Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

Bidal75

Aktiv medlem
Kön
Man
Som för så många andra, så är fantasier åt tabuhållet.
Men egentligen inte direkt sexuellt, utan mer synen av vissa objekt.
Sedan så har jag sedan barnsben en stor fetisch för trosor av alla dess slag, bara dom är lätt begagnade.
Det är nog lite skämskudde på det, men säkerligen ett ganska vanligt intresse :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det är märkligt det där, men jag antar det som skiljer oss från "normala" från våldtäktsmän och psykopater är att vi låter fantasier stanna fantasier, möjligen utagerar det i ett rollspel.

Jag skulle behöva extremt noggranna stoppord om jag skulle vara involverad i en rape play
Skulle h e l a tiden varit på helspänn på min partners välbefinnande
Så fantasi är en sak och verklighet en annan

Hade ett kk som där vi utvecklade en del rape play

Hon lät dörren till sin lägenhet vara olåst när jag skulle dyka upp. Hon visste inte riktigt när, men på ett ungefär
Jag smög in i lägenheten och hon gick omkring väldigt lättklädd eller med tunn badrock
Sen "övermanade " jag henne, satte ögonbindel, "band" henne och utnyttja henne.
Kunde med lätthet "läsa" henne, vi var väldigt samspelta och hon litade pä mig till 110%....

Samt att vi hade långa efterspel där vi diskuterade igen leken, analyserade den lite
Det slutade ofta med att hon kom ett par gånger till (av sina eller mina fingrar eller tunga...)
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Som för så många andra, så är fantasier åt tabuhållet.
Men egentligen inte direkt sexuellt, utan mer synen av vissa objekt.
Sedan så har jag sedan barnsben en stor fetisch för trosor av alla dess slag, bara dom är lätt begagnade.
Det är nog lite skämskudde på det, men säkerligen ett ganska vanligt intresse :)
Jag har precis samma fetisch som du. Började redan hos dagmamman om jag inte minns fel. Hennes döttrars trosor hängde på tork i badrummet.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har svårt att förstå det. Inte allt för sällan blir kvinnor mördade i samband med våldtäkt. Är det med i era fantasier också? Jag dömer er inte, men är orolig över att ens tankarna kanske finns där….

Ja det är ju precis det. Jag vill ju varken bli mördad ellet våldtagen, men det tänder mig lik förbannat. Så är väl därför jag skriver om det just i denna tråd.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ja det är ju precis det. Jag vill ju varken bli mördad ellet våldtagen, men det tänder mig lik förbannat. Så är väl därför jag skriver om det just i denna tråd.
Är det inte just utsattheten och hjälplösheten i det hela som triggar?
Där kan jag i alla fall känna igen mig. Och att man inte får ”bestämma något själv”… för inte fantasin får man ju själv bestämma att man inte får bestämma eller tycka själv…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Wet/piss/kiss/urin.
Blir kåt av att fantisera om detta, vet att jag blir kåt av att kissa på mig själv.
Nypa åt runt ollonet och låta strålen spruta upp över mitt ansikte i mitt ansikte och ibland i min mun.
Tror det är så stort tabu som gör att jag tänder så mycket på detta. Att få uppleva det tillsammans med någon likasinnade hade varitit otroligt häftigt...
Wet är ganska vanligt förekommande egentligen, men mest tabu för de flesta. Jag tänder också på det. Kissar på mig själv i duschen, tar det i handen och 'smakar' på det. Gillar inte att svälja, men vill ha smaken...
Min dröm och fantasi är att göra det med någon annan. Helst en kvinna, men det kommer bli svårt att få till..
 

Tjackkåttrosor

Välbekant medlem
Kön
Man
Wet, gravida, teens… sexiga på
Jobbet. Men nu väldigt ofta
Alla tighta tonåringar man ser på stan med tighta kvinnliga kroppen med former. Speciellt med yoga byxor och leggings som skär in i fittan…

Sen faktiskt kukar trots ja är hetero. Speciellt kukar i trosor osv. Feminina killar transor osv.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Tror inte jag skäms för något speciellt jag tänker på… Just nu fantiserar jag mycket om avsugningar där jag får komma i munnen och tjejen fortsätter suga genom hela orgasmen. Har aldrig varit med om det. Det verkar som om många tjejer gör det men jag har inte träffat de tjejerna. Så är nåt pinsamt är det väl att jag inte varit med om det. ;)
Att fantisera om kollegor och så tycker jag inte är pinsamt, ingen lider ju av det. :)

Ang rape play som pratats om har jag haft en väldigt light version av det, för många år sedan. Framförallt för tjejens skull, jag fick ”tvinga” mig till vissa saker under sexakten, inte från början. Jag fick kämpa för att få det jag ville men lyckades alltid. Det var hett som tusan, eftersom jag kände mig trygg med att hon tände på det som tusan också.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja det är ju precis det. Jag vill ju varken bli mördad ellet våldtagen, men det tänder mig lik förbannat. Så är väl därför jag skriver om det just i denna tråd.

Fått det förklarat med rape play
Slippa "tänka", slippa ansvar för sin egen njutning och sin partners njutning?
Bara åka med..
Utelämnad?
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle behöva extremt noggranna stoppord om jag skulle vara involverad i en rape play
Skulle h e l a tiden varit på helspänn på min partners välbefinnande
Så fantasi är en sak och verklighet en annan

Hade ett kk som där vi utvecklade en del rape play

Hon lät dörren till sin lägenhet vara olåst när jag skulle dyka upp. Hon visste inte riktigt när, men på ett ungefär
Jag smög in i lägenheten och hon gick omkring väldigt lättklädd eller med tunn badrock
Sen "övermanade " jag henne, satte ögonbindel, "band" henne och utnyttja henne.
Kunde med lätthet "läsa" henne, vi var väldigt samspelta och hon litade pä mig till 110%....

Samt att vi hade långa efterspel där vi diskuterade igen leken, analyserade den lite
Det slutade ofta med att hon kom ett par gånger till (av sina eller mina fingrar eller tunga...)

Du är klok du.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är det inte just utsattheten och hjälplösheten i det hela som triggar?
Där kan jag i alla fall känna igen mig. Och att man inte får ”bestämma något själv”… för inte fantasin får man ju själv bestämma att man inte får bestämma eller tycka själv…

Det kan det definitivt vara. Jag är också en rätt dominant individ IRL. Butikschef och är ofta den som leder och styr upp saker när något händer utanför jobbet. Är lite av ett kontrollfreak faktiskt. Så det kanske är därför jag blir tänd av att tvingas ge upp all kontroll?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det kan det definitivt vara. Jag är också en rätt dominant individ IRL. Butikschef och är ofta den som leder och styr upp saker när något händer utanför jobbet. Är lite av ett kontrollfreak faktiskt. Så det kanske är därför jag blir tänd av att tvingas ge upp all kontroll?

Slippa tänka

Slänger in dig i på lagret och binder fast dig naken i någon utsatt ställning, gagball samt ögonbindel och går därifrån
Ringer vaktbolaget... Ber dem skicka dem med störst "batong"..
-hon behöver ta sitt straff direkt!
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Har väl hänt några gånger att man runkat åt saker som man senare skämdes lite åt när man tittade sig i spegeln sedan :oops:. Men som Satcha skriver så när man blir kåt så försvinner väl några normala filter ibland.
 

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
Den ända kvinnliga busschauffören jag har ”träffat”. Hon är extremt het.. jag har aldrig snackat med henne, kanske slängt iväg ett ”godmorgon” till henne någon gång när jag stigit på bussen. Ser henne ungefär 1 gång varje månad. Vet ej vad hon heter men ändå blir jag kåt bara av att tänka på henne. Fantiserar om henne ibland…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Den ända kvinnliga busschauffören jag har ”träffat”. Hon är extremt het.. jag har aldrig snackat med henne, kanske slängt iväg ett ”godmorgon” till henne någon gång när jag stigit på bussen. Ser henne ungefär 1 gång varje månad. Vet ej vad hon heter men ändå blir jag kåt bara av att tänka på henne. Fantiserar om henne ibland…
Säger man inte alltid 'godmorgon' till chauffören när man stiger på bussen på morgonen. Det trodde jag. Åker i o f väldigt sällan buss, men ändå....
Le mot henne, säg godmorgon och kanske ytterligare någon artighetsfras, så minns hon dig bättre nästa gång. Och så har etenen satts i rullning. Vem vet vart det slutar? Kanske fantasin blir verklighet...
 
Toppen