Sex med syskon

G

Guest

Gäst
Hade ingen syster men tittade på och fantiserade om morsan i tonåren, hon hade ett förvånansvärt avspänt inställning till mitt intresse och ansåg det helt naturligt. Mina föräldrar var unga under sexrevolutionen på 60-talet och jag tror det påverkade hennes inställning till sexualitet. Jag tror sexuellt intresse mellan familjemedlemmar är väldigt vanligt men allmänna attityder och dubbelmoral gör att det förnekas. Ofta förknippas sex i familjen med övergrepp som är en helt annan sak än naturlig nyfikenhet och spirande sexualitet. Jag tror inte dina erfarenheter är vare sig ovanliga eller skadliga, antagligen är du bara mer öppen och ärlig än de flesta.
 

Maccer

Ny medlem
Kön
Man
Nu när du drar upp det så så har jag faktiskt haft sex med min bror... Det var i Halland där vi var på semester och vi var nyfikna i guess... Men väldigt unga var vi, det var innan vi kunde få utlösning.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag har alldrig haft en syster i min ålder, men jag har en syssling som jag tycker är snygg :oops:.
Jag går nu sista året på gymnasiet. Jag visste först inte att hon o jag var släkt. jag fick reda på det av en ren slump genom att jag stötte ihop med hennes morsa, som berättade att hennes dotter går på skolan.

Jag har redan skrivit om detta i en anna tråd, men ville bevisa att man även kan tycka sina släktingar är snygga.

Vi är lika gamla.
 

qwer

Medlem
Kön
Man
Min syster är några år äldre och jag kan lätt erkänna att jag under de mest hormonstormande åren i tonåren tittade och fantiserade lite om henne. Men å andra sidan så fantiserade man om vem och vad som helst i den åldern.
Hade hon och jag varit jämgamla och lika nyfikna och frustrerade båda två så kanske hormnerna hade lurat en att leka med om hon velat, men jag är tacksam idag att det inte var på det sättet, det hade onekligen känts väldigt märkligt idag.
 
Kön
Kvinna
Min syster är några år äldre och jag kan lätt erkänna att jag under de mest hormonstormande åren i tonåren tittade och fantiserade lite om henne. Men å andra sidan så fantiserade man om vem och vad som helst i den åldern.
Hade hon och jag varit jämgamla och lika nyfikna och frustrerade båda två så kanske hormnerna hade lurat en att leka med om hon velat, men jag är tacksam idag att det inte var på det sättet, det hade onekligen känts väldigt märkligt idag.

Under "de mest hormonstormande åren i tonåren" så fantiserade man vär om både den ena och den andra :)
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Men jag måste bara fråga:
Är det ingen här som fantiserat om det?

Faktiskt inte. Hon är iofs 8 år yngre än jag och ser väldigt bra ut. Har ofta fått kommentarer om det från mina polare. Och jag är inte särskilt pryd av mig i övrigt och i vissa avseenden säkert lika "konstig" som du. :)

Men nej, hos mig väcker hon inga sådana vibbar. Det är inte någon tabukänsla eller så, bara helt dött i det avseendet. Jag känner liksom ingenting i den vägen för henne.

Kanske inte helt omöjligt att saken skulla ha varit annorlunda om vi varit något sånär jämngamla, men jag tror inte det. Å andra sidan instämmer jag med en del andra här i att i den mest hormonstinna åldern kan det nog hända att man tar ut svängarna rätt ordentligt innan ens preferenser m.m. har satt sig, s.a.s.

Avslutningsvis vill jag poängtera att detta är inte riktat som någon kritik mot dig, "Konstiga_tjejen". Jag ville bara svara på din fråga och delge mina synpunkter på detta. Fast jag tror det kan vara klokt att vara lite på sin vakt mot sig själv i sådana här frågor, inte minst för ens egen skull. Om det hela skulle utveckla sig så kan det ju bli väldigt krångligt längre fram med nya partners, svartsjuka, eller att man underlåter att ta tag i sitt liv ordentlig på relationsplanet etc. etc.
 
Kön
Kvinna
Brorsan sov över hos mig för ett par helger sen och vi satt och pratade. Vi kom in på sex och att vi haft sex med varandra förr om åren och hade ett bra samtal. Vi kom fram till att han inte heller ångrade att det hänt.
 

Trallis

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte om jag tycker att du e särskilt konstig. Skillnaden hade nog varit om ni fortsatt att ha ett sexförhålande upp i vuxen ålder.
Som du själv, och någon till skrev, nyfikenheten tog överhand.
Själv tycker jag det är otroligt upphetsande att läsa noveller om sex mellan syskon.
Växte upp med en lillebror, så det var aldrig aktuellt.
 
Kön
Kvinna
Är det någon som har liknande erfarenheter som mig? Sex eller lite pillande på varandra mellan syskon? Skriv gärna till mig för jag vill gärna prata med någon med liknande erfarenheter. Skulle vara kul om någon tjej kunde skriva.
Kram
 
Toppen