Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Är det en formel för hur ung kvinnan får vara, eller?


Jepp
och idag släppte hon ut håret och skakade det när jag gick förbi, efter hon sett mig
samt hon berättade om att hon skulle göra både manikyr och pedikyr för mig, med en märklig inlevelse
på just pedikyren... tror att hon tillhör typen av kvinnor som tänder på fotmassage, tänder riktigt hett
(Har bott tillsammans med en dylik kvinna, när hon var småsugen så la hon upp sina nakna fötter i mitt knä, jag började massera lite, sen började hon andas mer upphetsat och efter en kort stunds fotmassage var hon ordentligt upphetsad, bara att ställa henne på alla fyra i soffan och ta henne hårt...)

Så jag gissar att denna flicksnärta är lite sugen på att jag masserar hennes fötter med mina stora starka händer, hon tittar rätt ofta på dem.
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vet inte om det här faller in under skämskudde direkt men två grannfruar dyker ofta upp i mina fantasier :) Ibland var och en för sig... Ibland båda tillsammans. Den ena har rejält stora bröst och brukar ligga ute och sola i en minimal bikini. Den andra med en otroligt vältränad rumpa. Hon och jag brukar för övrigt träna på mitt jobbs gym efter stängning... Ingen annan där, bara hon och jag... Vet inte hur många gånger jag har fantiserat om att det blir mer än träning där o_O
Mmm, härligt med grannfruar!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
56/2 + 7=35 år
Tror inte att hon är det, max 25.... Så hon är utanför skalan så att säga..
Intressant "snuskmatematik" När man var pubertetskåt var det typ +-2år. Med åren har tidsfönstret flyttats och blivit bredare. När någon dam hamnar utanför tidsfönstrets nedre del så är hon mest gullig. De snuskiga tankarna finns inte där riktigt. Jag är glad att ålderspannet i mina preferenser förändrars med åren.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Intressant "snuskmatematik" När man var pubertetskåt var det typ +-2år. Med åren har tidsfönstret flyttats och blivit bredare. När någon dam hamnar utanför tidsfönstrets nedre del så är hon mest gullig. De snuskiga tankarna finns inte där riktigt. Jag är glad att ålderspannet i mina preferenser förändrars med åren.

Gäller båda hållen, äldre kvinna, ung man
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ujj. Ska nog inte yppa för mycket fantasier :whistle:
Men kan väl säga såpass att jag ofta fantiserar om saker jag varit med om.
Speciellt en bit, som jag skäms mycket över… Dock är det en händelse jag blev utsatt för som jag inte ens kan ta upp med min psykolog… men ändå så gör det mig kåt att tänka på det…
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tyvärr har jag haft några sjuka drömmar en längre tid
Tar upp de flesta med min psykolog som jag går regelbundet hos
Men de allra mörkaste vågar definitivt inte ta upp...
Är inte säker på att tankepolisen ser patientdiskretion som något definitivt
Spara de drömmarna till noveller under pseudonym på darkside.se
Sen sexnovell har bannat mina noveller...
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Tankepolisen är oss hack i häl...

Men jag vill kanske inte måla ut mig som möjligt ännu sjukare än vad ni tidigare anat..

Men det är väl ganska tydligt att vi är en hög här mer eller mindre sjuka fantasier så det är inget att skämmas över. Men som med mycket när tanke övergår i handling som det kan bli problematiskt.

Sitter själv med fantasier. Men så länge de stannar där är det okej.

Manya
 

DanielT24

Ny medlem
Kön
Man
Oj, ny här men har en del "skämskudde" fantasier.. Vet inte riktigt vart jag ska börja.

Bajs - att jag bajsar framför en riktigt snygg tjej, gärna fruns vän eller något samtidigt som jag runkar. Att en av fruns svin-tränade tjejkompisar gör en så kallad "squat" och när hon är som djupast, bajsar för mig samtidigt som hon pratar dirtytalk till mig. Haha skrattar lite när jag skriver detta men vafan!

Analt - Att jag slickar en tjej analt medans jag runkar och sprutar, gärna i hennes rumpa. Bli tagen analt med dildo eller bli rimmad. Detta kanske inte är skämskudde på dock.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag kan fantisera ibland om att bli riktigt tagen av en elle flera killar mot min vilja. Att jag försöker använda mina kampsportskunskaper för att värja mig men att de är för många och släpar iväg mig för att sen våldta mig på alla möjliga sätt de vill i timmar eller rent av dagar.

Jag hatar verkligen män son våldtar och jag anser mig själv som feminist, så jag skäms över fantasin och att jag går igång på det.

Nu vet jag ju att fantasi och verklighet är två skillda saker, men vad killarna i denna fantasi gör är verkligen allt möjligt hemskt...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag kan fantisera ibland om att bli riktigt tagen av en elle flera killar mot min vilja. Att jag försöker använda mina kampsportskunskaper för att värja mig men att de är för många och släpar iväg mig för att sen våldta mig på alla möjliga sätt de vill i timmar eller rent av dagar.

Jag hatar verkligen män son våldtar och jag anser mig själv som feminist, så jag skäms över fantasin och att jag går igång på det.

Nu vet jag ju att fantasi och verklighet är två skillda saker, men vad killarna i denna fantasi gör är verkligen allt möjligt hemskt...

Våld mot kvinnor är hemskt

Många kvinnor har just såna fantasier, inga vill i verkligen bli våldtagna

Möjligen få vara med i ett väl kontrollerat rolllspel
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Våld mot kvinnor är hemskt

Många kvinnor har just såna fantasier, inga vill i verkligen bli våldtagna

Möjligen få vara med i ett väl kontrollerat rolllspel

Ja, jag tror att det definitivt är skillnad på vad man onanerar åt i sin fantasi och vad man faktiskt vill råka ut för eller göra i verkligheten. Hoppas jag i alla fall...
Våld är aldrig bra tycker jag, utom möjligen i självförsvar såklart.

Min egen skämskudde får jag väl bidra till:
När jag var yngre och ofta väldigt kåt så funderade jag ibland på hur jag skulle kunna få min kompis mamma eller syster att sova så hårt att det gick att knulla dem utan att de vaknade. Insåg efter lite letande att det inte är någon bra ide. Dels risk för permanenta skador eller till och med död samt rätt tråkigt att knulla med en totalt inaktiv person.
Det senare har jag upplevt två gånger med tjejer som bara ligger som en planka och tar emot. Kuken slaknade rätt fort då...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Våld mot kvinnor är hemskt

Många kvinnor har just såna fantasier, inga vill i verkligen bli våldtagna

Möjligen få vara med i ett väl kontrollerat rolllspel
Ja, det är lite märkligt att vi ofta har sådana fantasier. Att vi inte i stället fantiserar om mjuk och fin sex som tar oss till sjunde himlen.
Våld mot kvinnor (och i alla andra sammanhang också) är något jag helt är emot. De kvinnor som blivit våldtagna fantiserar sannolikt inte om det när de onanerar.
Däremot får jag själv sälla mig till gruppen som fantiserar om kinky sex. När jag var ung var det ofta kiss o bajs med i fantasin, numera ofta om sex med flera samtidigt och även wet. Såg en film en gång om en dirty family som jag gick igång på rejält. Den följde ofta med i fantasin länge….
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har aldrig varit "våldsam" mot en kvinna
Utan hon typ uttryckligen bett om det, då varit mycket lyhörd..
Då endast på lek
"Brottning",smisk, hårdragning, fasthållning.....
Mer hårdhänt alltid nykter, lyhörd samt stoppord..

Men visst älskar jag dom/sub, beastmode...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Våld mot kvinnor är hemskt

Många kvinnor har just såna fantasier, inga vill i verkligen bli våldtagna

Möjligen få vara med i ett väl kontrollerat rolllspel

Ja det är så delat där. Känner att jag borde verkligen inte gå igång på detta, men det är ett av de enklaste sätten för mig att gå från 0-100 om jag vill bli upphetsad.

Vi pratar inte om bara lite hårdhänt sex. Utan ren våldtäkt där jag hålls mot min vilja i flera timmar och förnedras i en smutsig källare där allt jag har är en skål med vatten och en kedja som är satt runt min hals och väggen. Sen kommer det ned killar och våldför sig på mig medan en kamera i taket filmar allt. De slår mig, spottar på mig, kissar på mig och knullar alla hål de känner för och sprutar sperma i mig och över min kropps. Sen bara lämnar mig i en pöl av diverse kroppsvätskor i väntan på nästa gång dörren öppnas med nya killar som utnyttjar mig.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja det är så delat där. Känner att jag borde verkligen inte gå igång på detta, men det är ett av de enklaste sätten för mig att gå från 0-100 om jag vill bli upphetsad.

Vi pratar inte om bara lite hårdhänt sex. Utan ren våldtäkt där jag hålls mot min vilja i flera timmar och förnedras i en smutsig källare där allt jag har är en skål med vatten och en kedja som är satt runt min hals och väggen. Sen kommer det ned killar och våldför sig på mig medan en kamera i taket filmar allt. De slår mig, spottar på mig, kissar på mig och knullar alla hål de känner för och sprutar sperma i mig och över min kropps. Sen bara lämnar mig i en pöl av diverse kroppsvätskor i väntan på nästa gång dörren öppnas med nya killar som utnyttjar mig.

Låter som en härlig fantasi

En liknande fantasi för mig är att plocka upp någon främmande kvinna på vägen eller stranden. "Kidnappa"
Lura med dem hem och totalt utnyttja dem, mot deras vilja, men de njuter extremt mycket av det ändå, mot deras principer och logik.
Binder dem, smiskar dem över hela kroppen
Utnyttjar alla deras knullhål...
Wet, sperma och spott är en stor del...
Sätter dem på en Symbian eller en Hitachi vibrator och "tvingar" dem att komma medan jag sprutar ner dem, ansikte och bröst
Sen låter jag dem bygga upp det igen så de "tvingas" komma när jag pissar ner dem totalt....
 
Last edited:

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Låter som en härlig fantasi

En liknande fantasi för mig är att plocka upp någon främmande kvinna på vägen eller stranden. "Kidnappa"
Lura med dem hem och totalt utnyttja dem, mot deras vilja, men de njuter extremt mycket av det ändå, mot deras principer och logik.
Binder dem, smiskar dem över hela kroppen
Utnyttjar alla deras knullhål...
Wet, sperma och spott är en stor del...
Sätter dem på en Symbian eller en Hitachi vibrator och "tvingar" dem att komma medan jag sprutar ner dem, ansikte och bröst
Sen låter jag dem bygga upp det igen så de "tvingas" komma när jag pissar ner dem totalt....

Det är märkligt det där, men jag antar det som skiljer oss från "normala" från våldtäktsmän och psykopater är att vi låter fantasier stanna fantasier, möjligen utagerar det i ett rollspel.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är märkligt det där, men jag antar det som skiljer oss från "normala" från våldtäktsmän och psykopater är att vi låter fantasier stanna fantasier, möjligen utagerar det i ett rollspel.

Jag har svårt att förstå det. Inte allt för sällan blir kvinnor mördade i samband med våldtäkt. Är det med i era fantasier också? Jag dömer er inte, men är orolig över att ens tankarna kanske finns där….
 
Toppen