Sex med syskon

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Intressant diskussion detta!

Jag har oxå hört att det händer ibland. "Vanligt" är kanske fel ord, men visst verkar det vara så att händer. Som jag har förståt det så händer det nästan alltid mellan syskon som är nära varandra i ålder och då i yngre tonåren. Det får mig att tro att det handlar om nyfikenhet på sex - inte sexuell attraktion mellan syskon. Om det händer mellan syskon uppåt i åldrarna (när de har "fått igång ett vanligt sexliv") så får jag nog säga att det inte kan ses som vanligt eller normalt. Precis som någon sa i ett tidigare inlägg - allt är inte normalt.

Jag har själv en syster och jag vet att hon anses vara både snygg och sexig. Jag tycker oxå hon ser bra ut, men jag har aldrig sett henne som sexig eller haft sexuella fantasier om henne. Det finns bara inte! Jag kan bara förklara det med det faktum hon är min syster och därför inte en potentiell sexpartner i mina ögon.

Det är så jag tycket och tänker om detta...
 
Kön
Kvinna
Jag pratade med brorsan ikväll och vi kom in på vad som hände för massor av år sedan. Han berättade då att han tydligen var oskuld innan han och jag hamnade i säng med varandra. Jag tycker det känns lite faschinerande att veta att en kille hade sitt första knull med lilla mig :)
 

Tung i pungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag o brorsan runkade varandra när vi var ca 14 och 16.
Det förstörde våran relation totalt.
Vi kan knappast umgås i dag.
Skammen hindrar oss från att ha en normal relation.
Har aldrig gjort någonting som jag ångrar mer.
Skulle ge vad som helst för att ha det ogjort.


Min kusin og jag prövade något liknande. Vi runkade inte varandra men vi prövade andra sexuelt orinterede lekar. Det var ganska oskuldsfuldt det hela. Vi var 14 år, det var sommar och varmt och hormonerna kokade. Vi hadde inte koll på testosteronet och i grund och botten utforskade vi oss skälva mycket mera en vi utforskade varandra.

Jag tror dock at när jag kom frem ur skåpet och öppet berättade att jag var bög så tog han avstånd från våran lek och jag har inte rigtigt hört från honnom sedan den gången. Om jag hadde varit hetro så hadde han nog inte lagt så mycket i våran lek. Nu när jag är bög så blev det plötsligt ett problem för honom.

Det är tråkigt ... men så blev det bara. Vi växte från varandra den sommaren.

Jeg hoppas att du och din brorsa kan få et normalt forhållande igen

Gode hilsner
 
Toppen