jag tillhör också den skara kvinnor som gillar anal stimulans. Jag onanerar ofta med två dildos och får otroliga orgasmer på det sättet. Jag kan tillägga att jag aldrig har haft analsex, det beror på att jag inte har varit tillsammans med någon kille som har gillat det. Och jag har respekterat det och inte tjatat. MEN jag hoppas att få testa det eftersom jag tillfredsställer mig själv analt och verkligen får fantastiska orgasmer av det.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ett sista inlägg i analdebatten!
Tänk dig att du sitter på en exklusiv restaurang. Du har precis fått förrätten framför dig o den doftar ljuvligt o ser helt fantastisk ut. Då kommer servitören igen m en bricka denna gång. På den ligger det ngt som ser ut som gigantiska tops. Han säger att man kan förhöja smakupplevelsen genom att föra upp en sådan i ena näsborren. Det är oxå bra om man rör den lite in o ut medan man äter. Du känner dig skeptisk, men när du ser dig omkring så sitter alla m en sådan där jättetops i näsan. Du tänker att det kan ju inte skada att prova. Men det gör ont o känns allmänt obehagligt! Så fort du stoppade in den i näsan tappade du all känsla för det du ursprungligen höll på med, dvs njuta av maten.

Detta var en liknelse m hur det är att ha anal6!  Så fort man stoppar in ngt där bak tappar man den sexuella känslan. Det som återstår är bajskänsla o eg värsta utomlandsmagsjukan!

Om det funkade som Miss Secret säger så kan man ju säga det till världens alla könsstympade kvinnor. Det är ju i så fall inga problem att de har jättesvårt för att kunna njuta av sex o få orgasm – det är ju bara att köra upp ngt där bak så löser det sig! Förmoooooooooooodligen!

Menar du, Miss Secret, att du onanerar genom att föra en dildo in o ut ur analen o en annan in o ut ur slidan?! Då har du ingen koll på hur andra kvinnor onanerar! Som upplysning kan jag säga att de gnider sin klitoris o ibland för de in en dildo (i slidan!!!) för att förhöja upplevelsen...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
pussycat du klankar ner på dina medsystrar som den värsta rödstrumpan..
låt henne få ha sin njutning, alla r olika

när det gäller könsstympade r den en sak som inte ens koranen tillåter
det r ett påhitt av män, förre koranen

men när det gäller njutning & könsstympning r det bevisligen så
(enl medical journal 2002 dec, tror, hitta det inte)
att kvinnor som får vård & läkning kan få njutning delvis orgasm efteråt
klitoris sitter inte bara i tappen..

släpp dit korståg emot a6, inrikta dig på att stödja dem att säga nej till det
som de inte finner njutning
så ska vi män sprida budskapet om att ett nej r ett Nej
respekt & njutning för alla!

>> Acta fabula est<<
 

Izabell

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag behöver absolut klitt stim för "vanlig" orgasm. Fonänorgasmer kan jag dock få utan.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
pussycat du klankar ner på dina medsystrar som den värsta rödstrumpan..
låt henne få ha sin njutning, alla r olika

när det gäller könsstympade r den en sak som inte ens koranen tillåter
det r ett påhitt av män, förre koranen

men när det gäller njutning & könsstympning r det bevisligen så
(enl medical journal 2002 dec, tror, hitta det inte)
att kvinnor som får vård & läkning kan få njutning delvis orgasm efteråt
klitoris sitter inte bara i tappen..

släpp dit korståg emot a6, inrikta dig på att stödja dem att säga nej till det
som de inte finner njutning
så ska vi män sprida budskapet om att ett nej r ett Nej
respekt & njutning för alla!

>> Acta fabula est<<



Anal6 är ingen njutning för en kvinna... Könsstympningen tog jag upp för att belysa att det är helt jävl absurt att tro att vi kvinnor ska kunna få orgasm genom anal6. Att dessa kvinnor kan lära sig att njuta av sex o t o m få orgasm är ingen nyhet, men det sker knappast genom att köra upp ngt i ändan! Grrr... Tur att du o jag inte har träffats irl Doc H...
 
M

MissSecret

Gäst
Ett sista inlägg i analdebatten!
Tänk dig att du sitter på en exklusiv restaurang. Du har precis fått förrätten framför dig o den doftar ljuvligt o ser helt fantastisk ut. Då kommer servitören igen m en bricka denna gång. På den ligger det ngt som ser ut som gigantiska tops. Han säger att man kan förhöja smakupplevelsen genom att föra upp en sådan i ena näsborren. Det är oxå bra om man rör den lite in o ut medan man äter. Du känner dig skeptisk, men när du ser dig omkring så sitter alla m en sådan där jättetops i näsan. Du tänker att det kan ju inte skada att prova. Men det gör ont o känns allmänt obehagligt! Så fort du stoppade in den i näsan tappade du all känsla för det du ursprungligen höll på med, dvs njuta av maten.

Detta var en liknelse m hur det är att ha anal6!  Så fort man stoppar in ngt där bak tappar man den sexuella känslan. Det som återstår är bajskänsla o eg värsta utomlandsmagsjukan!

Om det funkade som Miss Secret säger så kan man ju säga det till världens alla könsstympade kvinnor. Det är ju i så fall inga problem att de har jättesvårt för att kunna njuta av sex o få orgasm – det är ju bara att köra upp ngt där bak så löser det sig! Förmoooooooooooodligen!

Menar du, Miss Secret, att du onanerar genom att föra en dildo in o ut ur analen o en annan in o ut ur slidan?! Då har du ingen koll på hur andra kvinnor onanerar! Som upplysning kan jag säga att de gnider sin klitoris o ibland för de in en dildo (i slidan!!!) för att förhöja upplevelsen...

Ja, jag menar att jag onanerar på det sättet ibland, och för mig är det totalt ointressant hur andra tjejer gör. Jag förstår inte vad det har med min njutning att göra? Jag onanerar på många olika sätt dessutom. Ombyte förnöjer.

Vi är alla olika, vi njuter av olika saker. Bara för att du inte får någon njutning av anal stimulans så betyder det inte att jag kan få det.

Jag tycker ärligt talat att man kan kräva mer tolerans på ett sånt här forum än vad du uppvisar. Respektlöshet hör inte hemma här. Jag respekterar att du inte gillar analsex, men kräver samtidigt att du ska respektera att jag njuter av det.
 
M

MissSecret

Gäst
Jag kan tillägga att anledningen till att jag ofta inte stimulerar klitoris när jag onanerar är att jag kommer så fort då, och jag tycker om att dra ut på njutningen. De orgasmer jag får när jag stimulerar analen är ofta starkare än de jag får genom vaginal och/eller klitorisstimulans.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
>> Acta fabula est<<
Anal6 är ingen njutning för en kvinna... Könsstympningen tog jag upp för att belysa att det är helt jävl absurt att tro att vi kvinnor ska kunna få orgasm genom anal6. Att dessa kvinnor kan lära sig att njuta av sex o t o m få orgasm är ingen nyhet, men det sker knappast genom att köra upp ngt i ändan! Grrr... Tur att du o jag inte har träffats irl Doc H...

tur? tror att du att du skulle slå ner mig?
jag har gett dig ett a6hat ett ansikte, jag tycker att du ska ge det till den pojkvänen som gjorde det på dig
jag personligen har aldrig gjort nån så illa
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Äh pussycat, sluta tjata om analsex nu... säg som det är - du är besatt!! En depraverad själ, febrigt tyngd under analsexets snuskiga syndiga kors - besatt av djuriska lustar och perversioner.. När du ligger med fingrarna i skötet och blickar in i lasternas dunkla öppning och fantiserar - längtar att fyllas av en varm, stark hal kuk i ditt bakre hål.. och fingrar som smeker dig där det är som skönast under tiden - fångad, spetsad - du kan inte sluta tänka på det - vill bara ha mer - eller hur?? ;);););)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Äh pussycat, sluta tjata om analsex nu... säg som det är - du är besatt!! En depraverad själ, febrigt tyngd under analsexets snuskiga syndiga kors - besatt av djuriska lustar och perversioner.. När du ligger med fingrarna i skötet och blickar in i lasternas dunkla öppning och fantiserar - längtar att fyllas av en varm, stark hal kuk i ditt bakre hål.. och fingrar som smeker dig där det är som skönast under tiden - fångad, spetsad - du kan inte sluta tänka på det - vill bara ha mer - eller hur?? ;);););)

Men hallå! Vad har hänt nu? Du var ju vettig SuperLasse! Nu tror jag alla här har blivit psyko...
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Äh pussycat, sluta tjata om analsex nu... säg som det är - du är besatt!! En depraverad själ, febrigt tyngd under analsexets snuskiga syndiga kors - besatt av djuriska lustar och perversioner.. När du ligger med fingrarna i skötet och blickar in i lasternas dunkla öppning och fantiserar - längtar att fyllas av en varm, stark hal kuk i ditt bakre hål.. och fingrar som smeker dig där det är som skönast under tiden - fångad, spetsad - du kan inte sluta tänka på det - vill bara ha mer - eller hur?? ;);););)

Men hallå! Vad har hänt nu? Du var ju vettig SuperLasse! Nu tror jag alla här har blivit psyko...

Det är väl lite så att driver vissa saker för långt, vilket gör att du tappar respekten för vad andra tycker och känner.Detta forum är ju fritt, du får tycka om vad du vill och det är ok.Ingen kan allså ha rätt här inne, utan alla tycker olika.vilket är underbart!!
VILL inte läxa upp dig ..inte min mening utan du verkar inte förstå andras reaktioner..ville bara förklara;)
kramiz
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej flickor! Jag såg på tv för länge sedan att end ca 10% av alla kvinnor kan få orgasm utan stimulering av klitoris. Hur är det för er? Jag berhöver då klit.stim...

Hej!

Jag tillhör också de andra 90% som är avundsjuka (?) på de där 10%.

Det har varit lärorikt att läsa den här tråden - av många olika anledningar:cool:

Du verkar vara en insatt kvinna Pussycat00. Alla dina sanningar som du har radat upp punkt för punkt i ett av dina inlägg, passar utmärkt som ett skolexempel på vad man vill möta när man anmäler sig till en kurs i anatomi.

Men det är väl ändå inte det som den här tråden skall handla om eller?

Lust, längtan, sug, snusk i alla dess former är ju själva syftet med den här tråden.

Den som lyckas få orgasm utan att stimulera klitoris är avundsvärd, och Åsa som lyckas knipa sig till orgasmer är helt outstanding:p

Oavsett om man tillhör de 10% som du såg på TV, eller de andra 90% som du och jag tillhör, så måste alla ha rätt till sina egna upplevelser.

Men du ärligt talat: Hur viktigt är det att prata sanningar här? Är det inte viktigare att kunna njuta av fantasier;):p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Äh pussycat, sluta tjata om analsex nu... säg som det är - du är besatt!! En depraverad själ, febrigt tyngd under analsexets snuskiga syndiga kors - besatt av djuriska lustar och perversioner.. När du ligger med fingrarna i skötet och blickar in i lasternas dunkla öppning och fantiserar - längtar att fyllas av en varm, stark hal kuk i ditt bakre hål.. och fingrar som smeker dig där det är som skönast under tiden - fångad, spetsad - du kan inte sluta tänka på det - vill bara ha mer - eller hur?? ;);););)

Men hallå! Vad har hänt nu? Du var ju vettig SuperLasse! Nu tror jag alla här har blivit psyko...

Retas lite... ;);)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tråden startades av MIG o handlade om KLITORIS. Då får jag en massa svar m anal6 ist. Det är min ömmaste punkt! Tråkigt att min klitorisfråga blev en anal6fråga!

Alla tjatar om att jag inte respekterar andra. Det gör jag, men tycker ni att respektera innebär att man måste hålla med? Som jag har sagt tidigare så spelar det för mig ingen roll hur mkt ni säger att ni gillar anal6. Jag tror det inte förrän jag träffar en kvinna IRL som säger det (vilket jag oxå tidigt gjort klart).

Om jag säger att jag skiter i vad ni säger om anal6 för ni kan inte påverka mig - innebär det då att jag inte respekterar er? Ja, det kanske blir så... Men jag har ju sagt fr börj att jag inte ändrar min uppfattning här. Varf respekterar inte ni det då, utan fortsätter att tjata om hur underbart det är med anal6?

Ni kan väl starta en egen tråd o snacka om ert kära anal6. O slutligen Miss Secret känns du inte trovärdig. Att en kvinna skulle onanera genom att köra upp en dildo i slidan o en annan i ändan låter mera som en mans fantasier... Tack o hej!
 
M

MissSecret

Gäst
Tråden startades av MIG o handlade om KLITORIS. Då får jag en massa svar m anal6 ist. Det är min ömmaste punkt! Tråkigt att min klitorisfråga blev en anal6fråga!

Alla tjatar om att jag inte respekterar andra. Det gör jag, men tycker ni att respektera innebär att man måste hålla med? Som jag har sagt tidigare så spelar det för mig ingen roll hur mkt ni säger att ni gillar anal6. Jag tror det inte förrän jag träffar en kvinna IRL som säger det (vilket jag oxå tidigt gjort klart).

Om jag säger att jag skiter i vad ni säger om anal6 för ni kan inte påverka mig - innebär det då att jag inte respekterar er? Ja, det kanske blir så... Men jag har ju sagt fr börj att jag inte ändrar min uppfattning här. Varf respekterar inte ni det då, utan fortsätter att tjata om hur underbart det är med anal6?

Ni kan väl starta en egen tråd o snacka om ert kära anal6. O slutligen Miss Secret känns du inte trovärdig. Att en kvinna skulle onanera genom att köra upp en dildo i slidan o en annan i ändan låter mera som en mans fantasier... Tack o hej!

Det där är så lågt. Att du försöker tala om för mig att de uttryck som min sexualitet tar inte är trovärdiga? Kan du ens i närheten förstå hur kränkande till uttalande är?

Jag har aldrig sagt att du ska ändra åsikt om analsex. Jag respekterar att du inte gillar det, för mig kvittar det vad du gillar. Men oavsett dina preferenser så skulle jag ALDRIG i min vildaste fantasi få för mig att påstå att du skulle ljuga om det. Varför skulle jag ljuga?

Du måste bara fatta att det finns en värld som ser annorlunda ut än den du känner till.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag ber om ursäkt Miss Secret! Du skriver inte som en man! Grejen är bara att jag för mitt liv inte kan förstå hur du gör!

Det låter (förutom att det verkar jäkulst oskönt) komplicerat att ens kunna utföra dina övningar. Att ha en dildo som man för in o ut ur slidan, samtidigt som man håller i en annan dildo o kör den in o ut ur analen verkar enormt svårt! Ligger du ned på rygg lr hur går det till? Och den viktigaste sexuella punkten rör du i överhuvudtaget inte. Låter bara så konstigt...
Enlighten me!
PS! Blir du kåt av att bajsa oxå?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hej flickor! Jag såg på tv för länge sedan att end ca 10% av alla kvinnor kan få orgasm utan stimulering av klitoris. Hur är det för er? Jag berhöver då klit.stim...

Hej!

Jag tillhör också de andra 90% som är avundsjuka (?) på de där 10%.

Det har varit lärorikt att läsa den här tråden - av många olika anledningar:cool:

Du verkar vara en insatt kvinna Pussycat00. Alla dina sanningar som du har radat upp punkt för punkt i ett av dina inlägg, passar utmärkt som ett skolexempel på vad man vill möta när man anmäler sig till en kurs i anatomi.

Men det är väl ändå inte det som den här tråden skall handla om eller?

Lust, längtan, sug, snusk i alla dess former är ju själva syftet med den här tråden.

Den som lyckas få orgasm utan att stimulera klitoris är avundsvärd, och Åsa som lyckas knipa sig till orgasmer är helt outstanding:p

Oavsett om man tillhör de 10% som du såg på TV, eller de andra 90% som du och jag tillhör, så måste alla ha rätt till sina egna upplevelser.

Men du ärligt talat: Hur viktigt är det att prata sanningar här? Är det inte viktigare att kunna njuta av fantasier;):p



Vem bestämmer vad den här tråden ska handla om? Borde vara frågan som styr svaren! Jag startade den, men hoppades få svar på den fråga jag ställde! Fick en del o för dem är jag tacksam, MEN alla jävl anal6-svaren gör mig galen! Syftet m tråden var att få svar på det jag frågade inte en massa anal6snack!

Fantasier passar nog här på ona, men inte på min tråd. Önskade seriösa svar fr KVINNOR; har inget behov av att läsa om fantasier som svar på min fråga.
 
M

MissSecret

Gäst
Jag ber om ursäkt Miss Secret! Du skriver inte som en man! Grejen är bara att jag för mitt liv inte kan förstå hur du gör!

Det låter (förutom att det verkar jäkulst oskönt) komplicerat att ens kunna utföra dina övningar. Att ha en dildo som man för in o ut ur slidan, samtidigt som man håller i en annan dildo o kör den in o ut ur analen verkar enormt svårt! Ligger du ned på rygg lr hur går det till? Och den viktigaste sexuella punkten rör du i överhuvudtaget inte. Låter bara så konstigt...
Enlighten me!
PS! Blir du kåt av att bajsa oxå?

Ok...kan vi sluta fred nu? :)

Jag onanerar inte alltid på det sättet. Men när jag gör det så ligger jag på sidan med det ena benet lite böjt och då kommer jag åt slidan framifrån och analen bakifrån så att säga. Ibland använder jag buttplugg och den sitter kvar av sig själv...

För mig är onanin otroligt varierad, allt från smek utan penetration med handen till, som sagt, dubbla dildos, varav en rabbit som kommer åt klitoris. Jag har hållt på med anal stimulans i femton år, långt innan jag började kolla på porr och definitivt innan jag hade pratat med någon annan om det. Så jag är helt säker på att idén kommer från mig själv och inte att jag försöker leva upp till nåt slags porrideal. Jag är en väldigt bestämd person och jag gör alltid saker för att jag själv vill, det är helt omöjligt att försöka få mig att göra något jag inte vill. Så enkelt är det.

Och nej, jag blir inte kåt av att bajsa, men jag tycker att det är skönt. :)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej flickor! Jag såg på tv för länge sedan att end ca 10% av alla kvinnor kan få orgasm utan stimulering av klitoris. Hur är det för er? Jag berhöver då klit.stim...

Hej!

Jag tillhör också de andra 90% som är avundsjuka (?) på de där 10%.

Det har varit lärorikt att läsa den här tråden - av många olika anledningar:cool:

Du verkar vara en insatt kvinna Pussycat00. Alla dina sanningar som du har radat upp punkt för punkt i ett av dina inlägg, passar utmärkt som ett skolexempel på vad man vill möta när man anmäler sig till en kurs i anatomi.

Men det är väl ändå inte det som den här tråden skall handla om eller?

Lust, längtan, sug, snusk i alla dess former är ju själva syftet med den här tråden.

Den som lyckas få orgasm utan att stimulera klitoris är avundsvärd, och Åsa som lyckas knipa sig till orgasmer är helt outstanding:p

Oavsett om man tillhör de 10% som du såg på TV, eller de andra 90% som du och jag tillhör, så måste alla ha rätt till sina egna upplevelser.

Men du ärligt talat: Hur viktigt är det att prata sanningar här? Är det inte viktigare att kunna njuta av fantasier;):p



Vem bestämmer vad den här tråden ska handla om? Borde vara frågan som styr svaren! Jag startade den, men hoppades få svar på den fråga jag ställde! Fick en del o för dem är jag tacksam, MEN alla jävl anal6-svaren gör mig galen! Syftet m tråden var att få svar på det jag frågade inte en massa anal6snack!

Fantasier passar nog här på ona, men inte på min tråd. Önskade seriösa svar fr KVINNOR; har inget behov av att läsa om fantasier som svar på min fråga.


Vem bestämmer vad den här tråden ska handla om? Borde vara frågan som styr svaren! Jag startade den, men hoppades få svar på den fråga jag ställde! Fick en del o för dem är jag tacksam, MEN alla jävl anal6-svaren gör mig galen! Syftet m tråden var att få svar på det jag frågade inte en massa anal6snack!


Det är självklart du som bestämmer vad tråden skall handla om – ingen annan. Men jag undrar om jag är den ende som tycker att det var du själv som satte igång diskussionen om analsex?

Ditt svar till Steph satte igång det hela – det tror jag i alla fall!

Steph berättar om en kvinna som kunde få orgasm utan direkt stimulering av klitoris. Att han dessutom berättar att man kan njuta av analsex och varför, hade kunnat passera som ytterligare en bekräftelse på att människor njuter av olika saker, om inte du hade svarat honom genom att ge denna helt onödiga (Obs! Min åsikt) kurs i varför du har rätt i att avsky analsex.

Jag har full förståelse för att man kan bli arg och överreagera i vissa frågor som ligger en varmt om hjärtat. Jag är själv likadan så… Och du verkar ha bestämt dig för att analsex är ett manligt påfund som inga kvinnor kan njuta av, och det berättar du - väldigt tydligt! Därmed får du nog räkna med att de som har en annan erfarenhet också berättar…

När du dessutom antyder att de som njuter av analsex, antingen ljuger om sitt kön eller ljuger för att tillfredställa män, så borde vilken normalbegåvad person som helst fatta att de blir upprörda…


Fantasier passar nog här på ona, men inte på min tråd. Önskade seriösa svar fr KVINNOR; har inget behov av att läsa om fantasier som svar på min fråga.


Jag märker att jag uttryckte mig klumpigt när jag skrev om fantasier. Jag menade inte att man skulle fantisera ihop svar. Jag menade att det inte är nödvändigt att skriva ”sanningar” på folks näsor, genom att ge en hel kurs, som svar på ett inlägg man inte håller med om. Det kanske inte blev så mycket klarare av det här, men jag hade Stephs inlägg, i början av den här tråden, i tankarna när jag skrev…

Med andra ord: Läs svaren igen, använd din fantasi till att föreställa dig vad människor känner, när de skriver som de gör, så kanske du ser att några av svaren faktiskt handlar om att man kan få orgasm utan att stimulera klitoris - om man stimulerar analen…

Det finns ju kvinnor som kan få orgasm enbart genom att stimulera bröstvårtorna. Hade du ansett att de gick utanför trådämnet om de hade berättat om det?

(Själv tycker jag att det gör ont med analsex, men har kommit underfund om att det kan vara skönt att trycka med fingret runt analöppningen… och det har jag kommit fram till efter att ha läst olika inlägg här på ona. och sedan provat mig fram... på min egen kropp)

Svarat på din fråga har redan gjort men jag gör det igen: Jag kan inte få orgasm utan att stimulera klitoris hur mycket jag än försöker knipa…
 
Toppen