Skämmiga underkläder

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mhmnm...
du får det till att låta så....desperat?
Originally posted by rumparumpa

........men grejen är den att ni tycker att ALLT är sexigt, bara det sitter på en kvinna.

frågan e nog känsla & stil, "allt klär en skönhet"
lr "allt klär en naken"...
men helst klär jag mig naken *fniss*



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

galen

Medlem
Kön
Man
rumparumpa, nae vi tycker inte att allt som en kvinna kan ha på sig är sexigt. bara nästan allt.


Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Novellen var inte dum, även om jag har svårt att tro på att detta hänt i verkligheten (sp. om man läser fortsättningen, där den stackars tjejen får illröd färg på skinkorna av sin man :oops: :oops: [}:)] [}:)] [:0] [:0]
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Tjejer som brukar ha gördlar av olika slag: Vilka reaktioner brukar ni få? (Både från killar och andra tjejer)

Killar: Hur brukar ni reagera om ni får se/höra/märker att en kvinna har en byx- eller trosgördel?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kom igen nu Annette, du har säkert oxå drömt om att få lite smisk på skinkorna...
Kanske att du varit en stygg flicka, kanske att bli tagen h å r t , djupt & bestämt bakifrån, samtidigt som du får lite smisk...
Originally posted by Annette

Novellen var inte dum, även om jag har svårt att tro på att detta hänt i verkligheten (sp. om man läser fortsättningen, där den stackars tjejen får illröd färg på skinkorna av sin man :oops: :oops: [}:)] [}:)] [:0] [:0]


Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Doc H

Kom igen nu Annette, du har säkert oxå drömt om att få lite smisk på skinkorna...
Kanske att du varit en stygg flicka, kanske att bli tagen h å r t , djupt & bestämt bakifrån, samtidigt som du får lite smisk...

Snacka om pulshöjande inlägg! JA TACK!!! Drömscenario! :p
 
Kön
Man
"bli tagen h å r t , djupt & bestämt bakifrån"

Ja mycket bra beskrivning Doc H. Man riktigt ser det framför sig. Gillar "djupt & bestämt".

Tyger:

Jag har inte råkat på någon som har sådana "bastanta" underkläder. Om jag skulle göra det så skulle jag nog mest titta på dem nyfiket en stund och sen gå vidare och "hångla"/ha sex med kvinnan. Inget garvande eller kommentarer. Har kvinnan ett behov av att ha sådana underkläder så gärna för mig. Jag tycker ju att det är sexigt med tajta kläder så varför inte även underkläder?

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Tyger

Tjejer som brukar ha gördlar av olika slag: Vilka reaktioner brukar ni få? (Både från killar och andra tjejer)

Killar: Hur brukar ni reagera om ni får se/höra/märker att en kvinna har en byx- eller trosgördel?

Dom gånger jag tagit mod till mig och låtit någon kille se att jag har trosgördel har det nog varit rätt positiva reaktioner, ändå...

Visserligen bara en som kommenterat något "Oj, det kallar jag underbrallor", men fler har verkat gilla att se dem - särskilt när jag lirkar på dem, faktiskt...
 
Kön
Man
Hmmm, klart det är trevligt när du lirkar på dem Annette! Oavsett vilka underkläder ni kvinnor har på er så är det ju intressant vad som finns under....

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Ja, fast jag håller med Annette om att det verkar mest uppskattat bland killar är att titta på när tjejen drar UPP sin trosgördel, och då får de ju inte se vad som är under...

(Fast å andra sidan har man ju redan visat det, då :) )
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Tycker du Anette har all anledning att inte tycka det är märkligt med gördel. Personligen upplever jag det smått eggande. Tjejer som använder gördel kom i håg - bara mer att tycka om;)

jojo
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Vågar ni ha era trosgördlar, tjejer, när ni skall byta om tillsammans med andra? Jympa, och så? Jag har haft min gördel ibland när jag gått direkt från jobbet till gymet, men det känns lite skämmigt...
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Jag vågar ha gördel på mig när jag ska byta om på gymet.

Förreten har Lindex fått in jättesöta trosgördlar som jag inte sett förut. De heter "bum booster" och är ungefär som en push-up behå, fast de lyfter skinkorna i stället. Finns ju såna strumpbyxor, också, men en trosgördel är bättre (och skönare att ha på sig) och så kan man ha stay-ups samtidigt
 
Toppen