Sex med syskon

webcambus

Medlem
Kön
Man
Vi vet alla att kåtheten har inga gränser . . . . . .

Men i detta fallet har det nog det . . . . skulle aldrig falla mig in att ens tänka på något sexuellt med mina systrar . . . . I mina ögon är det perverst så det står härliga till. Men smaken är som baken . . . .

Vad jag tänker om er som har sex med syskon är inte skrivbart...... tecknen på tangentbordet räcker inte till . . . .
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Orsaken till att syskon inte får skaffa barn (tillsammans) är väll vad jag förstår det att det blir inavel och det kan uppstå missbildningar, Men om nu syskonen gillar att ha sex (tillsammans *L*) och skyddar sig mot graviditet ser jag inget fel i det, inte mer än att män ligger med män eller kvinnor med kvinnor i alla fall.
Det är inget som borde uppröra någon i dessa dagar då det mesta anses "fullt normalt"
Så för min del är det helt ok men tyvärr har jag ingen syrra....;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Klart man skulle vilja sätta på lillsyrran! Härligare flicka är svårt att hitta!
Jag har läst ALLA inlägg i denna tråd och ditt inlägg får det att låta riktigt äckligt.
Ta inte illa upp:cool:

Det finns ju syskonkärlek på olika nivåer.
Man kan vara syskon och knappt prata med varandra.
Man kan prata med varandra.
Man kan kramas ibland.
Äns eget syskon kan vara äns besta kompis utan något extra.
Man kan gosa gosa med sitt syskon när man tittar på film.
Och det kanske till och med är så att man gör lite mer i sängen med sitt syskon än vad man borde göra.

Själv så tror jag inte att det är något fel med sängsyskon.
Så länge det inte känns fel och man inte mår illa av det så borde det bara vara att stärka banden mellan sig och sitt syskon.
 
Kön
Kvinna
Jag satt och snackade lite med brorsan igår och han berättade att jag var det skönaste knull han någonsin haft. Såna kommentarer värmer :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag börjar må lite illa...
jag r den som r emot att döma lr vara puritansk på denna sajt

men det r inte r i k t i g t min cup of tea... har två systrar, dem skulle jag definitivt i n t e vilja dela säng med....
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Helt otroligt! Jag o Doc H är eniga!!! :)
Tidigare hade jag en fantasi som jag brukade ona till. Det handlade om två styvsyskon som träffades när de var i tonåren o började då "leka" m varandra. Men de var STYVsyskon...

Jag blev bara stum... Har end läst bitvis i denna tråd. För det första - människan har en nedärvd biologisk spärr mot att ha sex m sina syskon, pga inavelsgrejen. Även om främst killar ibl kan bli eggade av sina systrar, så har de oftast en psykologisk spärr som säger att det är fel o gör därf inget.

När man är 15 ska man ju vara nyfiken o småkär i en massa killar - men inte brorsan. Ska liksom inte finnas ngt sexuellt i honom på det sättet.

Jag vet inte hur det ligger till här- Konstiga tjejen verkar ju inte vara så konsig i övr. Men jag vill bara få säga att tjejer som har varit med om övergrepp omvandlar inte sällan själva övergreppet till att det var ngt de ville etc. Det är ett sätt att hantera övergreppet på; ett sätt att få kontroll över situationen.

Lite terapi kanske inte vore helt fel i a f...
 

dagdröm

Ny medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag blev bara stum... Har end läst bitvis i denna tråd. För det första - människan har en nedärvd biologisk spärr mot att ha sex m sina syskon, pga inavelsgrejen. Även om främst killar ibl kan bli eggade av sina systrar, så har de oftast en psykologisk spärr som säger att det är fel o gör därf inget.

När man är 15 ska man ju vara nyfiken o småkär i en massa killar - men inte brorsan. Ska liksom inte finnas ngt sexuellt i honom på det sättet.

Jag vet inte hur det ligger till här- Konstiga tjejen verkar ju inte vara så konsig i övr. Men jag vill bara få säga att tjejer som har varit med om övergrepp omvandlar inte sällan själva övergreppet till att det var ngt de ville etc. Det är ett sätt att hantera övergreppet på; ett sätt att få kontroll över situationen.

Lite terapi kanske inte vore helt fel i a f...

Varför tror du att vi har en nedärvd biologisk spärr? Alltså, finns det några som helst vetenskapliga bevis för detta? Nog för att människan på många sätt är unik, men andra djur (hundar, katter, apor, etc) har inga problem med att sätta på sina syskon...

Hade jag haft en lillasyrra i lämplig ålder hade jag säkert också haft sex med henne. Så länge båda gillar det ser jag inga problem med det (förutsatt att det inte blir några barn).

Varför måste folk jämt komma dragandes med den gamla klyschan om "sexuella övergrepp som barn" så fort någon har lite udda sexfantasier?
 
Kön
Kvinna
Tack för ditt inlägg, dagdröm. Jag tror inte heller att vi har en nedärvd biologisk spärr, snarare så är det vår uppfostran som styr över vad vi gör...
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det finns nog ingen biologisk spärr mot att ha sex med nära släktingar, det är kultur och uppfostran. Många har forskat seriöst i de sk. oidipus och elektrakomplexen dvs att man har en stark sexuell dragning mot sin mamma eller pappa, enligt vissa kan den dragningen även gälla ett syskon. Alla går igenom en fas i livet när dessa fenomen upplevs, vissa väldigt oskyldigt och barnsligt som "jag vill gifta mig med pappa" i 4-5 års åldern för flickor eller mer på riktigt som tonårskillen som blir kåt av att se sin mamma naken och runkar till fantasier om att ha sex med henne. Det sistnämnda har jag erfarenhet av vilket är skälet till att jag själv tagit reda på fakta i ämnet.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har inga fakta, inga fantasier,inga moralkakor, inga erfarenheter eller ens en bror att komma dragande med...men jag kan bara säga att tanken i sig är mig riktigt motbjudande.

Jag älskar min syster - men definitivt inte på ett sexuellt sätt.
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag o brorsan runkade varandra när vi var ca 14 och 16.
Det förstörde våran relation totalt.
Vi kan knappast umgås i dag.
Skammen hindrar oss från att ha en normal relation.
Har aldrig gjort någonting som jag ångrar mer.
Skulle ge vad som helst för att ha det ogjort.
 
Kön
Kvinna
Jag o brorsan runkade varandra när vi var ca 14 och 16.
Det förstörde våran relation totalt.
Vi kan knappast umgås i dag.
Skammen hindrar oss från att ha en normal relation.
Har aldrig gjort någonting som jag ångrar mer.
Skulle ge vad som helst för att ha det ogjort.

Trist att det förstörde er relation... hoppas att ni kan lösa det någon gång
 
Toppen