Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

Johan77

Medlem
Kön
Man
Tror inte jag skäms för något speciellt jag tänker på… Just nu fantiserar jag mycket om avsugningar där jag får komma i munnen och tjejen fortsätter suga genom hela orgasmen. Har aldrig varit med om det. Det verkar som om många tjejer gör det men jag har inte träffat de tjejerna. Så är nåt pinsamt är det väl att jag inte varit med om det. ;)
Att fantisera om kollegor och så tycker jag inte är pinsamt, ingen lider ju av det. :)

Ang rape play som pratats om har jag haft en väldigt light version av det, för många år sedan. Framförallt för tjejens skull, jag fick ”tvinga” mig till vissa saker under sexakten, inte från början. Jag fick kämpa för att få det jag ville men lyckades alltid. Det var hett som tusan, eftersom jag kände mig trygg med att hon tände på det som tusan också.

Tjejer som suger genom orgasmen är underbara. Min fru gör det, sååå skönt och så slipper man ta hand om sperman efteråt
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Tjejer som suger genom orgasmen är underbara. Min fru gör det, sååå skönt och så slipper man ta hand om sperman efteråt

Jag hoppas jag får uppleva det någon gång. :) Det verkar väldigt skönt, precis när man är som känsligast och så. Men vi får se om det blir. Vem vet vad som händer i framtiden. :)
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Jag hoppas jag får uppleva det någon gång. :) Det verkar väldigt skönt, precis när man är som känsligast och så. Men vi får se om det blir. Vem vet vad som händer i framtiden. :)

Min erfarenhet är att det inte är särskilt ovanligt. Har haft fler flickvänner/engångsligg som gjort det än som inte gjort det. Men jag är kanske inte heller statistiskt säkerställd
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
En grej som jag brukar glida in på då jag är riktigt kåt är daughter swap. Pappor som ser sina tonårsdöttrar som är bästa vänner ligga och sola eller annars bara gå runt i trosor eller lättklädda och komma på varandra med att kolla in varandras döttrar lite för mycket och sen bestämmer sig för att låta varandra knulla den andras bredvid varandra.

en annan grej är att runka och tänka på mina ex från tiden då jag var 14-16 och sen skämmas lite efter jag har kommit för att jag kommer ihåg hur de såg ut nakna och sen kommer ihåg att jag är vuxen nu och jag fortfarande fantiserar om hur de såg ut då de var så unga.

inget sjukt taboo egentligen men ändå en speciell känsla att först ha världens bästa orgasm och sen skämmas över det som orsakade den haha!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer speciellt mycket ihåg skammen jag kände efteråt då jag gick runt och snokade då jag var ensam hemma i 13 års ålder och hittade mammas dildo. Jag minns att det var första gången jag ens reflekterade över att hon också onanerar. Hursomhelst kunde jag inte låta bli att klä av mig och testa köra upp den i röven. Inte erfarenhet av större än ett finger då så det gjorde lite ont och fick bara in huvudet på den men samtidigt insåg jag att jag gillade det. Skammen kom sen då jag var klar och insåg att jag var tvungen att skölja av den och lägga tillbaka den på exakt samma plats utan att hon skulle märka det sen och tanken av att det faktiskt var min mammas dildo jag använde haha!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tog hand om kusinens katter i somras. Hittade en dildo i nattygsbordet hade luktade svagt av fitta. I hennes dotters rum låg det en mindre dildo. Att min kusin som är ensamstående onanerar förvånade mig inte men hennes dotter bara trettonår. Fast hennes morbror alltså jag började i nioårs åldern. Drömde om min kusins bröst som jag såg innan de reste iväg. Jag tycker själv att detta är sjukt men ör bara fantasier. Tänker inte på min kusins dotter där går gränsen, hittade två använda trosor enligt modellen var nog en min kusin och den andra hennes dotters. Sprutade på dem och tvättade dem innan min kusin kom hem. Vet inte om hon märkte det men hennes använda trosor låg nu ihop vikta i hennes låda med underkläder.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Flexibilitet.

Med kvinnor är jag dominant, hård och grov... men med äldre män vänder jag gärna steken helt.

Beroende på runkhumör så är det bra att kunna flexa så :) Fler möjligheter. Saknar perversa telesex nu alltså. Många tjejer som lämnat sug efter flera sådana stunder. Toalekar...uppdrag...vomitplay....dirtytalk..rollspel etc. Allt på gemensam ömsesidig respekt givetvis :giggle:
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tänkte också på det när jag såg något klipp förut. Carola är ju en av de ultimata milfsen men att hennes dotter har såna rejäla tuttar redan. Nog många killar i hennes skola som runkat med dem i tanken...
Dottern är ju adopterad, så inga gener som går i arv när det gäller bröstens storlek där inte....
 

MrNiceman

Medlem
Kön
Man
Jag hade en granne för flera år sedan ute i en liten by. De hade hästar och var så nära Hill-Billies man kan komma i Sverige.

Kvinnan postade korkade inlägg på facebook och hade helt urbotat idiotiska konspirationsteorier när man pratade med henne. De stökade ner, samlade bilvrak och misskötte allt i deras närhet.

Kort och gott jag hatade dem.

Fortfarande än idag så runkar jag och tänker på henne, hon var smal och gick alltid i halvtrasiga kläder och ibland på sommaren hade hon hotpants.

Skäms att jag ens tittade åt henne, men blir galen av kåthet och samtidigt arg.
 
Toppen