Påkommen av mamma

M

mattiass

Gäst
Jag har varit intresserad av sex så länge jag kan minnas. Tog pappas porrtidningar när jag var ung och läste och runkade till. Hittade foton när jag var 14-15 på när mina föräldrar knullade som jag runkade till ofta. En dag när jag slutat skolan tidigt kom jag hem och gick in och kikade på mammas trosor och började runka till fotona på hur mamma fick kuk. Och jag hörde inte att mamma kom hem så jag låg i deras säng och runkade för fullt när hon kliver in. Hon harklar sig och jag kikar upp och jag bara fryser i runken. Hon tittar på mig och på fotona och säger så du har det skönt till våra foton. Jag bara nickar. Hon säger det är helt naturligt att onanera. Så sa hon jag ska inte störa ska hoppa in i duschen. Jag höll om min kuk hela tiden. Hon klädde av sig och log mot mig, jag tittade på henne och började runka igen. Hon stod framför mig helt naken var så konstig känsla men jag runkade och sprutade medan hon var framför mig. Hon log.
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Som jag minns det började mitt stora intresse för sex när jag låg i mina föräldrars säng och vaknade av att de hade sex bredvid. Några år senare berättade jag om det för en kompis när vi runkade tillsammans, och han blev så kåt och kom av min berättelse.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har varit intresserad av sex så länge jag kan minnas. Tog pappas porrtidningar när jag var ung och läste och runkade till. Hittade foton när jag var 14-15 på när mina föräldrar knullade som jag runkade till ofta. En dag när jag slutat skolan tidigt kom jag hem och gick in och kikade på mammas trosor och började runka till fotona på hur mamma fick kuk. Och jag hörde inte att mamma kom hem så jag låg i deras säng och runkade för fullt när hon kliver in. Hon harklar sig och jag kikar upp och jag bara fryser i runken. Hon tittar på mig och på fotona och säger så du har det skönt till våra foton. Jag bara nickar. Hon säger det är helt naturligt att onanera. Så sa hon jag ska inte störa ska hoppa in i duschen. Jag höll om min kuk hela tiden. Hon klädde av sig och log mot mig, jag tittade på henne och började runka igen. Hon stod framför mig helt naken var så konstig känsla men jag runkade och sprutade medan hon var framför mig. Hon log.
Jag fick ståkuk av din berättelse.:p
 

LindaEP

Välbekant medlem
När jag var 14 kom mamma in i mitt rum precis när jag låg med benen så långt isär jag kunde och masserade fittan. Hon kunde inte missa vad jag gjord. Hon log, backade ut och stängde dörren. Var lite pinsamt att komma ut ur rummet och se mamma men hon sa inget. På min 15-årsdag fem veckor senare fick jag en dildo i hemlig present av mamma... Jag tycker väldigt mycket om min mamma!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
När jag var 14 kom mamma in i mitt rum precis när jag låg med benen så långt isär jag kunde och masserade fittan. Hon kunde inte missa vad jag gjord. Hon log, backade ut och stängde dörren. Var lite pinsamt att komma ut ur rummet och se mamma men hon sa inget. På min 15-årsdag fem veckor senare fick jag en dildo i hemlig present av mamma... Jag tycker väldigt mycket om min mamma!


Snäll, förstående och progressiv mamma
All heder till henne <3
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har blivit påkommen några ggr av min mamma när jag bodde hemma. Inte så jag stått där med kuken ute, men varit i full färd med runkandet under täcket när hon kommit in och glömt att knacka. Har dock aldrig blivit något av det, hon har bara stängt dörren och gått ut. Sen låtsas som ingenting.
 
M

mattiass

Gäst
Sedan den första gången var det inte lika pinsamt vara naken mer hemma, det gjorde liksom inget att jag fick stånd. Vi fick en närmar relation som vi fort förande delar idag.
 
Last edited by a moderator:

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
När jag var 14 kom mamma in i mitt rum precis när jag låg med benen så långt isär jag kunde och masserade fittan. Hon kunde inte missa vad jag gjord. Hon log, backade ut och stängde dörren. Var lite pinsamt att komma ut ur rummet och se mamma men hon sa inget. På min 15-årsdag fem veckor senare fick jag en dildo i hemlig present av mamma... Jag tycker väldigt mycket om min mamma!

En förstående mamma.Hon frågade aldrig sen om du gillade den?Hur såg den ut...
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Onani är fullständigt naturligt. Jag tycker att som förälder ska man uppmuntra det.
Min pappa berättade att när han var liten och blev påkommen fick han aga. Det är hemskt.


Japp,jag brukade tjuvkolla i mina föräldras tidningar när dom inte var hemma.Hände ofta,man ville ofta vara hemma själv...En dag kom min mamma och pratade med mig om det.Hon sa att dom märkt ofta att jag kollat I deras tidningar, och att det var normalt att gilla sånt .Sen så tog hon fram två tidningar hon köpt till mig.En aktuell rapport och en Lektyr.Hon sa att nu har jag egna tidningar att"läsa på rummet".
 

LindaEP

Välbekant medlem
Japp,jag brukade tjuvkolla i mina föräldras tidningar när dom inte var hemma.Hände ofta,man ville ofta vara hemma själv...En dag kom min mamma och pratade med mig om det.Hon sa att dom märkt ofta att jag kollat I deras tidningar, och att det var normalt att gilla sånt .Sen så tog hon fram två tidningar hon köpt till mig.En aktuell rapport och en Lektyr.Hon sa att nu har jag egna tidningar att"läsa på rummet".
Just mamma!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte ifall mamma såg mej runka någongång men det verkad nästan så, hon tyckte väl det var naturligt att jag gjorde det de visste hon.
Min porrtidningar de slängde hon men jag hittade ett bättre gömställe. Själv har jag ingenting emot porr men det är ju inte på riktigt. Att de kommer kan väl hända ibland men att kvinnorna är så högljudda och att man sprutar så mycket En del kvinnor kan låta en del och ibland kan jag komma rejält men det finns ju gränser. Sexnovellerna var väl ingen höjdare heller finns många bättre på nätet en dem som fanns i tidningar på 80-talet. Mina Synder är en av mina favorit sidor just nu.
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
Det här hände på 70 talet och jag var 13 år. Hela min barndom så bastade och duschade vi alltid tillsammans hela familjen och inget konstigt med det. Min syster som var 1 år äldre än mig slutade dock med det när hon var 12-13 år så henne såg jag aldrig naken efter det men det som hände var att Mamma å Pappa å jag bastade å jag tror det var en av dom första gångerna jag tänkte på sex och började få stånd givetvis såg dom det och Pappa skrattade å sa att jag började bli stor man nu. Han fortsatte med att fråga vad jag tänkte på och om jag visste hur jag kunde göra, jag skämdes ju så jag visste inte vad men han visade på sig själv hur han runkade och efter en stund så fick han hjälp av Mamma som runkade tills han sprutade, hela tiden satt jag och såg storögt på och min lilla kuk stod rakt upp mot magen. Hon frågade då om hon skulle hjälpa mig också och flyttade samtidigt upp så hon satt bredvid mig och tog tag i min kuk och började runka försiktigt sa samtidigt att jag fick ta på hennes bröst om jag ville, jag hann inte mer än lägga min hand på hennes bröst innan det gick för mig det var en fantastisk känsla som jag nog aldrig känt efteråt. Efter det blev det fler gånger tillsammans i bastun men aldrig annat än runk.
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har varit intresserad av sex så länge jag kan minnas. Tog pappas porrtidningar när jag var ung och läste och runkade till. Hittade foton när jag var 14-15 på när mina föräldrar knullade som jag runkade till ofta. En dag när jag slutat skolan tidigt kom jag hem och gick in och kikade på mammas trosor och började runka till fotona på hur mamma fick kuk. Och jag hörde inte att mamma kom hem så jag låg i deras säng och runkade för fullt när hon kliver in. Hon harklar sig och jag kikar upp och jag bara fryser i runken. Hon tittar på mig och på fotona och säger så du har det skönt till våra foton. Jag bara nickar. Hon säger det är helt naturligt att onanera. Så sa hon jag ska inte störa ska hoppa in i duschen. Jag höll om min kuk hela tiden. Hon klädde av sig och log mot mig, jag tittade på henne och började runka igen. Hon stod framför mig helt naken var så konstig känsla men jag runkade och sprutade medan hon var framför mig. Hon log.
Där växte sig kuken stenhård
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan inte minnas blivit på kommen av morsan. Men många ggr i unga tonår. Ja runkade innan man somnade. Torkade sedan av mitt bröst från sperma , med kallingarna , dessa lade jag oftast i tvättkorg , i bland glömde man , när man kom hem hade morsan bäddat , o kallingar låg i tvött , de var ännu fuktiga . Så klart hon visste vad jag gjorde . I bland glömdes toapappers tussar med.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Joda, blev påkommen ganska ofta. Bodde med mamma så jag var ensam hemma väldigt mycket. Lånade mammas sexiga underkläder strumpor och höfthållare med mera. Det blev så att vi handlade egna kläder till mig. Hon tröttnade på att de inte var rena när hon skulle ha dem så att säga. Blev en garderob med ”egna” kläder så småningom redan då. Hände sen att hon kom hem när jag och min kompis tittade på en VHS rulle och onanerande i soffan. Jag fortsatte när mamma kom medans min kompis aldrig kunde när hon kom.
Det var tider.
Manya
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har varit intresserad av sex så länge jag kan minnas. Tog pappas porrtidningar när jag var ung och läste och runkade till. Hittade foton när jag var 14-15 på när mina föräldrar knullade som jag runkade till ofta. En dag när jag slutat skolan tidigt kom jag hem och gick in och kikade på mammas trosor och började runka till fotona på hur mamma fick kuk. Och jag hörde inte att mamma kom hem så jag låg i deras säng och runkade för fullt när hon kliver in. Hon harklar sig och jag kikar upp och jag bara fryser i runken. Hon tittar på mig och på fotona och säger så du har det skönt till våra foton. Jag bara nickar. Hon säger det är helt naturligt att onanera. Så sa hon jag ska inte störa ska hoppa in i duschen. Jag höll om min kuk hela tiden. Hon klädde av sig och log mot mig, jag tittade på henne och började runka igen. Hon stod framför mig helt naken var så konstig känsla men jag runkade och sprutade medan hon var framför mig. Hon log.

Här är det nästan tvärt om för mig. Som tur när jag var ung så var min mamma rätt teknologisk av sig så vi hade tidigt en Polariodkamera som man kunde knäppa kort utan att behöva framkalla. Och det gjorde jag massor med gånger. Speciellt när jag onanerade eller poserade med ståkuk. Jag gömde dessa bilder, men en dag hittade jag några av dem i botten av mammas troslåda. Med vackra kommentarer på dem också.

Den grymmaste "påkommen" tillfället var när jag är 17 och hade min dåvarande tjej hemma. jag satt på min skrivbordsstol och min flickvän satt på knä nedanför och sög av mig underbart när mamma klampar in och ser hela härligheten. Jag såg på min mammas blick och leende att hon gillade det hon såg, Min flickvän däremot fick panikångest efteråt och vågade inte se min mamma på jättelänge. Det var det "pinigaste" hon varit med om.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Påkommen av mamma förmodligen men inget jag märkte. Däremot min styvsyster kom på mig och jag henne någon gång. Men vi var ju tonåringar hon är två på yngre än mig så man lämnade rummet. Att se min syster smeka sig gav mig ingenting, men jag vet att när hon sett mig med fullt stånd hände det att hon gick in på sitt rum och hade det skönt.
Ville gärna tvätta händerna när jag var klar, kunde höra systern gny eller små stöna inne i sitt rum. Vet inte men tror mamma kommit på henne för hon hade en liten vibrerande dildo, kunde hon inte köpt själv. Var väl bättre att hon hade en själv än använde mammas lite större, tänk om pappa upptäckt den men din dotters lukt.
 
Last edited:
Toppen