Ställen att onanera på ?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
nån som varit på massage och blivit runkad?
Inte på massageinstitut. Men däremot hemma hos en privat som gav mig skön massage på nacke och rygg innan han gick längre ner och gav mig ett skönt avslut. Massageinstitut är ju ofta föremål för polisrazzior, så där vill man inte vara om de kommer....
 

Sten Berg

Aktiv medlem
Fanns en nära Thai-massage nära Globen i Stockholm till så sent som för några år sedan som erbjöd "happy ending". Fick även oralt där ett par gånger mot dubbel betalning. Duktiga tjejer. En gång fick jag även pulla en av tjejerna i samband med att hon sög av mig. Hade två kollegor på jobbet som också var dit och fick även oralt. Så det sögs nog väldigt mycket kuk på den salongen...
 

sugen på

Medlem
Kön
Man
nån som varit på massage och blivit runkad?
Jodå flera gånger men inget jag brukar göra. Var i huvudstaden nyligen och gick runt lite och då jag har lite trassel med ett knä så fick jag lite ont i benet. Gick förbi en thaimassage så jag bestämde mig för en timmes behandling. Hade ingen tanke på extra utan jag ville bara bli av med värken. Tjejen var väl 30+ skulle jag tro väldigt duktig på engelska och trevlig att prata med. Tog en snabb duch till att börja med. Sen började hon massera lite mjukt o försiktigt så jag bad henne ta i lite hårdare. Då klev hon upp på ryggen och gick om kring på både rygg o benen. Jag fick en riktigt hård o bra behandling. Sen fortsatte hon med mjuk olja som avrundning innan vändning. Riktigt proffsigt. Efter vändning så frågade hon om jag bara var där för massagen eller om jag ville ha något mera. Jag hade inte tänkt att göra något annat men hon var väldigt trevlig o fin att prata med så jag talade om för henne att jag inte hade så mycket kontanter med mig. Men hon tog det jag hade och gav mig ett handjobb. Och vilket handjobb sen. Riktig lingham massage, inget snabbt runkande för att bli av med det så snabbt som möjligt utan riktigt riktigt bra. Hon höll mig på gränsen länge o när jag bad henne ta det lungt så gjorde hon det. Hela extra servisen var lite mer än en halv timme. Har aldrig fått bättre avrunkning nånsin helt klart värt pengen.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar göra det i bilen, mestadels. Gömmer dock när jag ser att någon är på väg att passera
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Brukar runka i källarförrådet hehe
Härligt! Det gör jag också ibland. Nere i gångarna i källaren och även i tvättstugan. Har flera gånger stått och runkat i gången vid källarförråden och när jag kommit, sprutat in genom nätväggen in i en annans förråd, dock inte så att något i förrådet blivit nersprutat.
 

Tobias

Medlem
Går regelbundet till thai massage… olika tjejer men har en som verkligen kan denna ädla konst att massera en man… extrajobbet tar ca 20min men vilka 20 minuter !!! Där har våra svenska kvinnor verkligen något att lära
 
Toppen