Sexuell läggning?

  • Thread starter Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
säger 0 här, annat är otänkbart.
 

kåting

Ny medlem
Kön
Man
Man vet ju aldrig hur det blir i framtiden. Är öppen för en förändring men idagsläget är det bara killar som gäller, en 6:a.
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Resultatet av undersökningen visar ju tydligt att killar som ser sig som helt heterosexuella är klart underrepresenterade. 41% mot hela 61% som "kan tänka sig" eller rentav "föredrar" det egna könet. Ganska intressant.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är också en etta. Kan tänka mig att runka ihop med en kille, antingen vi nu runkar varandras kukar eller vi runkar våra egna kukar liggande bredvid varann. Jag kan också tänka mig att suga killens kuk eller att gnida min mot hans samt att smeka honom på den nakna rumpan. Men där någonstans går gränsen. Anal penetration - vare sig det gäller att ge eller ta emot - går helt bort för mig när det gäller killar.
 

sugerdjupare

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är nog väldigt stark 5:a. Något slags bisexscenario kan vara kittlande, eller kanske att suga av en kille inför hans flickvän. Cuckoldporr är spännande. ;)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
1 får det bli för mej. Det är svårt att hitta lekkamrater, men jag ger inte upp.... ;)
 

OnanNord

Aktiv medlem
Får nog bli en 1:a....håller t ex med "runkfantom" att runka tillsammans eller varandra samt eventuellt suga kan vara häftigt killar emellan...men annars är kvinnor det bästa jag vet:p. Min bästa erfarenhet av light bismak är förresten från en 3-kant...var verkligen en extra krydda när tjejen gillade att se oss killar smeka och smaka lite på varann.;)
 
N

nyfiken20

Gäst
Nr 3 gällande sex men blir liksom inte kär i kille. så mer kärlek med tjejsex o kille mer kåthet o vänskap
 
Toppen