Påkommen av mamma

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
För egen del, som växte upp ensam med mamma så hade vi en tystnadskultur hemma. Vi båda onanerade mycket och hade olika "kinks" men vi störde aldrig varandra när vi väl onanerade ensamma. Min mamma var oftast hemma och hon visade respekt när min dörr var stängd. Lika så när hon var inne på sitt rum med stängd dörr så störde jag henne aldrig. Jag visste ju vad hon gjorde där. Att jag däremot kunde kollade igenom hennes rum när hon var ute och borta var bara spännande. Lika så, gjorde hon inne hos mig. Jag hade ju som sagt en låda med både polaroid bilder tagna när jag runkade och andra känsliga saker som hon ofta kollade igenom. Jag brydde mig inte om det.
 

javisst

Medlem
Kön
Man
För egen del, som växte upp ensam med mamma så hade vi en tystnadskultur hemma. Vi båda onanerade mycket och hade olika "kinks" men vi störde aldrig varandra när vi väl onanerade ensamma. Min mamma var oftast hemma och hon visade respekt när min dörr var stängd. Lika så när hon var inne på sitt rum med stängd dörr så störde jag henne aldrig. Jag visste ju vad hon gjorde där. Att jag däremot kunde kollade igenom hennes rum när hon var ute och borta var bara spännande. Lika så, gjorde hon inne hos mig. Jag hade ju som sagt en låda med både polaroid bilder tagna när jag runkade och andra känsliga saker som hon ofta kollade igenom. Jag brydde mig inte om det.
Perfekta balansen där inte för dirty fast tillräckligt eggande. Sades det aldrig ett or om det?
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Perfekta balansen där inte för dirty fast tillräckligt eggande. Sades det aldrig ett or om det?
Egentligen inte speciellt mycket. Jag runkade ganska mycket när jag var yngre och lånade ofta hennes modetidningar. Det hände några gånger att mamma poängterade vid matbordet att hon inte hade några problem med att jag "tittade" på tjejerna i hennes tidningar men däremot att fläckarna och de torkade sidorna blir ett problem. :)
Hon råkade ju förstås även klampa in i mitt rum en gång när min dåvarande flicka sög av mig som jag skrev tidigare i tråden. Dagarna efteråt så hade mamma ett stort leende, så förstod jag vad hon syftade på.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att jag ibland bada bastu med tex min kusin och styvsyster fick jag när jag var yngre tolvår ofta stånd. Speciellt om någon moster var med, visade sin håriga fitta.
Mamma var inte intressant, jag runkade inte i bastun men hade mina egna fantasier.
Var väl egentligen inte min kusin eller min lillasyster jag ville ha sex med, men man hade sätt deras fittor och det räckte.
Man hade ju inget annat att jämföra med.
Min syster har medgett att Fiffi blev våt i bastun som hon utryckte det och det var inte bara av svett.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
När jag var 14 kom mamma in i mitt rum precis när jag låg med benen så långt isär jag kunde och masserade fittan. Hon kunde inte missa vad jag gjord. Hon log, backade ut och stängde dörren. Var lite pinsamt att komma ut ur rummet och se mamma men hon sa inget. På min 15-årsdag fem veckor senare fick jag en dildo i hemlig present av mamma... Jag tycker väldigt mycket om min mamma!
Jag fick också en av min mamma när jag bodde hemma men vi beställde den tillsammans på en internetshop och man fick en bonus i present men den behöll hon själv. Nu i julas så köpte hon en julkalender tillsammans med min syster och de har visst delat på innehållet. :giggle:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag fick också en av min mamma när jag bodde hemma men vi beställde den tillsammans på en internetshop och man fick en bonus i present men den behöll hon själv. Nu i julas så köpte hon en julkalender tillsammans med min syster och de har visst delat på innehållet. :giggle:
Behövs fler kvinnliga förebilder och mammor som är öppna mot sina döttrar om sexualitet!❤️

Och en del mödrar som SKA lära sina söner att ett NEJ är ett NEJ!

Samt pappor som är goda förebilder för sina barn! Boys will be Boys.... det är inte läge!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja du har helt rätt, jag har inget att klaga på i min uppväxt, tvärtom.
Har du egna barn?

Två söner
Jag har försökt att vara en god förebild för dem och deras flickvänner

Antar att jag lyckats, har god kontakt med mina söner, deras nuvarande flickvänner
Samt att några av deras ex flickvänner hör av sig ibland till mig

Försöker även att vara schyst i alla lägen

Kvinnor ska ha rätten att äga sin egen sexualitet och kropp
Ingen ska dömma någon
Eller förminska
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Jag kommer ihåg när jag var i 15-årsåldern oc trodde att jag var ensam hemma. Satt i soffan i vardagsrummet och tog av byxor och kalsongerna helt. Hade en p-rulle på tv’n och runkade för fullt när mormor kom in. Såg henne inte först och plötsligt bara stod hon där och tittade på min hårda kuk. Jag försökte skyla mig, men hon bara log och sa fortsätt att ha det skönt, jag skall inte störa om du inte vill att jag skall titta på. Men jag tittar mer än gärna på den där hårda fina kuken du har om du vill. Lite jobbigt att fortsätta men jag var så kåt att jag inte kunde låta bli, tog tag om kuken och runkade snabbt till jag sprutade långt upp på magen. Mormor log och vände sig om och gick ut.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kvinnor ska ha rätten att äga sin egen sexualitet och kropp
Ingen ska dömma någon
Eller förminska
Gud vad du har rätt, jag har tänkt på dina visa ord så många gånger och jag önskar fler kunde tänka som du.

Jag älskar sex och blivit uppfostrad att det är okej att vara som man vill, njuta av vad naturen gett dig på vilket sätt du vill. Tråkigt bara att man måste välja när och med vilka man delar sina tankar med. Lika ofta som jag får höra att jag har rätt att leva så, lika ofta eller ännu oftare så blir man bespottad för det om jag inte är försiktig med att vädra mina tankar.
Män tycks få leva ut sin sexualitet mycket mer och får klapp på axeln för det men jag ska känna mig som en hora. Kan mycket väl vilja vara en hora när vi leker men då väljer jag det själv.
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Gud vad du har rätt, jag har tänkt på dina visa ord så många gånger och jag önskar fler kunde tänka som du.

Jag älskar sex och blivit uppfostrad att det är okej att vara som man vill, njuta av vad naturen gett dig på vilket sätt du vill. Tråkigt bara att man måste välja när och med vilka man delar sina tankar med. Lika ofta som jag får höra att jag har rätt att leva så, lika ofta eller ännu oftare så blir man bespottad för det om jag inte är försiktig med att vädra mina tankar.
Män tycks få leva ut sin sexualitet mycket mer och får klapp på axeln för det men jag ska känna mig som en hora. Kan mycket väl vilja vara en hora när vi leker men då väljer jag det själv.
Det är din rätt att göra som du vill
Dina val

Tråkigt bara att du dömmer dig själv
Det är många nog som dömmer kvinnor och män för den delen

Jag har valt att leva utan att leva ut mina mest "knasigheter "
Men dömmer ingen som gör det <3

Lycka till <3
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att du fått en bra uppfostran och älskar sex lever ut din sexualitet gör dig knappast till en hora. Döm inte dig själv de som dömer dig är nog bara avundsjuka. Kan vara olika anledningar män kan kanske vill ha dig kvinnor vill vara som du. Lev och njut så länge du orkar och vill antingen men en partner eller någon gång i ensamhet.
Det mest upphetsande är att en kvinna känner sig själv och vet vad hon gillar.
Att båda partner njuter är ju minst halva njutningen. Att man kommer samtidigt händer ju inte alltid men att båda får minst en orgasm kan man väl klara av och kräva.
En hora gör det för pengar inte för njutningen även om hon kanske är en bra skådespelare.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det kanske missuppfattades lite här. Jag dömer inte mig själv, jag känner mig inte som en hora eller dålig kvinna för att jag älskar sex och för att jag lever ut det med flera olika personer.
Det är inte jag som dömer utan jag beskriver den känslan jag får av vissa andra om jag inte är försiktig med vad jag säger. Främst är det människor i min ålder och yngre, ja såvida jag inte rör mig i kretsar/klubbar där likasinnade finns. Då kan det vara kul att sitta i en loungegrupp efter en häftig sexakt och diskutera vilken åktur man nyss haft med andra tjejer. :)
Yngre killar pratar gärna skit om en med sina kompisar och vissa tjejer lika så och det kan mycket väl ha med avundsjuka att göra eller denna jäkla jantelag.
Män mellan 45-55+ är nog där man känner sig mest uppskattad. De avgudar en och går igång riktigt jäkla mycket när man våpar sig ordentligt för dem. Gifta män är säkrast för de snackar inte så jävla mycket med andra ute på stan av förklarliga skäl :ROFLMAO:, dessutom riktigt tacksamma och omhändertagande efteråt. :giggle:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta gjorde mig lite fundersam gifta män är säkrast. Förstår hur du tänker men mannen är ju gift. Det är han som är otrogen men våpar du dig för honom förför honom. Klart att han är tacksam fick kanske det frun inte ger honom. Men han är ju redan upptagen.
 

Jinhou

Medlem
Kön
Man
Det kanske missuppfattades lite här. Jag dömer inte mig själv, jag känner mig inte som en hora eller dålig kvinna för att jag älskar sex och för att jag lever ut det med flera olika personer.
Det är inte jag som dömer utan jag beskriver den känslan jag får av vissa andra om jag inte är försiktig med vad jag säger. Främst är det människor i min ålder och yngre, ja såvida jag inte rör mig i kretsar/klubbar där likasinnade finns. Då kan det vara kul att sitta i en loungegrupp efter en häftig sexakt och diskutera vilken åktur man nyss haft med andra tjejer. :)
Yngre killar pratar gärna skit om en med sina kompisar och vissa tjejer lika så och det kan mycket väl ha med avundsjuka att göra eller denna jäkla jantelag.
Män mellan 45-55+ är nog där man känner sig mest uppskattad. De avgudar en och går igång riktigt jäkla mycket när man våpar sig ordentligt för dem. Gifta män är säkrast för de snackar inte så jävla mycket med andra ute på stan av förklarliga skäl :ROFLMAO:, dessutom riktigt tacksamma och omhändertagande efteråt. :giggle:
Jag förstår dig och kan nog tänka mig hur det kan vara. Det är ju förjäkla illa att det ska behöva vara så, men folk har alltid dömt andra och kommer att fortsätta med det. Det bästa är att försöka hålla sig borta från dessa människor. Sen kan man ju alltid ha åsikter/synpunkter på det sista du skriver om gifta män. Jag förstår dig helt klart det du beskriver men kan också förstå de andra som säkerligen kommer att reagera här på sidan. Samtidigt så är det heller inte ditt ansvar att de gifta männen är där o roar sig medan deras fruar är hemma och är helt omedvetna vad männen gör.
 
Toppen