Ställen att onanera på ?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Går regelbundet till thai massage… olika tjejer men har en som verkligen kan denna ädla konst att massera en man… extrajobbet tar ca 20min men vilka 20 minuter !!! Där har våra svenska kvinnor verkligen något att lära
Vad kostar extrajobbet då?
 

Horny_slut69

Ny medlem
Brukar onanera i skogen eller på stranden.
Ofta lätt att hitta en avskild plats där man får vara ifred. En annan favorit är att onanera i bilen på någon rastplats eller parkering.
Ja och du kan gå runt och onanera vart du vill med för det finns vibrerande pants som vibrearar med fjärrkontroll eller när det spelas musik så bra på disco. Men sitta och stöna på en konsert är kanske ej det bästa!
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
nån som varit på massage och blivit runkad?
Tyvärr inte men fantiserar ofta om erotisk massage med både kvinnor och män, både få och ge.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Smitit in på damernas några gånger när man är nästan ensam kvar på arbetsplatsen. Bara att de varit halvnakna är upphetsande, sedan tycker jag att det luktar fitta men är nog bara inbillning. Brukar däremot inte så ofta runka där längre. Kommer de in en kvinna och känner lukten av sperma många har väl lite koll på hur det luktar vore de inte bra. Så platser att runka på inte längre men gjorde det när jag var yngre.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har en gång sett en kvinna på en rastplats hade gått undan lite inne i skogen, trodde hon skulle pissa. Hade dragit upp klänningen satt på en stubbe och smekte sig. Hon kom snabbt såg inte mig jag drog några tag och sprutade på stubben hon suttit på. Jag hade inte tid för något mer var sjuttonår, oskuld på väg med pappas familj till landet. Första gången sett in kvinna onanera. Det fanns andra min lillasyster var inte precis tyst men brukade lämna henne ensam.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
I en sjöbod med fönster mot stranden. I buskarna på folkets park och festivaler, dit jag vet att kvinnorna gick och pinkade. I bastun på badet och gymet. Naken på en hotellsäng med uppdragna gardiner och upptänt rum med ett stort bostadshus mitt emot.
 
Toppen