Runka och spruta i trosor

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
För många år sedan, med dåvarande flickvän. Då var alla mina kalsonger i tvätten, men tjejen hade rena trosor. Så jag lyckade få på mig ett par av dom största hon hade(för dom flesta var rätt små).
Såklart var det string och rätt lite tyg på framsidan också, så jag kan inte direkt säga att kuk o pung egentligen fick plats, med andra ord gjorde trosan ingen direkt nytt.
Men, det var sjukt sexigt o tjejen bara skrattade, när jag gick med dom till jobbet :).
Väl hemma på kvällen, var jag såklart kåt som ett djur, blev direkt ett knull.
Sen efter detta, så lekte vi lite med att jag sprutade i trosorna, när hon hade dom på. Sen gick hon hela dagen med spermadränkta trosor.
Nått vi båda gillade.
Kan tillägga, när vi nått år senare hade börjat sexa med flera samtidigt. Då hände det nångång att hon kom hem nyknullad, så låg jag o väntade. Då hade hon dragit på trosorn efter den killen sprutat i henne.
Väl hemma, så fick jag se o känna hennes våra o kladdiga trosor, otroligt sexigt.
Ibland tog det tid hem, så då han sperma i trosan stelna lite, också sexigt.

En annan story.
Dejtade en tjej i höstas, men efter tid bestämde vi för att inte ses mera.
En dag när jag städade under sängen, då hittade jag hennes string där. Som jag vet hon letat efter, någon månad tidigare.
Rätt dammiga, så kasade dom i tvätten. För att sen använda dom ibland.
Fördelen med henne, var att hon hade bredd fin röv o breda höfter. Så hennes trosa passade mig bra.
Dock inte sprutat i dom än.
Funderar om jag kanske ska ha dom på gymmet en dag:)
Det innebär alltså att du inte städar under sängen så ofta...
 
O

openmindedXXX

Gäst
Det innebär alltså att du inte städar under sängen så ofta...

Nja, just vid detta tillfället så höll jag på o renovera hemma. Så bodde lite ihoptryckt o kaos☺️. O då var inte städning prio eller så stor menig att vara speciellt noggrann med.
Tur de, annars hade jag inte fått denna souveniren
 

trosrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
För många år sedan, med dåvarande flickvän. Då var alla mina kalsonger i tvätten, men tjejen hade rena trosor. Så jag lyckade få på mig ett par av dom största hon hade(för dom flesta var rätt små).
Såklart var det string och rätt lite tyg på framsidan också, så jag kan inte direkt säga att kuk o pung egentligen fick plats, med andra ord gjorde trosan ingen direkt nytt.
Men, det var sjukt sexigt o tjejen bara skrattade, när jag gick med dom till jobbet :).
Väl hemma på kvällen, var jag såklart kåt som ett djur, blev direkt ett knull.
Sen efter detta, så lekte vi lite med att jag sprutade i trosorna, när hon hade dom på. Sen gick hon hela dagen med spermadränkta trosor.
Nått vi båda gillade.
Kan tillägga, när vi nått år senare hade börjat sexa med flera samtidigt. Då hände det nångång att hon kom hem nyknullad, så låg jag o väntade. Då hade hon dragit på trosorn efter den killen sprutat i henne.
Väl hemma, så fick jag se o känna hennes våra o kladdiga trosor, otroligt sexigt.
Ibland tog det tid hem, så då han sperma i trosan stelna lite, också sexigt.

En annan story.
Dejtade en tjej i höstas, men efter tid bestämde vi för att inte ses mera.
En dag när jag städade under sängen, då hittade jag hennes string där. Som jag vet hon letat efter, någon månad tidigare.
Rätt dammiga, så kasade dom i tvätten. För att sen använda dom ibland.
Fördelen med henne, var att hon hade bredd fin röv o breda höfter. Så hennes trosa passade mig bra.
Dock inte sprutat i dom än.
Funderar om jag kanske ska ha dom på gymmet en dag:)
Har sparat trosor från alla mina ex (som man hade längre förhållanden med). Nästan bättre än att ha kvar deras nakenbilder.

Ibland saknar jag att knulla Sofia, och då plockar jag fram hennes lila string.
Ibland saknar jag att bli avsugen av Amanda, och då plockar jag fram hennes svarta trosor med spets.
Och så vidare.

Så jävla härligt att runka med!
 

Kinktrosan

Medlem
Precis skaffat session!

054c5cf3f07382571eaf3ee7680c8c4bf510edb3e4f02f3d2e5cf62b68b9800755

Skriv en rad vet jag ;) är inne ikväll runkar glor porr har även trosor och tjejkläder att använda!

Leka chatta byta porr ;)
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Verkligen nått jag njuter av, se när en kille runkar i mina trosor. Bäst är ändå om han stoppar in kuken innanför trosorn o jukar tills han spruta i trosorna.
Otroligt sexigt att bara dra på byxorna sen och låta det vara.
Men blir oftast bara vintertid, för sommaren har jag inga trosor
 

Kinktrosan

Medlem
Verkligen nått jag njuter av, se när en kille runkar i mina trosor. Bäst är ändå om han stoppar in kuken innanför trosorn o jukar tills han spruta i trosorna.
Otroligt sexigt att bara dra på byxorna sen och låta det vara.
Men blir oftast bara vintertid, för sommaren har jag inga trosor
Så hett!
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Verkligen nått jag njuter av, se när en kille runkar i mina trosor. Bäst är ändå om han stoppar in kuken innanför trosorn o jukar tills han spruta i trosorna.
Otroligt sexigt att bara dra på byxorna sen och låta det vara.
Men blir oftast bara vintertid, för sommaren har jag inga trosor
Detta gör mig så kåt, tänk att få spruta på fittan och i trosorna och sedan drar du upp trosor och byxor och låter sperman vara kvar...mmm
 

man70

Välbekant medlem
Verkligen nått jag njuter av, se när en kille runkar i mina trosor. Bäst är ändå om han stoppar in kuken innanför trosorn o jukar tills han spruta i trosorna.
Otroligt sexigt att bara dra på byxorna sen och låta det vara.
Men blir oftast bara vintertid, för sommaren har jag inga trosor
du ser härlig ut,
 
Toppen