Rakade fittor och pungar....

Xeraph

Ny medlem
Kön
Man
Rakat är ju klart bäst, skönt att dra ut på krogen och vara helt ny-shaved då man söker one-night-stand eller liknande..
Känns mer själv-säkert då man inte behöver oroa sig för att hon ska suga och möjligen ge klagomål på frisseringen.
Så kalt-forever baby..;)

It's Only When You Have Lost Everything. That You Are Free To Do Anything.

-Tyler Durden, Fight Club
 

raven

Medlem
Kön
Man
Jag rakar pungen och kukskaftet. Ovanför kuken ansar jag bara. Tycker det är skönare med rakat och så känns det fräschare!
 

Evolve

Ny medlem
Kön
Man
Själv rakar jag pungen men föredrar en redig buske på tjejerna. Jag tycker det är lite pedofilvarning på rakade tjejer. Och snacket om att man skulle få hår i munnen när man slickar en hårig tjej är ju bara skitsnack. Man särar ju på blygdläpparna när man slickar å inte fan växer det något hår på de inre blygdlåpparna och runt clitoris om man särar lite.
 

Jennie

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar raka musen helt eller så lämnar jag kvar en triangel. Pojkvännen kör helrakat, mums ;)

som så många säger, sex blir så mycket skönare!! :D
 

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
Jag kör helrakat så ofta jag kan, men det kliar sönder sig i 3daggar efteråt. men vill man va fin så går man lida pin..

Oj oj :)
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Helt ok att du gillar buskar Evolve, men om jag skulle slicka som du så skulle min partner bli mycket uttråkad.Jag varierar mitt slickande och sän har jag ju fullt upp med att smeka övriga kroppen på henne(jag har bara två händer).Jo visst kan man få hår i munnen, hänt ofta med tidigare flickvänner. Att det skulle va pedofilvarning på rakade tjejer...låter som en dålig ursäkt,kanske ett avund...Jag kan inte fatta hur du kan tycka att en rakad mogen kvinna skulle se ut som en liten tjej. Tragiskt om du får upp den bilden i skallen om du ser en rakad fitta.

Men va fan vet jag om sex, jag har ju bara 15års praktisk erfarenhet.......
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Ombyte förnyar, förnöjer! :p Efter att ha vandrat omkring i bushen så är det det skönt att komma ut på stäppen och ibland söka sig till kala, hala klippor:) för att återigen söka sig till fullt utvecklad fuktig regnskog. Moder Natur e underbar...:D

mera kärlek
 

Evolve

Ny medlem
Kön
Man
Helt ok att du gillar rakat Vattumanen, men om jag skulle slicka som du så skulle min partner bli mycket uttråkad.Du verkar ju mest fara omkring med tungan överalt där du inte ska vara efter som du får hår i munnen. Jag har då alldrig träffat på en kvinna som har hår på clitoris och blygdläpparna. Men vad vet jag jag har ju bara 14 års praktisk erfarenhet.Låt nu inte detta bli en personlig debatt utan ta det för vad det är. Alla har vi olika smak och tur är vell det.
Ha Det Bra MVH:Evolve.
 

elev

Ny medlem
Kön
Man
Vill man att kvinnan ska ha rakat kön så får man bjuda till och raka sig själv med. *tycka* ;)

Man ska njuta av tillvaron THATS IT :)
 

rakadkuk

Ny medlem
Kön
Man
såklart att man är rakad.. alltid skönt att dra en runk efter att man har rakat sig, eller om tjejen suger av en i duschen..
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Hold your horses!![:0]
"..rakat kuken..."??? Inte finns de väl nå'n som har hår p å kuken. Runt och lite längst ner på roten, hela pungen och allt annat men på kukskaftet??? Sen e de ju hår igen på ollonet men de e en annan historia:D

mera kärlek
 

avalon

Medlem
Kön
Man
jAG HAR RAKAT MIG I FLERA ÅR....JAG ÄLSKAR DET...JAG ANVÄNDER INTE TROSOR...DET ÄR JÄTTE SKÖNT.....DET KÄNNS MER LXM NÄR JAG GÅR....TANKEN PÅ ATT INGEN VET ATT JAG INTE HAR NÅGRA TROSOR PÅ MIG ÄR UPPHETSANDE....

IBLAND SÄGER JAG TILL FLIRTEN ELLER KILLAR*LER* ATT JAG INTE HAR NÅGRA TROSOR....
DET BÄSTA ÄR REAKTIONEN....
ABSOLUT.....
*KRAM*

Avalon
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Jag bara älskar att ha en ny rakad venus berg....det är helt underbart....känslan av FRIHET.....

är du inte rakad så missar du absolut nått....

*kram*
009

Avalon
 

avalon

Medlem
Kön
Man
jag rakar alltid mig genom att torr raka mig ....jag brukar inte ha skum eller nåt sånt....om bladet är vasst...det måste det vara annars blir det många sår....det tog mig ett tag att öva upp den skicklighet...öva...bara öva...

INGET ÄR OMÖJLIGT...DET OMÖJLIGA TAR BARA LITE LÄNGRE TID....

Lycka till!!!!

*kram*

009



Avalon
 
Toppen