Runka och spruta i trosor

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Håller också med dig i att stjäla trosor är inte schysst, vare sig mot vänner eller okända. Det gäller inte bara trosor, utan i största allmänhet.
Nej det jag menar i denna tråden gäller det väl i första hand trosor men klart man inte skall stjäla någonting. Någon hade tagit från någon tvättlina, förstår inte grejen då är det ju rena lukten som tänder iallafall mig är borta. Att ha på sig trosor tänder inte mig
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag passade grannens hus i somras. Frun i huset är lite religös men ser bra ut med en fast fin rumpa. Kollade i tvättstugan om det fanns några trosor. Jodå förvånande nog låg där ett par sexiga spetstrosor. Dom luktade lite fitta. Fick såklart ståkuk och kunde inte låta bli att linda dom runt kuken och runka. Sprutade i trosorna men torkade bort det värsta kladdet innan jag lade tillbaka dom i tvättkorgen. Tänk om hon fick veta!! När jag ser henne tänker jag på denna händelse och blir kåt.
 

Arne02

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har gjort det några gånger när någon på en chat bett mig att göra det. Men min fru har bara tråkiga bomullstrosor.
 
O

openmindedXXX

Gäst
För många år sedan, med dåvarande flickvän. Då var alla mina kalsonger i tvätten, men tjejen hade rena trosor. Så jag lyckade få på mig ett par av dom största hon hade(för dom flesta var rätt små).
Såklart var det string och rätt lite tyg på framsidan också, så jag kan inte direkt säga att kuk o pung egentligen fick plats, med andra ord gjorde trosan ingen direkt nytt.
Men, det var sjukt sexigt o tjejen bara skrattade, när jag gick med dom till jobbet :).
Väl hemma på kvällen, var jag såklart kåt som ett djur, blev direkt ett knull.
Sen efter detta, så lekte vi lite med att jag sprutade i trosorna, när hon hade dom på. Sen gick hon hela dagen med spermadränkta trosor.
Nått vi båda gillade.
Kan tillägga, när vi nått år senare hade börjat sexa med flera samtidigt. Då hände det nångång att hon kom hem nyknullad, så låg jag o väntade. Då hade hon dragit på trosorn efter den killen sprutat i henne.
Väl hemma, så fick jag se o känna hennes våra o kladdiga trosor, otroligt sexigt.
Ibland tog det tid hem, så då han sperma i trosan stelna lite, också sexigt.

En annan story.
Dejtade en tjej i höstas, men efter tid bestämde vi för att inte ses mera.
En dag när jag städade under sängen, då hittade jag hennes string där. Som jag vet hon letat efter, någon månad tidigare.
Rätt dammiga, så kasade dom i tvätten. För att sen använda dom ibland.
Fördelen med henne, var att hon hade bredd fin röv o breda höfter. Så hennes trosa passade mig bra.
Dock inte sprutat i dom än.
Funderar om jag kanske ska ha dom på gymmet en dag:)
 
Toppen