Porrtidningsköp och runk vi minns!

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det går kanske för enkelt numera? Att skaffa porr och runka kanske inte precis kan jämföras med att förföra en tjej, men oavsett vilket man gav sej in på krävde det en del ansträngning och planering innan målet var nått.
Ja det blev en liten uppbyggnad på allt. Idag är det ju bara 1 knapptryck bort så har man all porr man kan tänka sig. Sen räckte det ju med det lilla också då för att sätta igång kåttankarna, en framsida med två nakna bröst eller bara en snygg tjej i utmanande pose och det stod som ett spett i byxorna. Menar, då gick det ju inte att klicka fram "hardcore gangbang extreme" i mobilen på 1 sekund.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Kommer ihåg lyckan och spänningen när jag och min bästis hittade pappas porrtidningsförråd i källaren. Där fanns inte så många herrtidningar utan mest ren porr av olika slag. Det blev många timmar av "sexutbildning". Vi fnissade nog mer än vi onanerade. Blev mer onanerande när jag var själv i förrådet. Vet inte om min pappa upptäckte att vi stökat till bland tidningarna men han flyttade i alla fall inte tidningarna från gömstället.

Något år senare hittade jag en Private bland tidningarna. Där gjorde jag min första bekantskap med analsex. Jag började experimentera lite med analsex på egen hand och just analsex har sedan dess varit ett speciellt intresse för mig.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Håller helt och hållet med det som nämnts ovan att själva införskaffandet av porr var en väsentlig del av spänningen och kåtheten runt tidningar och videos. Minns till exempel när (ca 1990) jag råkade se omslaget till Hustler numret med Jeanette Dyrkjaer. Var på PressStopp i Gallerian tillsammans med ett kompisgäng när detta plötsligt uppenbarade sig på hyllan.



Fram till dess hade svarta läderkläder och nitar på modeller mestadels lämnat mig relativt oberörd men jag blev omvänd och förälskad på ett ögonblick. Jag kunde inte köpa tidningen där och då, med tanke på mitt sällskap, men jag beslöt mig för att återvända på egen hand några dagar senare. Dagarna fram till dess att jag återvände och köpte numret var man så förväntansfull (och kåt såklart). Oj vad jag längtade efter att få ta av mig byxorna och frigöra min upphetsade penis så att jag kunde onanera för denna förföriska blondin som jag så hoppades att få se mera av!





Att som oskyldig testosteronfylld tonåring sedan till sist få se denna platinablonda gudinna visa upp sin vackra läderklädda kropp samtidigt som hon fästade en med sin överlägsna, dominanta blick, var nästan för mycket. Vid den tiden hade jag ännu inte gått över till full-on hardcore och publikationer som Hustler försåg mig med mitt mest explicita runkmaterial . Min självkontroll utmanades allvarligt när äntligen kunde låsa in mig på mitt rum tillsammans Jeanette (eller Ericka som hon kallades i setet). Herregud vilken sprängkåt runkstund som sedan följde!

När jag till sist vek upp mittuppslaget...




….. var jag bokstavligen tvungen att gå ner på knä framför henne när jag kände att detta skulle bli för mycket för mig. Jag nästan tjöt av njutning när jag fick orgasm och det kom så mycket sperma!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
STÅSTRÖM-bilderna kom senare att publiceras i Lektyr och då gjorde de en stor sak om att de minsann hade funnit bilderna på hans gamla 70-talssynder.

Själv har jag sett Thåström-kuken i verkligheten (1981) och den är inte så mycket att skriva hem om (han pissade i en buske i Hamar, Norge under en rockfestival. Mike Oldfield var där också - men han visade inte snoppen . . .) . :alien:
 

Buffen

Ny medlem
Jag hittade min brors samling av porrtidningar. Han är 8 år äldre än mig så han flyttade när jag var i tio årsåldern. Sen när jag passade hans hus, jag var nog 13-14 så hittade jag en kista som var helt full med tidningar. Lektyr och FiB har jag för mig. Blev många timmar med byxorna nere där. Han hade vattensäng också kommer ihåg att det var nice å ligga i den å runka.
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Tidiga runkminnen då man var 15-16 år och man fick vara katt och husvakt åt min 10 år äldre kusin.Visste att han hade porr på VHS och porrtidningar som Aktuellt Rapport.Gillade alltid sidorna mot slutet som alltid visade porr oftast plåtade från porrfilmsinspelningar.Minns fortfarande en MMF där det knullades och sög på ett tåg.Sen blev det att kolla in porrfilmerna oftast amerikanska,en av filmerna utspelades i LA i en butik där det såldes badkläder.Låter så töntigt men butiksägarinnan sög och knullades av surfkillar som ville ha hjälp med att prova ut badshorts.Bra service kan man tillägga och man runkade rejält !
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
För mycket länge sedan intervjuade jag Ylva Maria Thompson (TV1000-värdinnan) och ifrågasatte starkt sanningshalten i de "läsarbrev" hon brukade citera ur. Ylva Maria (m förflutet i herrtidningsbranschen) bedyrade att man verkligen inte behöver sitta och hitta på - allt är inskickat av folk runtom i landet, om dessa sedan far med osanning är ju en annan historia . . . :rolleyes:

Intressant ändå, sanningen kanske ligger någonstans där mittemellan. Men när jag tänker efter kanske dessa läsarbrevssidor inte är helt olikt det här forumet tex. Folk delar med sig av fantasier och erfarenheter...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När det var tidnings insamlingen kunde man hitta några tidningar. Brukade jag och även några andra killar läsa breven och titta på bilderna. Vi runkade inte tillsammans men gjorde det ensam. Gömde dem i mina fodral för lp-skivor. Min lillasyster hade upptäckt de hon sade att hennes trosor blev våta, som när jag ser dig runka visste inte att hon såg mig göra det men tydligen.
Antar att hon onanerade ibland även hon inte sade det.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Mycket bättre och eggande när folk berättar om sina egna ofrisereade upplevelser. Då känns det äkta och kittlande, för de påhittade eller "påbättrade" egenhistorierna avslöjar sig själva ganska snabbt. Det ska mkt till för att en uppdiktad berättelse ska kännas verkligt upplevd. Små små detajer avslöjar fake-et och då är magin borta, tycker jag.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag eller någon polare köpte några porrtidningar gjorde vi det i någon butik inte så nära hemmet, ville inte att bli igenkänd.
Borde väl egentligen inte skämmas men var väl lite kinky. Fast att lukta på lillasyster använda trosor var väl värre som hade hänt.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Brukade smita in i en liten butik som fanns ganska nära mej när jag var runt 20, man blev så upphetsad av alla tidningar och jag köpte 2-3 och satte de innanför jackan direkt när jag hade betalt för de och skyndade mej hem.
Det VAR verkligen så upphetsande att stå och välja bland tidningar och omslagen var så avgörande för vad man till sist valde att köpa. Och hur man såg fram emot onanistunden då man till sist kom hem med bytet
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Ja eller hur, man var hård innan man kom hem :)

Minns när jag såg Anneli Nilsson på omslaget till Aktuell Rapport för första gången på tidningshyllan och hur föngslad och kåt jag blev att se den bilden. Fick till sist tag i numret och oj vad man runkade till hennes set (softcore). När jag långt senare insåg att hon hade gjort hardcore för bla Private ….ja, onanerandet blev ju inte mindre upphetsande av att nu få se Anneli ta kukar i alla kåthål och sedan bli nedkladdad med sperma. Vilken härlig tid!

 
Toppen