Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fantisera ibland om yngre kvinnor ungefär 20år själv är jag 50år. Men det är bara en fantasi kommer att stanna där. Sex är bättre med en äldre kvinna som kan sina saker.
Förlorade oskulden med än äldre kvinna hon lärde upp mig hur man skall göra det skönt för kvinnan. Det jag gillade mest var när hon kom när jag slickade hennes slida. Halv njutningen för mig är att kvinnan också har det lika skönt som jag.
 

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Är så kåt på styvsonens flickvän. Hon är 21 och lång och vältränad. Hon blir alltid kramig när hon dricker vin. Jag har passat på att känna över henne. Så härligt! Jag har dessutom två par trosor jag tagit av henne som jag brukar spruta i.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag träffade min lilla Skolflicka idag på gymmet
Tajt topp, såg hur hennes bröstvårtor styvnade medan vi pratade, vet inte om det var att hon frös eller var glad att se mig
Men hon är glad och fnittrig när vi ses
Hennes vältränade kropp i tajta tights och välsittande topp gör mig "glad"
Försöker att dölja min gubbsjuka och bete mig som chevalereskt

Vilket jag antar att jag lyckas med eftersom hon söker upp mig när hon ser mig....
Hennes kropp har jag klätt av m å n g a gånger i min fantasi
Utnyttjat hennes villiga kropp på hennes flickrum, i mina drömmar
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En fantasi som handlar om en kvinna som jag faktiskt haft sex med för länge sedan. Något år senare blev hon gravid med sin pojkvän.
Var borta från jobbet i lite mer än ett år var mammaledig. När hon kom tillbaka var hon vackrare än någonsin. Vi tränar ibland i våran gemensamma träningslokal på arbetet. Se henne i trikåer gör mig jättehård. Det finns en gemensam bastu där kan hon och några andra sitta helt nakna och prata. Jag kan inte gå in har redan ett jättestånd skulle jag sätta mig där skulle de nog gå för mig. I minna tankar tar jag henne i bastun, fast hon är gift och har tre barn med samma man. När vi hade sex vad det vi var ute efter inget förhållande, men just nu tycker jag att hon är den vackraste och sexigaste kvinnan jag någonsin sett trots att hon nu är 49år. Nog den kvinnan som jag tänkt på mest när jag onanerar.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vaknade tidig morgon med ett grymt hårt stånd
Hårt nog att liksom kittla i

Jag hade ett starkt minne av min dröm
Den handlade om min ena sons ex flickvän
Som bodde hemma hos oss en kort tid innan de flyttade ihop i egen lägenhet
Hon gillade gå omkring lättklädd, visade gärna upp mycket hud

Dröm var delvis att jag hörde hennes röst säga mitt namn, att vi kysstes och smekte varandra hett
Där någonstans vaknade jag och fick avsluta med ett skönt runk och drömma om henne
(Var senare "tvingad" att gå in på hennes ig och kolla några sommar och baddräktsbilder...)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Okej, här kommer den riktiga skämskudden:
Jag spelar ett populärt onlinerollspel, och ibland kommer jag på mig själv att tycka att min karaktär i spelet är lite het ändå. :rolleyes:Kanske inte så farligt än så länge. Men sen kommer jag ibland på att jag (verkligen utan att försöka) har gjort så hon ser ut lite som en elev jag har jobbat med tidigare.

Det här är inget jag sitter och onanerar till förstås, men det känns klart pinsamt att tänka på. :LOL:
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fick frågan om några manliga släktingar typ runkar till mig och jag svarade enligt nedan :)
Klart vi fattar, tror de flesta är lite 'euuwww' spontant i alla fall. Inte direkt att jag och mina polare går runt och spanar in gubbar, vi spanar på samma som ni...läckra killar och tjejer med många timmar på gym ...MEN...vad jag tänker på när jag smeker fittan är något annat, där är det hemligare och snuskigare...så självklart fattar vi att ni spanar in oss och ofta i hemlighet, aldrig erkänna, blir vi lite kåta av uppmärksamheten...#skämskudde
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är väl likadant för oss ser en snygg kvinna som kanske lär känna lite. Hade tex en granne en snygg blondin. När jag ibland runkade var hon naken och rätt så kinky. Efter något år flyttade hon så det hände inte något mer, lika bra det var ju bara en fantasi.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ju runkat till tankarna på Disney prinsessorna någon gång. Kanske inte är något jag skulle erkänna öppet.

Även japanskt tecknat med tentakler när jag varit riktigt kåt.
Ska ju erkänna att det var lite häftigt att se Lilla sjöjungfrun när man var så där sju åtta år gammal. :D

Sen är tecknad porr i sig inget konstigt alls generellt tycker jag. Avbildningar av folk som gör sexiga saker är hett, oavsett om det är foton, målningar, teckningar, datoranimerat...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaknade tidig morgon med ett grymt hårt stånd
Hårt nog att liksom kittla i

Jag hade ett starkt minne av min dröm
Den handlade om min ena sons ex flickvän
Som bodde hemma hos oss en kort tid innan de flyttade ihop i egen lägenhet
Hon gillade gå omkring lättklädd, visade gärna upp mycket hud

Dröm var delvis att jag hörde hennes röst säga mitt namn, att vi kysstes och smekte varandra hett
Där någonstans vaknade jag och fick avsluta med ett skönt runk och drömma om henne
(Var senare "tvingad" att gå in på hennes ig och kolla några sommar och baddräktsbilder...)
Vem vet..hon kanske är "ledig"?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har en tjej på 27 som jobbar för mig, ibland går hon runt med en alldeles underbart djup v-ringning. Har vid ett par tillfällen sett hennes små toppiga bröst, hon verkar tro att vi gubbar bara tänder på stora bröst. :)
Skulle inte tveka en sekund!
Jag gillar bröst, men föredrar små med känsliga vårtor. Helst inte större än B-kupa, helst A.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ibland på vissa zoom föreläsningar har jag droppat mina trosor på golvet, när jag tittar på dem på golvet, särar mina ben lite lätt så blir jag pirrigt kåt för det är lite galet....
Har gjort samma. Nu i pandemitid då man jobbat mkt hemma och med Teams-möten så har jag ofta suttit utan byxor och smårunkat under tiden... Tanken har slagit mig: tänk om jag inte tänker mig för och reser mig upp....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Mina fantasier när jag runkar kan vara hur vridna som helst. Som flera av er skriver så är de inte nämnbara ens på detta forum. Ofta är de kinky.... olagliga kan de också vara någon gång. Men på senaste tiden handlar de ofta om en fd kollega som jag träffar och lunchar med ibland. Hon har så fin kropp och hon är riktigt kramig. Kommer nog tyvärr aldrig längre än fantasisex med henne... Ingen skämsfantasi dock.
 
D

Danskan

Gäst
Har en rad av vackra och sexiga Facebook och Instagram tjejkompisar (ex-kollegaer, kompisar), jag onanerar til deras bildar. Dom flesta är MILFs och har bra D-cup bröst. Bra dom inta vet om det. Min bästa kompis, som är en sexig blondin får verkligen ofta satsen, kollar hennas bilder och flöde på FB. Intenst med relationen och att det är "fel"!

Har också 2-3 vackra tjejar från jobbat, som får mig att spruta. Båda chefan som är ganska ung och fit och ett par av tjejerne i Marketing. En av dom har verkligen ett par seriöse kupor.

Sen ockå vissa tabofantasier. Däribland min lillsyster..
 
Last edited by a moderator:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har en rad av vackra och sexiga Facebook och Instagram tjejkompisar (ex-kollegaer, kompisar), jag onanerar til deras bildar. Dom flesta är MILFs och har bra D-cup bröst. Bra dom inta vet om det.

Har också 2-3 vackra tjejar från jobbat, som får mig att spruta. Båda chefan som är ganska ung och fit och ett par av tjerne i Marketing. En av dom har verkligen ett par seriös kupor.

Sen ockå vissa tabofantasier. Däribland min lillsyster..
Berätta om dina tabufantasier...!
 
Toppen