Skämmiga underkläder

Annette

Medlem
Kön
Man
Nej - det är inga fel. Litet mindre kunde den väl vara, men i stort sett gillar jag nog att ha stor stjärt. Fast jag vill att skinkorna ska se fasta och läckra ut... tror att det skulle kännas skumt med något som känns som en kudde. Men det finns väl många som tycker att det är skumt med mina gördlar, också.
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Annette

Nej - det är inga fel. Litet mindre kunde den väl vara, men i stort sett gillar jag nog att ha stor stjärt. Fast jag vill att skinkorna ska se fasta och läckra ut... tror att det skulle kännas skumt med något som känns som en kudde. Men det finns väl många som tycker att det är skumt med mina gördlar, också.
Du Anette. Tycker du ska våga gilla din rumpa. Själv tycker jag det är ganska härligt ligga på en rumpa som e lite större och låta kuken sticka in bellan benen och ana värmen från musen...;)

jojo
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Annette

Nej - det är inga fel. Litet mindre kunde den väl vara, men i stort sett gillar jag nog att ha stor stjärt. Fast jag vill att skinkorna ska se fasta och läckra ut... tror att det skulle kännas skumt med något som känns som en kudde. Men det finns väl många som tycker att det är skumt med mina gördlar, också.
Skulle för övrigt va kul surra lite mer om allt möjligt med dig på msn...

jojo
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Tack jojo, fast jag brukar inte använda msn.

Min tvättmaskin är sönder, så igår tog jag all min tvätt till min kompis. Hade just tömt en maskin med bara underkläder (bh, vanliga trosor och mina GÖRDLAR!!![:cool:][:cool:]) och höll på att hänga upp allt på streck när hennes kille, hans brorsa+brorsans tjej kom in för att hälsa. Sparade alla trosgördlarna till sist o hoppades att de skulle gå, men de stod kvar och pratade tills jag måste börja hänga upp dem också, så de fick se alltihop :oops:
Och där var två par av "rump-pushupgördlarna" också :oops:[:eek:)][:0][:cool:]

Tjejen tittade på dem och frågade hur det var att ha såna på sig. Jag var så generad [:cool:]så jag knappt kunde svara :oops::oops::oops:[:eek:)][:eek:)]
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Originally posted by pantyman

verkade hon sugen på att testa?

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar


Ja, lite, tror jag. (Och hennes kille verkade ännu mer intresserad av att hon skulle testa...) ÄR det faktiskt så att en massa killar gillar att deras tjejer har trosgördlar och sånt?
 

pantyman

Medlem
Kön
Man
Det kan vara sexigt även om inte jag har ngn större erfarenhet med tjejer i såna

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Jättejobbigt när tvättmaskinen går sönder... ALLA fick se mina underkläder :oops:[:eek:)][:cool:]. Först en kompis till + hennes familj som jag fick bära hem tvätten till. Sedan kom servicekillen som skulle laga min maskin tidigare än jag tänkt. Jag hade handtvättat några behåar och gördlar och hängt på streck. De hann jag inte ta ner, och så var han så klart en flinande kille i 25-årsåldern...
 

Doktor

Ny medlem
Kön
Man
har du nångång märkt att nån lekt med dina underkläder?

Originally posted by Annette

Jättejobbigt när tvättmaskinen går sönder... ALLA fick se mina underkläder :oops:[:eek:)][:cool:]. Först en kompis till + hennes familj som jag fick bära hem tvätten till. Sedan kom servicekillen som skulle laga min maskin tidigare än jag tänkt. Jag hade handtvättat några behåar och gördlar och hängt på streck. De hann jag inte ta ner, och så var han så klart en flinande kille i 25-årsåldern...

de e jag
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Du är servicekillen, Doktor? I så fall lekte du i alla fall inte med mina behåar och trosgördlar, för de plockade jag ner kvickt medan du fixade tvättmaskinen. Tack, förresten. Den funkar fortfarande fint...
 

Doktor

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Annette

Du är servicekillen, Doktor? I så fall lekte du i alla fall inte med mina behåar och trosgördlar, för de plockade jag ner kvickt medan du fixade tvättmaskinen. Tack, förresten. Den funkar fortfarande fint...

tyvärr e jag inte servicekillen! då hade jag nog bett om en modeshow!

de e jag
 
Toppen