Ställen att onanera på ?

Anders11

Medlem
Kön
Man
Hitta en bänk att va vid när de är mörkt .
Jag har en som ligger på en höjd vid en kanal . På andra sidan finns hyreshus men dom ser inget, de finns inga lyktstolpar etc .
Det ger en extra skön kåt känsla att de finns folk där .

Inuti en fortruin, jag kan se ut, ingen kan se vad jag gör .

Jag älskar allra mest o dra ner byxorna helt eller ännu hellre att klä av mig dom och bara ha dojjor, inget upptill och gå omkring lite .
I naturen, ren skog intill nån väg ..

En udde med vass åt alla håll utom en öppning rakt fram mot vattnet .

En glänta intill en cykelväg där jag har full koll på om nån kommer . Eftersom jag är en bit in så syns jag inte, om nån kommer hinner jag klä på mig. Gympabrallor går fort o få på .

För mig ska absolut ingen se mig o har inte gjort det, där går gränsen, ingen ska utsättas, de gäller o hitta såna sätt där de är publikt men inte nån ser .
 

Anders11

Medlem
Kön
Man
Hemma hos ett ex, en snygg blondin medan hom knullade med en kroppsbyggare o han skrek på henne att hon skulle skrika högre ... så att jag skulle höra antar jag .
 

Johankreativ

Medlem
Kön
Man
I bilen, parkbänk. Till skogs. På jobbet. Nästan överallt. Men hetaste minnet va med mitt ex. Vi var så kåta i bilen att vi va tvungna att svänga av. Hon låg med ryggen i skuffen. Knullade hårt och intensivt och båda kom fort. Säkert massa som såg oss men det sket vi i. Underbart
 

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej. Tänkte se om någon kunde koma med lite tips på var man kan onanera någonstans. På lite udda platser osv. Där det går att vara ostörd medans man njuter av sig själv och sitt könsorgan ❤
Har runkat i provhytt i klädaffärer. Sett fötter på kvinnor som byter om i hytten bredvid. Bara draperi för ingången. Pirrigt som sjutton.
 
Toppen