Porrtidningsköp och runk vi minns!

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag är säkert lite pervers,eller?
Kommer ihåg en porrtidning från min ungdom, 50 år sedan.
Kommer ihåg att jag skickade efter p-tidningar på en annons i någon ”herrtidning”.
Där kommer jag ihåg speciellt en, där en man med ganska stor kuk och en kvinna knullade och hon sög honom. Det hela utspelade sig på en bondgård. På nästa sida, några sidor in, var det så att kvinnan höll upp en höna och mannen stod med kuken beredd. På nästa sida hade han stoppat in kuken i hönans anal. Drog sedan ut och sprutet kom över hela hönan. Det var ju stillbilder så jag vet inte riktigt hur det gick till. Kommer dock ihåg att jag blev jävligt kåt av bilderna och tror jag sprutade det längsta och skönaste jag gjort dittills.
Är kanske lite perverst men det är mitt minne av den tidningen.
Finns en film som påminner om det där som man råka se på 80 talet nångång Hönan vart väl typ knullad i ägghålet fick jag för mig
 
Last edited:

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Minnen från högstadiet.. Jag var alldeles för blyg för att handla själv, dessutom var byn liten och alla kände alla.
Men det fanns en kille i 9:an som var fenomenal på att sno allt som inte satt fast.
Av honom kunde man köpa Lektyr, Aktuell rapport och liknande för 10 spänn styck:D
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Köpte många Dax under gymnasietiden. Det fanns en tobaksaffär nåt kvarter bort så där smög man in o köpte tidningen. Oftast var där en äldre man i kassan men ibland jobba hans dotter där o då bkev det lite pinsamt. Sen nyttjade man en avsides toa på skolan o njöt. Ibland la jag tidningen bakom toan för att slippa ha den i väskan under dan men ibland försvann dem. Nog städerskan . Fanns många fina annonser i tidningen. Svarade på några o har fina sex minnen från dem.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick ca 30 st blandat fibban, lektyr, Cats, Aktuell rapport, av en kusin när jag var ca 11-12 år, senare så jobbade jag extra på en butik, där skickades returer tillbaka på tidningar som inte sålts, ( varför vet jag inte) Där plockades det hem massor av herrtidningar. Köpte Teresa orlowski, private m.m. sen hyrdes moviebox och porrfilmer, 80-talet byggde mitt porrintresse :D
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..fanns det inte ett tuggummi som hette Raff också? eller var det kanske Riff?

..min farfar brukade smyga med Cocktail (tidningen alltså - drinkarna smög han aldrig med!) men nu är vi så långt tillbaka i tiden att det börjar kännas svartvitt . . . :unsure:
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Nån som kommer ihåg att i någon tidning på tidigt 90tal, var det en kille med enorm kuk, som dom sökte efter en tjej som skulle få bli påsatt av han. Dom hittade en tjej som var villig för ett reportage, och så blev det, detta runkade jag mycket till. Gjorde nog min kompis med, vi läste det ihop.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Alltså, vilken generation är ni uppväxta i?
Hemma var porr tabu och det förekom aldrig några tidningar, inte ens gömda...
Men så är jag också född på 50-talet som barn nr 7 av 8, så jag hade lite äldre föräldrar.
 
Toppen