Ställen att onanera på ?

O

openmindedXXX

Gäst
Sängen, badkaret eller duschen är väl skönast men toaletten på jobbet är nog busigast. Inte för att det är en så skön plats men känslan när man är klar och kommer tillbaka till skrivbordet och man vet vad man gjort men ingen annan har en aning är obetalbar. :)
Kan instämma i det där med skön stund på jobbtoan. Det är lite känslan efter som är nice, ja o sen att man höra andra utanför eller om någon skulle komma o ta i handtaget.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Ett trevligt ställe om man är tjej är i dambastun på något spa eller gym. Lätt att se oskyldig ut om någon kommer in. Har till och med lycksts pilla lite på mig själv när det varit andra i bastun utan att det märkts.
Så sjukt nice i bastun. Nått jag brukar göra på gymmet rätt ofta. Dock aldrig någon som kommit på mig.
Trodde knappt sånt hände hos er tjejer☺️
 
O

openmindedXXX

Gäst
Eftersom jag verkligen älskar att runka☺️, så är det nått jag gärna gör nästan oavsett vart jag är.
Jag har ju den förmånen att jobba själv och reser en del.
Så bortsett från hemma i sängen och soffan ibalnd.
Så blir det bastun på gymmet, minst 1-2 gånger i veckan.
Sen under arbetstid, då blir det då o då i bilen, på vägen hem så kan jag sitta o smeka kuken o sen spruta i kalsongerna, sexigt o sitta med sperman sista biten hem. När man sen reser ut ur bilen, så har det inte alltid torkat in och ibland rinner lite pengar benet. Eller så har man en våt fläck på byxorna.
Sen blir det ofta en runk längs vägen, ibland på rastplats, lite vid sidan, men ändå så man ser bilar o folk passar.
I skogen, bara någon meter från vägen, det är nog vanligast platsen i jobbet som kuken får en stund i det fria.
Så på jobbtoan också, men inte så ofta jag är på kontoret.
Och på hotellet, tror inte under dom sista 10-15 år, att jag inte runkat på dom hotell jag bott på.
En mer spännande plats o upplevelse var nog i somras i bilen. Det var festival och jag sov i bilen några dagar, varje morgon började med en runk. Ofta låg jag utan täcke o naken och runkade. Det jobbiga var alltid sperman, hade ingen stans o tvätta av. Så fick spruta i sovsäcken o sen är man tacksam för våtservetter.

Men den mest upphetsande var nog på ett hotell, bodde med en tjejkompis. Vi har haft sexuell relation förr, men inte nu mera och hon har kille nu.
Men denna gången, på morgonen.
Hon sov i sin säng o jag min, jag vaknar som oftast med hård kuk.
Drar lite i den, samtidigt som jag lyssnar om hon gör något. Jag visste inte om hon var vaken och själv var jag också tyst.
Men sen frågade hon om jag vaknat..så då stannade jag upp med o runka. Vi pratade lite.
Sen skulle hon ta ett bad. Jag vet från förr, att hon ofta smekte sig i badet.
Så när hon gick in där, då slet jag bort täcket. La en losska i näven o började runka ordentligt. Dock missade jag att lyssna när hon blev klar, så hon kom ut ur badrummet när jag låg med kuken i näven.
För en sekund stannad hon och hämtade sitt smink o gick tillbaka in på toan.
Jag gick upp, frågade om jag kunde gå in i duschen nu, när hon sminkade sig. Vilket var ok.
Väl i duschen, och med en kuk som fortfarande var hård. Så fortsatte jag runka.
Tjejkompisen stod bara 1,5m ifrån. Men eftersom duschen hade frostat glas såg hon nog inget.
Jag fick till ett rejält sprut sen, men då hade hon redan gått ut.
Vi bytte bara någon mening om detta sen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Så sjukt nice i bastun. Nått jag brukar göra på gymmet rätt ofta. Dock aldrig någon som kommit på mig.
Trodde knappt sånt hände hos er tjejer☺️
I sådana situationer sörjer man att inte vara kvinna. Att diskret kunna sitta bland andra och pilla på sig själv och njuta utan att det märks.
Med ett organ som reser sig och blir stor (i alla fall större) går inte att dölja....
 
O

openmindedXXX

Gäst
I sådana situationer sörjer man att inte vara kvinna. Att diskret kunna sitta bland andra och pilla på sig själv och njuta utan att det märks.
Med ett organ som reser sig och blir stor (i alla fall större) går inte att dölja....
Tänker ofta detta också.
Men som en tjejkompis sa.
-Det är ju härligt o häftigt att det syns när ni killar är kåta, för oss tjejer. Så är det ju ingen som vet detta.

Så vet inte vilket som är att föredra ☺️
 

Dwightf m44

Ny medlem
På ett älgpass, gåendes på ett tågspår. Sittandes på en sten på ett kalhygge. Det är de jag kommer på spontant att jag gjort.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta är väl inget ovanligt ställe men i duschkabinen hemma hos pappa.
Upptäckte att min lillasyster använde duschen och en schampo flaska, vet inte när hon började men jag upptäckte det var hon bara elvaår. Att sedan duscha där syrran hade kommit bara några minuter innan, gjorde att man fick resning och kom snabbt var själv bara tretton år så i början kom det bara några droppar,
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Detta är väl inget ovanligt ställe men i duschkabinen hemma hos pappa.
Upptäckte att min lillasyster använde duschen och en schampo flaska, vet inte när hon började men jag upptäckte det var hon bara elvaår. Att sedan duscha där syrran hade kommit bara några minuter innan, gjorde att man fick resning och kom snabbt var själv bara tretton år så i början kom det bara några droppar,
Du måste vara den människa som alltid vart med om allt som finns. Är det något du inte upplevt? :)
 
I en välpackad bar tycker jag om. Alltså när det är många som väntar på att beställa. Tar fram den och ibland stryker den emot någon. Gäller att tröjan döljer bara. I publiken på konsert har jag också gjort många gånger
 
Toppen