Rakade fittor och pungar....

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by RedLotus

Jag tycker det är sexigare med en liten triangel. Mer spännande på nåt sätt. Ett hemligare ställe liksom. :eek:)

Håller jag med om! Kortklippt och välansat är mums. Helrakat är inte snyggt men bättre än en riktig jättebuske - fast det finns en del 80-talsfilmer med tjejer som definitivt inte är rakade som jag gillar - nostalgi kanske :)?
 

BabOon

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by pluggarn

Hold your horses!![:0]
"..rakat kuken..."??? Inte finns de väl nå'n som har hår p å kuken. Runt och lite längst ner på roten, hela pungen och allt annat men på kukskaftet??? Sen e de ju hår igen på ollonet men de e en annan historia:D

mera kärlek

hår på kukskaftet är inget ovanligt.
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
underbara upplevelse i badkaret har jag haft många ggr i samband med att jag rakar mig, rakar lent mellan anus och lilla musen men behåller alltid en liten trekant ,)

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Eva Het-
Låter smaskigt, det där... Man får lust att smaka...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

masugn

Ny medlem
Kön
Man
De senaste två åren har också jag haft ganska lite hår ovanför petter-niklas. Däremot har jag en ovana att riva bort det, jag rakar egentligen aldrig. Ändå tänder jag på håriga tjejer. Gles behåring duger visserligen.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
De senaste två åren har också jag haft ganska lite hår ovanför petter-niklas. Däremot har jag en ovana att riva bort det, jag rakar egentligen aldrig. Ändå tänder jag på håriga tjejer. Gles behåring duger visserligen.

Förhandsgranskning
Jag rakar pungen. Men helst inte själv, vill att min tjej gör det. Med omsorg
 

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag har rakat mig nu i ca 6 månader och jag tycker verkligen om de :D
Men jag låter en bit vara kvar upptill som jag ansar
 
G

Guest

Gäst
Jag rakar pungen alltid, ibland rakar jag även bak mot anus...skönt att bli slickad där ;) Friserar ofta en toffs ovanför kuken, så det inte blir för yvigt!
 

Hornycopper

Ny medlem
Kön
Man
Jag har rakat pungen sen jag var 16. Älskar att få min nyrakade pung slickad o sugen medan jag runkar. Ingen tjej har klagat på det ännu:)
 

Gewshit

Medlem
Kön
Man
"..och det slutar alltid med att jag sätter mig och särar på benen i badkaret, låter ett finger med lätt, lätt beröring fara runt över klittan, in i musen och dra upp safterna över den jättesvullna klittan för att sen försvinna i en jättekraftfull och pulserande orgasm som liknas vid sprutorgasm"

Jag är hyfsat övertygad om att mer än en grabbhalva här inne tog sig en runk till det där förgyllda stycket. Det var hyfsat kreativt, borde nästan söka dig mot skribenterna och visa framtassarna! :cool:
 

tomtrana

Ny medlem
Kön
Man
Rakar pungen och ca1 cm runt kuken. Och ansar till ca 1 cm långt det som är ovanför. Upptäckte att jag blev halvstyv av att folk tittade på mig i badet i helgen. Kul att bli påtittad.
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Jaha då. Det gör jag. Det känns så mycket friare och renare. Man känner sig mer naken, det är gutt och så kan man ju hålla sig ren lättare.
 
Toppen