Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min kusin pratade med mig igår förstod att jag tvätta hennes trosor. Hon var nu mer öppen än någon gång innan, att du runkar i mina trosor och tänder på mina bröst är sjukt, men jag är lite smickrad inte många som tänder på en 51årig kvinna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min kusin pratade med mig igår förstod att jag tvätta hennes trosor. Hon var nu mer öppen än någon gång innan, att du runkar i mina trosor och tänder på mina bröst är sjukt, men jag är lite smickrad inte många som tänder på en 51årig kvinna.
Hur tacklade du det?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag tänkte också på det när jag såg något klipp förut. Carola är ju en av de ultimata milfsen men att hennes dotter har såna rejäla tuttar redan. Nog många killar i hennes skola som runkat med dem i tanken...
Hur tacklade du det?
Inte mycket att göra jag runkar min kusin onanerar även hennes dotter antar att min kusin fixat den mindre dildon med vibrator till sin dotter. Var att våran mormor hade något liknade på sjuttiotalet men då visste jag inte vad det var för något. Nästan alla gör det eller har gjort har nog varit så i alla tider. Har även läst att finns aphonor som onanerar smeker sin klitoris men det kanske inte är sant.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo att pojkarna på Zoe’s skola tänker på hennes bröst eller kanske helt naken.
Pappan hade kanske samma tankar om Zoe’s mamma tidigare och kanske forfarande även om jag föredrar Pernilla men inte hennes dotter,
 

Camrunkarn

Medlem
Kön
Man
Fantiserat och även gjort närmanden på svärmor, vilket det verkade som att hon gillade. Nån dag i framtiden kommer jag när tillfälle ges fullborda min fantasi... får bära eller brista.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det finns många kvinnor i olika sporter främst skidor. Tänker på att de börjar smeka varandra när de löddrar i varandra i duschen efter tävling. Har haft en flickvän för ett antal år sedan tränade kampsport påstod att hon och träningskamraterna ibland började onanera i duschen när det skulle som hon utryckte det blöta musen.
Runka i duschen gjorde jag när jag var yngre innan jag flyttat hemifrån, kunde börja med att jag luktade på syrrans trosor, och sen gick in i duschen med ett kraftigt stånd. Man vad ju så ung på den tiden, början av tonåren mammas trosor var tabu borde egentligen systers vara också men det är svårt att styra tonårs hormonerna.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att sitta och dregla över en trettonåring gör man väl inte, att hon har rätt så stora bröst för sin ålder är väl mer ett konstaterande än ett runk objekt. Carolas dotter får väl växa till sig och bli äldre men jag är för gammal runkar till Carola eller Pernilla instället för Zoe eller Bianca.
 
Toppen