Rakade fittor och pungar....

Cissi

Medlem
Kön
Man
För visst är det skönt när man nyrakad glider över ett svullet ollon och onanerar precis på ollonet tills det går, eller att känna en nyrakad pung gnida mot fittans undre del eller i handen.

Jag sätter mig grensle i badkaret och löddrar in hela fittan och som någon skrev så ska bladet helst vara nytt men finns det inget nytt får man taga vad man haver.

Rakar mig ca 4 ggr i veckan och varje gång jag rakar mig blir jag upphetsad. Inte av att se mig själv raka mig utan av att känna hur ren och len jag blir. Blickar jag samtidigt ner mellan benen medans jag rakar bort strån så kan det vara ganska eggande ibland att se hur klittan växer sig utanför läpparna av bara beröringen och det slutar alltid med att jag sätter mig och särar på benen i badkaret, låter ett finger med lätt, lätt beröring fara runt över klittan, in i musen och dra upp safterna över den jättesvullna klittan för att sen försvinna i en jättekraftfull och pulserande orgasm som liknas vid sprutorgasm.

Rakar ni era pungar?
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Har rakat mig i flera år. Gillar att sola och bada naken och är naken så ofta jag kan. Det är skönt att vara rakad och speciellt när man får en brun kuk efter allt solande. Det är skönt att onanera när man slipper håret. Tjejer föredrar en rakad kuk för vem vill ha hår i maten...

Rakar mig där nere nästan varje dag för att få len och slät hud. Blir kåt av rakningen. Brukar smörja in området med en skön kroppsolja efteråt. Kuken blir så vackert glansig, brun och riktigt styv och hård. Det är så skönt med onani just då.

Puss!

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

crille

Ny medlem
Kön
Man
ajg rakar mig nåra gånger i veckan...tycker att det e skönare att va renrakad än att han en fet busske

^_^
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar när min pojkvän rakar pungen och ansar lite, men helt rakad vill jag inte att han ska vara.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag rakar mig ibland runt pungen. Inte över kuken så att säga. Dels för att det inte käns så roligt efter ett par dagar när stubben kommer, det kliar och så, och dels för att inte behöva känna sig dum när man går och badar och sen skall ducha och basta. Men raka håret runt pungen är skönt och det gör pungen mycket känsligare också ;)

Keep on going!!
 

kolle

Ny medlem
Kön
Man
Jag rakar hela "kuken", min tjej gillar att suga när den är nyrakad. Är ganska grov och stor, ca 21 cm lång. PS Min tjej är också helrakad DS
 

kung_daniel

Ny medlem
Kön
Man
jag rakar mig helt på pungen och runt snoppen. sen brukar jag trimma överdelen för att det blir mkt snyggare. . brukar även ta bort e del av håret "där uppe" för att det blir snyggare ju mindre det e e
 

permanent

Ny medlem
Kön
Man
Rakar mig när andan faller på så att säga. Men då ansar jag bara busken och helrakar pungen. resten av min kropp e naturligt hårig så det skulle se konstigt ut om man var helt ren mallan bena men har gott om hår på bröstet och benen.

Pigg och rask runka task
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Rakar och trimmar lite runt kuken, mest för att den ska se större ut :) Pungen är jobbig att raka när man har hängpung som jag.
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Duscha i lite kallare vatten och din pung drar ihop sig. Då är det lättare att raka den. Ett tips bara!

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Igår rakade jag faktiskt hela musen (med lite hjälp av pojkvännen). Det är lite stickigt och obehagligt nu när stubben kommer, men innan så ar det rätt läckert. Och pojkvännen uppskattar ju det. :D
 

Aurvang

Ny medlem
Kön
Man
Har rakat mig sen jag var 15. Ibland tar jag allt, ibland lämnar jag lite över så att man ser vilken färg på könshåret man har.
Jag vaxade mig nyligen. Ja, det gjorde grymt ont. Kanske gör det igen. Men det var värt att testa iaf...

[}:)]
 

Mr_Willy

Ny medlem
Kön
Man
Jag rakar bort allt. Det inte bara ser bättre ut, det är även skönare och det känns som att hela härlighet blir känsligare när man har sex...
 
Toppen