Skämmiga underkläder

Annette

Medlem
Kön
Man
Såg inte detta igår kväll - men då var det T-shirt + bomullstrosor. Nu behå, trosgördel + morgonrock (skall ut sedan...)
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Det här var kul att läsa! Jag brukar också ha trosgördel (av samma skäl, dvs bred om stjärten)

Jag tycker det är skämsigt, och brukar försöka undvika att låta en ny kille se mina underbrallor :oops: men man kanske kan vara litet djärvare, då?
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Tja - nu har jag faktiskt träffat em ny kille sedan ett par veckor, och för några dagar sedan fick han även se mig ta av och på trosgördeln. Han verkade faktiskt gilla det ganska bra..
 

Strumpbyxan

Medlem
Har några sådan trosgördlar fast dessa har 8 strap strumphållare och sköna öppning fram och bak
skön känsla när man tar av sig och en härligt stor kuk sprätter upp mellan mina sköna silkestunna vintagestrumpor
och se den häpnande reaktionen på både tjej och likasinnad.
Skönt att bära dessa samt att det gen en skön vintage känsla även om man är född storkukad och man.
Älskar bära feminina underkläder
och speciellt trosgördlar och sköna mjukt följsamma stretchiga lycra tyger samt vintage mammelucker där kuken får utrymme att bli styv och spänna ut det tunna tyget.
 
Last edited:
Toppen