Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ok så vi vet alla att vi är perversa små kåt-djur som har grova och porriga fantasier...det är allmänt känt...men...har ni någon skäms fantasi/scenario som nu onanerar till ibland? En sån där som man egentligen inte vill berätta?
Här är vi alla anonyma och kan bikta oss....

Jag har onanerat till Carolina Neurath i tankarna, hon på SVT morgon programmet, helt galet och jag är inte ens lesbisk....men det är något där....
Sen har vi en grej med hund men det är så galet så jag skriver inte mer än så....
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ok så vi vet alla att vi är perversa små kåt-djur som har grova och porriga fantasier...det är allmänt känt...men...har ni någon skäms fantasi/scenario som nu onanerar till ibland? En sån där som man egentligen inte vill berätta?
Här är vi alla anonyma och kan bikta oss....

Jag har onanerat till Carolina Neurath i tankarna, hon på SVT morgon programmet, helt galet och jag är inte ens lesbisk....men det är något där....
Sen har vi en grej med hund men det är så galet så jag skriver inte mer än så....
hon är en goding
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har drömt flera nätter om en kollega. Hon är från Ryssland och är bara så sexig. Har henne på Facebook och tar upp hennes flöde där hon lägger upp massor av selfies på sig själv. Kom på när jag skriver det här att jag nog ska göra en tribute till henne...

GÖR DET! ... nyfiken!

Själv har jag fastnat lite i 321sexchat . com och hänger i rummet "sluts for humiliation" och ehhh ja...sjunkigt rätt djupt i förnedringsträsket...men jag har kul och tänker Safe sane consensual hela tiden...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en kompis som är feminist, rejält aktiv i politik och parti. Jag är för jämställdhet såklart, men hon är rätt extrem så vi diskutera sällan politik då det ofta slutar i att man blir lite ovänner

Ska erkänna att jag haft fantasier i en sådan hetsig diskussion att bara ta tag i hennes huvud och munknulla henne så hon håller tyst. Har sprutat några gånger till den fantasin. Hon är dessutom rejält sexig.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså, jag är också ganska kinky. Men Jag kan inte påstå att Jag fantiserar speciellt ofta om händelser eller snuskiga tankar när jag onanerar. Jag är i stället mer objektfixerad. Men när det väl händer att jag fantiserar om saker så är det att Jag föreställer mig själv som en 15 åring ungdom som blir förförd och får chansen att bestiga en 70 årig kvinna och efter att jag fått komma inne i henne så beordrar hon mig att slicka henne ren från min säd.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en kompis som är feminist, rejält aktiv i politik och parti. Jag är för jämställdhet såklart, men hon är rätt extrem så vi diskutera sällan politik då det ofta slutar i att man blir lite ovänner

Ska erkänna att jag haft fantasier i en sådan hetsig diskussion att bara ta tag i hennes huvud och munknulla henne så hon håller tyst. Har sprutat några gånger till den fantasin. Hon är dessutom rejält sexig.
Ärlighet varar längst..berätta för henne?
:)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Tankepolisen är oss hack i häl...

Men jag vill kanske inte måla ut mig som möjligt ännu sjukare än vad ni tidigare anat..

Nej, våra allra innersta fantasier gör vi kanske bäst i att behålla där de hör hemma.
Men jag hävdar bestämt att vi är i vår fulla rätt att ha dem, så länge de bara är fantasier.

Och inte bara det. Sådana fantasier kan nog rentav vara en bra ventil.
De gör det nog lättare för vissa att lägga band på sig i verkliga livet.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
En som är laglig men som kanske inte är så "rumsren "
Är på arbetet jobbar en ung kvinna, inte äldre än att hon kan vara min dotter
Hon är lite lagom rund, kaxig och flirtig
Henne vill jag straffknulla, göra rough stuff med, medan hon kallar mig pappa....
Förnedra henne...

Hon ska självklart gilla det och njuta
Njuta och flämta av smärta och njutning....
Rape play, pappa/dotter...
 
Toppen