Påkommen av mamma

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Detta gjorde mig lite fundersam gifta män är säkrast. Förstår hur du tänker men mannen är ju gift. Det är han som är otrogen men våpar du dig för honom förför honom. Klart att han är tacksam fick kanske det frun inte ger honom. Men han är ju redan upptagen.
Upptagen.
Ja jag gör inte det för att hitta en livspartner, jag vill bara bli bra omhändertagen i några timmar.
Att de är gifta är kanske moraliskt fel, jag vet men det är inte mitt problem. De är väl vuxna att ta eget ansvar.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det kanske missuppfattades lite här. Jag dömer inte mig själv, jag känner mig inte som en hora eller dålig kvinna för att jag älskar sex och för att jag lever ut det med flera olika personer.
Det är inte jag som dömer utan jag beskriver den känslan jag får av vissa andra om jag inte är försiktig med vad jag säger. Främst är det människor i min ålder och yngre, ja såvida jag inte rör mig i kretsar/klubbar där likasinnade finns. Då kan det vara kul att sitta i en loungegrupp efter en häftig sexakt och diskutera vilken åktur man nyss haft med andra tjejer. :)
Yngre killar pratar gärna skit om en med sina kompisar och vissa tjejer lika så och det kan mycket väl ha med avundsjuka att göra eller denna jäkla jantelag.
Män mellan 45-55+ är nog där man känner sig mest uppskattad. De avgudar en och går igång riktigt jäkla mycket när man våpar sig ordentligt för dem. Gifta män är säkrast för de snackar inte så jävla mycket med andra ute på stan av förklarliga skäl :ROFLMAO:, dessutom riktigt tacksamma och omhändertagande efteråt. :giggle:
Är 55 +...

Stämmer in en del på din beskrivning
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Upptagen.
Ja jag gör inte det för att hitta en livspartner, jag vill bara bli bra omhändertagen i några timmar.
Att de är gifta är kanske moraliskt fel, jag vet men det är inte mitt problem. De är väl vuxna att ta eget ansvar.
Tillfället gör tjuven, okey han kanske hade varit otrogen med någon annan inte helt otroligt att han gjord det. Det är klart att de är vuxna men tycker forfarande att detta inte är bra. Att bli väl omhändertagen kan man bli finns faktiskt tillgängliga män.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Så hur ska vi gifta män (och kvinnor med för den delen) som inte får det sex som vi önskar/behöver göra då? Att bara sitta på kammaren och runka blir tråkigt i längden. Och porrfilmer har man blivit avtrubbad på, så de tänder man inte på, på samma sätt längre.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Den här tråden börjar spåra ur, men att vara otrogen hjälper inte varken om det är en man eller kvinna som är otrogen. Det kanske hjälper just för stunden men inte i längden.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tillfället gör tjuven, okey han kanske hade varit otrogen med någon annan inte helt otroligt att han gjord det. Det är klart att de är vuxna men tycker forfarande att detta inte är bra. Att bli väl omhändertagen kan man bli finns faktiskt tillgängliga män.
Ja men de vill gärna inleda en relation och det är inte jag inne på.
 

Wet

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
mor vräkte upp dörren till mitt rum och sa ”frukost”. Knacka fanns tydligen inte som alternativ. Taffligt tonårsknull pågick. ”Förlåt” finns inte i mors vokabulär.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
@Doc H @Kenny601 @Amadeus @Emmy
Inte för att jag inte uppskattar att läsa det ni skriver, för det gör jag verkligen Men det känns som att vi frångått TS lite väl mycket. Kanske starta en separat tråd?
Har själv undvikit att ge mig in alltför mycket i diskussionen med mina tankar just pga ”off topic” - men diskussionen är intressant
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
@Lydig Uppsalaman Du har helt rätt i sak. Men det är väl så här det funkar på alla forum. Diskussionerna tar en annan vändning och blir det ingen diskussion blir forumen ganska torftiga.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
@Doc H @Kenny601 @Amadeus @Emmy
Inte för att jag inte uppskattar att läsa det ni skriver, för det gör jag verkligen Men det känns som att vi frångått TS lite väl mycket. Kanske starta en separat tråd?
Har själv undvikit att ge mig in alltför mycket i diskussionen med mina tankar just pga ”off topic” - men diskussionen är intressant
Blir lätt så någon skriver och så svara andra på det. Nya trådar är en tanke men enligt min uppfattning finns det tillräckligt.
Några är ju tyvärr stängda pga olika anledningar.
 
O

openmindedXXX

Gäst
När jag vara 8-10 år, så hittade jag att farsans gömmor av porrtidningar i förrådet och verkstan. Minns det var sjukt spännande o kolla i dom.
Vi pratade om det bland kompisarna, och flera polerade hade också hittat tidningar. Någon hade hittat porrfilmer(det stod naturfilm på omslaget ) så under en tid så ångande vi mkt fritid åt att kolla på naket o sex.
Vid några tillfällen hängde även några tjejer med o kollad.
När pappa var iväg på jobb, så tog jag med hans tidningar och gömde dom på mitt rum, sen lämnade jag tillbaka dom innan han kom hem. Men då fick jag ha dom själv i många dagar.
Men ibland glömde jag gömma dom på rummet, så det hände att när morsan varor inne o städat. Då hade hon sett dom ligga vid sängen.
Men hon la dom snyggt i en hög vid sängen.
Pratade sällan om det, hon var den äldre skolan. Men lär mig ha dom.
Men farsan blev hon sur på, när hon hittade hans porrtidningar o filmer.
Hehe..det var tider det.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som uppväxt i naturistfamilj och med öppenhet för sex.
Så har ju mamma sett mig mer än gång, inget vi ser som konstigt.
Minns min första orgasm, jag var nog 10-12 år. Jag satt i soffan med filt över mig, men naken under. Vi kollade på tv, minns inte exakt vad det var. Men något gjorde att jag började smeka mig och fick ganska snabbt orgasm. Mamma märkte såklart detta, hon tittad på mig och log. Sen frågade hon om det var min första orgasm.
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Som uppväxt i naturistfamilj och med öppenhet för sex.
Så har ju mamma sett mig mer än gång, inget vi ser som konstigt.
Minns min första orgasm, jag var nog 10-12 år. Jag satt i soffan med filt över mig, men naken under. Vi kollade på tv, minns inte exakt vad det var. Men något gjorde att jag började smeka mig och fick ganska snabbt orgasm. Mamma märkte såklart detta, hon tittad på mig och log. Sen frågade hon om det var min första orgasm.
Ljuvligt! Så naturligt…. så bra av din mamma! ❤️
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
Blev påkommen några gånger av mamma när jag bodde hemma när hon öppnade dörren till mitt rum.
Några gånger när jag runkade under täcket men även när jag låg naken på sängen, hon bara stängde dörren och sa ingenting. Ibland runkade jag när jag hörde mamma och pappa knulla på morgonen rummet bredvid mitt och det var efter dom var klara hon kom in till mitt rum för att väcka mig hon såg mig.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Blev påkommen några gånger av mamma när jag bodde hemma när hon öppnade dörren till mitt rum.
Några gånger när jag runkade under täcket men även när jag låg naken på sängen, hon bara stängde dörren och sa ingenting. Ibland runkade jag när jag hörde mamma och pappa knulla på morgonen rummet bredvid mitt och det var efter dom var klara hon kom in till mitt rum för att väcka mig hon såg mig.

Härligt sett att få njuta :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har nog hänt att mamma kommit på mig, de kan tända mig att någon ser mig smeka mitt stora stånd, men inte mamma.
Nästan vilken annan kvinna som helst men inte min mamma, min mor har nu varit avliden i några år så det kan aldrig hända igen, fast var ju längesedan vi bodde tillsammans.
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har alltid varit nyfiken såg mamma onanera….mamma såg mig flera gånger…. vi var väldigt öppna när vi var själva
Underbara minnen men även hon har gått bort idag. Men ma. vet vart den underbara kåtheten kommer ifrån….
 
Toppen