Stånd på läkarundersökning?

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade en lite omvänd upplevelse när jag var hos en läkare. Min ordinarie läkare var borta så det var en annan som jag aldrig träffat förut. Cirka 50 år gammal tippar jag att han var (jag var runt 20 då).
Medan han tar min anamnes så sätter han upp ett av sina ben på skrivbordet så att han skrevar en del och det syns att han har ett rejält stånd i byxan, alternativt en väldigt stor kuk. Han lägger sedan upp andra benet i kors på skrivbordet och lutar sig bakåt och nästan ligger i sin stol vilket gör att bulan i byxan står upp rejält.

Jag hade lite svårt att riktigt greppa situationen bara och kände mig väl lite obekväm men det var lite häftigt också samtidigt. Hade jag varit lite mer mogen och erfaren på den tiden så hade jag nog börjat smygrunka min egen kuk för att få stånd också :p. Som det var då så blev det bara lite surrealistiskt och jag visste inte riktigt vad han ville få fram av sin uppvisning.

Situationen var även den att han undersökte min anal med ett finger men det var precis som min vanliga läkare skulle ha gjort så det var inget konstigt i alls. Har inget minne att han gjord nåt annorlunda mot hur en vanlig undersökning går till.

Jag antar att han gillade unga killar bara och hoppades väl på att jag skulle göra några inviter. Jag var eller är inte intresserad av män eller killar alls för sex ihop (bara mellan oss killar då) men på senare tid har jag förstått att man inte behöver ha sex ihop för att det ska var kul. Man kan ju runka med mera ihop också.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Får ibland stånd när jag blir intimvaxad (Manzilla) av kvinnliga händer på skönhetssalong. Har gått där regelbundet i snart tio år så dom är vana och har aldrig kommenterat det. Ibland lägger hon dock en handduk över ståndet.
Jag tycker inte heller att det är speciellt pinsamt att få stånd i en sådan situation, men skäms desto mer över all kåtolja/försats som savar ur snoppen. Det torkar hon ibland upp med papper eller handduk. Det kan sava ganska rikligt med kåtolja även när jag inte får stånd. Både skönt och pinsamt, men jag antar att personalen är vana vid sådana saker.
Skulle det vara jag Som fick ett sådant stånd som ditt framför ögonen skulle jag görna runka av det till sprut.
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle det vara jag Som fick ett sådant stånd som ditt framför ögonen skulle jag görna runka av det till sprut.
Inte om du vill vara välkommen tillbaka. Men visst är det extra skönt att runka när man kommer hem efter en sådan upplevelse ……
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
För många år sedan vaknade jag upp i ett asvarmt tält på någon festival i norra Sverige.
Bredvid mig ligger en rejält kurvig svartrockar tjej. Minns i princip inget från natten, hur vi träffades och hamnade i hennes tält eller vad hon hette .
Har dock en kort flashback att jag ligger ovanpå, och pumpar järnet. Men minnet är det sista att lita på ..

Nu till ämnet!
Ett par veckor senare beställde jag tid hos närmsta vårdcentral. Läkaren, man runt 30 bad mig sitta ner på en brits och ta av kalsongerna. Sedan skulle jag dra tillbaka förhuden.
Läkaren använde en stark lampa och ett kraftigt förstoringsglas. Synade snorren nogrannt, utan att röra den fysiskt och konstaterade att allt var ok:)

Nej!
Jag fick inte stånd, tror faktiskt inte jag skulle kunna få det heller. Hela situationen är ganska avtändande..
 
Toppen